Generacje Mazda CX-5
(Kąt natarcia)Rok generacji | Kąt natarcia |
---|---|
CX-5, Rok modelowy 2012 (GH) | 18.60 ° |
CX-5, Rok modelowy 2015 (GH (1. Facelift)) | 18.60 ° |
CX-5, Rok modelowy 2017 (KF) | 17.00 ° |
CX-5, Rok modelowy 2021 (CX-5 KF (1. Facelift)) | ° |
1. CX-5, Rok modelowy 2012 (GH)
18.60 °
3. CX-5, Rok modelowy 2017 (KF)
17.00 °
Różnica w kącie natarcia między pierwszą generacją (GH) z roku 2012 a ostatnią generacją (CX-5 KF (1. Facelift)) z roku 2021 wynosi 18.6°.
Kąt natarcia obecnej generacji modelu CX-5 wynosi 17.00 °.
Kąt natarcia w porównaniu do innych modeli Mazda
Mazda CX-5 w porównaniu do innych obecnych modeli Mazda
(Kąt natarcia)Nazwa wariantu | Kąt natarcia |
---|---|
CX-60 | 18.00 ° |
CX-80 | 18.20 ° |
Jak kąt natarcia modelu Mazda CX-5 wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Mazda CX-5 vs. podobne samochody
(Kąt natarcia)Model samochodu | Kąt natarcia |
---|---|
Hyundai Tucson 2004 | 28.20 ° |
Renault Koleos 2008 | 27.00 ° |
SsangYong Actyon 2006 | 26.00 ° |
ALPINA XD4 2018 | 25.70 ° |
Jaguar E-Pace 2018 | 22.80 ° |
SsangYong Korando 2011 | 22.80 ° |
Volvo XC60 2008 | 22.00 ° |
Ford Edge 2016 | 21.00 ° |
Mercedes-Benz GLC 2015 | 19.90 ° |
Dodge Nitro 2007 | 17.00 ° |
Mazda CX-5 2021 | 17.00 ° |
Audi Q8 2018 | 16.60 ° |
1. Hyundai Tucson 2004
28.20 °
2. Renault Koleos 2008
27.00 °
3. SsangYong Actyon 2006
26.00 °
4. ALPINA XD4 2018
25.70 °
5. Jaguar E-Pace 2018
22.80 °
6. SsangYong Korando 2011
22.80 °
7. Volvo XC60 2008
22.00 °
8. Ford Edge 2016
21.00 °
9. Mercedes-Benz GLC 2015
19.90 °
10. Dodge Nitro 2007
17.00 °
11. Mazda CX-5 2021
17.00 °
12. Audi Q8 2018
16.60 °