Długość
Rozstaw osi
Szerokość
Wysokość
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Siedzenia
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. Tesla Roadster 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś
2. Porsche 918 Spyder 2013
Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Porsche 918 Spyder 2013
Benzyna 100
2. Tesla Roadster 2020 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Porsche 918 Spyder 2013
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
2. Tesla Roadster 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Tesla Roadster 2020 (nowy)
402 km/h
2. Porsche 918 Spyder 2013
345 km/h
Moc
Moment obrotowy
Pojemność skokowa
Przyspieszenie 0-100km/h
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Porsche 918 Spyder 2013
3.0 - 3.1 l/100km
Norma emisji
1. Porsche 918 Spyder 2013
Euro 6b (NEFZ)
2. Tesla Roadster 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Porsche 918 Spyder 2013
265/35ZR20ZR
Hałas
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Porsche 918 Spyder 2013
1709 - 1750 kg
Dopuszczalna masa całkowita
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
Całkowita pojemność baterii
1. Tesla Roadster 2020 (nowy)
200.0 kWh
2. Porsche 918 Spyder 2013
6.8 kWh
Waga baterii
Ładowanie AC
1. Porsche 918 Spyder 2013
1-phasig
2. Tesla Roadster 2020 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. Porsche 918 Spyder 2013
AC:2,3-3,7 DC:-1,0 kW
2. Tesla Roadster 2020 (nowy)
AC:22,0 DC:250,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
1. Porsche 918 Spyder 2013
Lithium
2. Tesla Roadster 2020 (nowy)
Lithium
Typ szybkiego ładowania
1. Tesla Roadster 2020 (nowy)
CCS ODER TESLA SUPERCHARGER
2. Porsche 918 Spyder 2013
nicht bekannt
Pozycja portu ładowania
2. Porsche 918 Spyder 2013
Beifahrerseite hinten