Silniki Mercedes-Benz Marco Polo
(Maksymalne obciążenie haka)Silnik | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
220 d 9G-TRONIC 120 kW | 100 kg |
1. 220 d 9G-TRONIC 120 kW
100 kg
Maksymalne obciążenie haka w porównaniu do innych modeli Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Marco Polo w porównaniu do innych obecnych modeli Mercedes-Benz
(Maksymalne obciążenie haka)Nazwa wariantu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
T{class} T 160 d Standard Progressive 7G-DCT 70 kW | 75 kg |
C{class} All-Terrain C 200 d AMG Line Premium Plus 9G-TRONIC 135 kW | 75 kg |
Maybach EQS SUV Maybach EQS SUV 680 Business Class 4MATIC 484 kW | 75 kg |
EQS SUV Maybach EQS SUV 680 Business Class 4MATIC 484 kW | 75 kg |
E{class} Coupé E 200 d T-Modell AMG Line 9G-TRONIC 118 kW | 75 kg |
E{class} Cabriolet E 200 d T-Modell AMG Line 9G-TRONIC 118 kW | 75 kg |
EQS 53 AMG DYNAMIC PLUS Paket 4MATIC+ 560 kW | 75 kg |
CLS Coupé Coupé 220 d AMG Line 9G-TRONIC 143 kW | 76 kg |
CLS AMG Coupé Coupé 220 d AMG Line 9G-TRONIC 143 kW | 76 kg |
GLA 45 S AMG 4MATIC+ SPEEDSHIFT DCT 8G 310 kW | 80 kg |
A{class} Limousine A 180 d Limousine AMG-Line Premium Plus 8G-DCT 85 kW | 80 kg |
GLA AMG 45 S AMG 4MATIC+ SPEEDSHIFT DCT 8G 310 kW | 80 kg |
EQA 350 Electric Art 4MATIC 215 kW | 80 kg |
B{class} B 160 d Edition 19 70 kW | 80 kg |
A{class} AMG A 180 d Limousine AMG-Line Premium Plus 8G-DCT 85 kW | 80 kg |
A{class} A 180 d Limousine AMG-Line Premium Plus 8G-DCT 85 kW | 80 kg |
A{class} AMG Limousine A 180 d Limousine AMG-Line Premium Plus 8G-DCT 85 kW | 80 kg |
E{class} T-Modell E 200 d T-Modell AMG Line 9G-TRONIC 118 kW | 84 kg |
E{class} AMG T-Modell E 200 d T-Modell AMG Line 9G-TRONIC 118 kW | 84 kg |
E{class} Limousine E 200 d T-Modell AMG Line 9G-TRONIC 118 kW | 84 kg |
E{class} AMG Limousine E 200 d T-Modell AMG Line 9G-TRONIC 118 kW | 84 kg |
E{class} All-Terrain E 200 d T-Modell AMG Line 9G-TRONIC 118 kW | 84 kg |
AMG GT {4door} Coupé AMG GT {4door} Coupé 43 AMG Sonderedition MANUFAKTUR rubellitrot 4MATIC+ SPEEDSHIFT TCT 9G 286 kW | 84 kg |
S{class} Limousine S 350 d {long} AMG Line 4MATIC 9G-TRONIC 210 kW | 85 kg |
Marco Polo 300 d 9G-TRONIC 174 kW | 100 kg |
GLC Coupé Coupé 63 S E PERFORMANCE Premium 4MATIC SPEEDSHIFT MCT 9G 500 kW | 100 kg |
GLC AMG Coupé Coupé 63 S E PERFORMANCE Premium 4MATIC SPEEDSHIFT MCT 9G 500 kW | 100 kg |
GLC Coupé 63 S E PERFORMANCE Premium 4MATIC SPEEDSHIFT MCT 9G 500 kW | 100 kg |
GLB AMG 180 d Style 8G-DCT 85 kW | 100 kg |
V{class} V 220 d extra{long} Avantgarde 4MATIC 9G-TRONIC 120 kW | 100 kg |
GLE AMG 300 d AMG Line 4MATIC 9G-TRONIC 180 kW | 140 kg |
GLS 63 AMG 4MATIC+ 9G-TRONIC 466 kW | 140 kg |
G{class} Station-Wagen {long} G 450 d Station-Wagen {long} AMG Line/Superior Line Interieur 9G-TRONIC 285 kW | 140 kg |
Jak maksymalne obciążenie haka modelu Mercedes-Benz Marco Polo wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Mercedes-Benz Marco Polo vs. podobne samochody
(Maksymalne obciążenie haka)Model samochodu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
Volvo XC90 D5 2015 | 140 kg |
Jeep Gladiator 3.0 V6 Multijet 2021 | 136 kg |
ALPINA XD3 2021 | 100 kg |
ALPINA XD4 2021 | 100 kg |
Mercedes-Benz V 220 d kompakt 2024 | 100 kg |
Mercedes-Benz Marco Polo 220 d 2024 | 100 kg |
Audi A6 50 TDI 2018 | 95 kg |
BMW 740d 2023 | 85 kg |
1. Volvo XC90 D5 2015
140 kg
3. ALPINA XD3 2021
100 kg
4. ALPINA XD4 2021
100 kg
7. Audi A6 50 TDI 2018
95 kg
8. BMW 740d 2023
85 kg