Prześwit
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
Siedzenia
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. Porsche 918 Spyder 2013
, Napęd na tylną oś
2. Tesla Roadster 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Porsche 918 Spyder 2013
, Benzyna 100
2. Tesla Roadster 2020 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Porsche 918 Spyder 2013
, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
2. Tesla Roadster 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Tesla Roadster 2020 (nowy)
402 km/h
2. Porsche 918 Spyder 2013
, 345 km/h
Moc
Moment obrotowy
Pojemność skokowa
1. Porsche 918 Spyder 2013
, 4593 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
2. Porsche 918 Spyder 2013
, 2.6 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Porsche 918 Spyder 2013
, 3.0 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
Emisja CO2 (WLTP)
Norma emisji
1. Porsche 918 Spyder 2013
, Euro 6b (NEFZ)
2. Tesla Roadster 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
Hałas
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
Dopuszczalna masa całkowita
Przyczepa z hamulcem
Przyczepa (bez hamulców)
Maksymalne obciążenie haka
Terenski
Kąt podejścia
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Brodenie
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Tesla Roadster 2020 (nowy)
1000.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. Tesla Roadster 2020 (nowy)
200.0 kWh
2. Porsche 918 Spyder 2013
, 6.8 kWh
Użyteczna pojemność baterii
Waga baterii
1. Porsche 918 Spyder 2013
, 100.0 kg
Ładowanie AC
Prędkość ładowania AC
2. Tesla Roadster 2020 (nowy)
AC:22,0 DC:250,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
Typ szybkiego ładowania
2. Tesla Roadster 2020 (nowy)
CCS ODER TESLA SUPERCHARGER