Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
200km/h
600Nm
320kW
18.7kWh/100km
1803kg
500kg
500kg
452.0km
64.0kWh
59.5kWh
1-fazowy
AC:2,2-11,0 DC:50,0-135,0, AC:2,2-11,0 DC:50,0-140,0, AC:2,2-6,6 DC:50,0-117,0kW
Typ 2
Litowo-żelazofosforanowy, Niklowo-kobaltowo-manganowy
CCS
po lewej z tyłu
125 kW / 170 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 7.7 s |
Maks. prędkość | 160 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 17.0 kWh/100km |
Moment obrotowy | 250 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 51.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 49.0 kWh |
Zasięg (WLTP) | 351.0 km |
150 kW / 204 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 7.9 s |
Maks. prędkość | 160 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 16.0 kWh/100km |
Moment obrotowy | 250 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 64.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 59.5 kWh |
Zasięg (WLTP) | 452.0 km |
320 kW / 435 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 3.8 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 18.7 kWh/100km |
Moment obrotowy | 600 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 64.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 59.5 kWh |
Zasięg (WLTP) | 385.0 km |
2022
Wprowadzono MG4 1. Generation.