Długość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
4542 mm
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
4425 mm
Rozstaw osi
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2739 mm
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
2702 mm
Szerokość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1895 mm
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
1863 mm
Szerokość z lusterkami
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2108 mm
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
2034 mm
Wysokość
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
1652 mm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1641 mm
Prześwit
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
171 - 205 mm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
198 mm
Promień skrętu
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
10.60 m
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
11.80 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
405 - 452 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1480 l
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
1309 l
Siedzenia
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
170 - 201 km/h
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
160 - 180 km/h
Moc
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
95 - 300 kW
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
100 - 157 kW
Moment obrotowy
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
245 - 670 Nm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
230 - 345 Nm
Pojemność skokowa
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
1477 - 1969 ccm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1199 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
8.8 - 10.2 s
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
4.9 - 10.9 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
48 - 54 l
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
5.5 l/100km
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
7 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
124.0 g/km
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
47.0 - 175.0 g/km
Norma emisji
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
225/55R19
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
235/60R17
Hałas
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
65 - 67 dB
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
67 - 68 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1648 - 2183 kg
2. Volvo XC40 2022 (nowy)
1580 - 2188 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
2080 - 2650 kg
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2080 - 2640 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
1500 - 2100 kg
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1200 - 1250 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
750 kg
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
100 - 110 kg
Terenski
Kąt podejścia
Kąt zejścia
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
30.40 °
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
25.70 °
Kąt natarcia
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
21.70 °
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
18.70 °
Brodenie
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
450.00 mm
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
45.0 - 575.0 km
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
524.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
10.7 - 82.0 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Volvo XC40 2022 (nowy)
8.5 - 79.0 kWh
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
73.0 kWh