Generacje Mitsubishi L200
(Kąt natarcia)Rok generacji | Kąt natarcia |
---|---|
L200, Rok modelowy 1997 (1.Generation) | 0.00 ° |
L200, Rok modelowy 2006 (2.Generation) | ° |
L200, Rok modelowy 2010 (2.Generation (1. Facelift)) | 25.50 ° |
L200, Rok modelowy 2015 (3.Generation) | 30.00 ° |
L200, Rok modelowy 2019 (3.Generation (1. Facelift)) | 22.00 ° |
Różnica w kącie natarcia między pierwszą generacją (1.Generation) z roku 1997 a ostatnią generacją (3.Generation (1. Facelift)) z roku 2019 wynosi 22°.
Kąt natarcia obecnej generacji modelu L200 wynosi 22.00 °.
Kąt natarcia w porównaniu do innych modeli Mitsubishi
Mitsubishi L200 w porównaniu do innych obecnych modeli Mitsubishi
(Kąt natarcia)Nazwa wariantu | Kąt natarcia |
---|---|
Eclipse Cross | 20.40 ° |
1. Eclipse Cross
20.40 °
Jak kąt natarcia modelu Mitsubishi L200 wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Mitsubishi L200 vs. podobne samochody
(Kąt natarcia)Model samochodu | Kąt natarcia |
---|---|
Mazda B-Serie 1999 | 35.00 ° |
Mazda BT-50 2007 | 34.00 ° |
Nissan NP300 2008 | 31.00 ° |
Fiat Fullback 2016 | 30.00 ° |
Mercedes-Benz X-Klasse 2017 | 29.00 ° |
Renault Alaskan 2017 | 29.00 ° |
Isuzu D-Max 2007 | 28.10 ° |
VW Nutzfahrzeuge Amarok 2010 | 28.00 ° |
Mitsubishi L200 2019 | 22.00 ° |
Mercedes-Benz GLC 2015 | 19.90 ° |
Mercedes-Benz GLB 2019 | 18.00 ° |
Audi Q8 2018 | 16.60 ° |
1. Mazda B-Serie 1999
35.00 °
2. Mazda BT-50 2007
34.00 °
3. Nissan NP300 2008
31.00 °
4. Fiat Fullback 2016
30.00 °
5. Mercedes-Benz X-Klasse 2017
29.00 °
6. Renault Alaskan 2017
29.00 °
7. Isuzu D-Max 2007
28.10 °
8. VW Nutzfahrzeuge Amarok 2010
28.00 °
9. Mitsubishi L200 2019
22.00 °
10. Mercedes-Benz GLC 2015
19.90 °
11. Mercedes-Benz GLB 2019
18.00 °
12. Audi Q8 2018
16.60 °