Generacje Saab 9-3
(Promień skrętu)Rok generacji | Promień skrętu |
---|---|
9-3, Rok modelowy 1998 (1.Generation) | m |
9-3, Rok modelowy 2002 (2.Generation) | m |
9-3, Rok modelowy 2007 (9-3 2. Generation (1. Facelift)) | 11.40 m |
9-3, Rok modelowy 2011 (2.Generation (2. Facelift)) | 11.40 m |
Różnica w promieniu skrętu między pierwszą generacją (1.Generation) z 1998 a ostatnią generacją (2.Generation (2. Facelift)) z 2011 wynosi 11.4 m.
Promień skrętu obecnej generacji modelu 9-3 wynosi 11.40 m.
Warianty
Warianty Saab 9-3: 9-3 vs. 9-3 Cabriolet vs. 9-3 SportCombi vs. 9-3 SportLimousine
(Promień skrętu)Nazwa wariantu | Promień skrętu |
---|---|
9-3 | 11.70 m |
9-3 Cabriolet | 11.40 m |
9-3 SportCombi | 11.40 m |
9-3 SportLimousine | 11.40 m |
Promień skrętu w porównaniu do innych modeli Saab
Saab 9-3 w porównaniu do innych obecnych modeli Saab
(Promień skrętu)Nazwa wariantu | Promień skrętu |
---|
Jak promień skrętu modelu Saab 9-3 wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Saab 9-3 vs. podobne samochody
(Promień skrętu)Model samochodu | Promień skrętu |
---|---|
Nissan Bluebird 1984 | 10.00 m |
Hyundai Elantra 2000 | 10.10 m |
Mazda 626 1999 | 10.40 m |
Lancia Lybra 1999 | 10.50 m |
KIA Optima 2012 | 10.70 m |
Fiat Tipo 2016 | 10.90 m |
VW Jetta 2005 | 10.90 m |
Mercedes-Benz 114/115 "Strich-Acht" 1967 | 11.00 m |
Suzuki Kizashi 2010 | 11.00 m |
Audi A4 2000 | 11.10 m |
Ford Mondeo 2000 | 11.10 m |
Renault Fluence 2010 | 11.10 m |
SEAT Exeo 2009 | 11.20 m |
Renault Latitude 2011 | 11.20 m |
Saab 9-3 2007 | 11.40 m |
1. Nissan Bluebird 1984
10.00 m
2. Hyundai Elantra 2000
10.10 m
3. Mazda 626 1999
10.40 m
4. Lancia Lybra 1999
10.50 m
5. KIA Optima 2012
10.70 m
6. Fiat Tipo 2016
10.90 m
7. VW Jetta 2005
10.90 m
9. Suzuki Kizashi 2010
11.00 m
10. Audi A4 2000
11.10 m
11. Ford Mondeo 2000
11.10 m
12. Renault Fluence 2010
11.10 m
13. SEAT Exeo 2009
11.20 m
14. Renault Latitude 2011
11.20 m
15. Saab 9-3 2007
11.40 m