Silniki Mazda 121
(Maksymalne obciążenie haka)Silnik | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
1.3 37 kW | 0 kg |
1.3 16V Sportive 55 kW | 0 kg |
1. 1.3 37 kW
? kg
Maksymalne obciążenie haka w porównaniu do innych modeli Mazda
Mazda 121 w porównaniu do innych obecnych modeli Mazda
(Maksymalne obciążenie haka)Nazwa wariantu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
Premacy 1.9 Exclusive 84 kW | 50 kg |
Tribute 3.0 Adventure Exclusive Automatik 4x4 145 kW | 75 kg |
Xedos 9 2.5 V6 Exclusive {automatic} 120 kW | 75 kg |
MPV 2.0 Comfort 90 kW | 75 kg |
6 MPS 191 kW | 75 kg |
6 Kombi MPS 191 kW | 75 kg |
6 {sedan} MPS 191 kW | 75 kg |
RX-8 High-Power Challenge 170 kW | 75 kg |
5 2.0 Exclusive 107 kW | 75 kg |
B-Serie 2500 Doppelkabine SDX 80 kW | 75 kg |
4. MPV 2.0 Comfort 90 kW
75 kg
5. 6 MPS 191 kW
75 kg
6. 6 Kombi MPS 191 kW
75 kg
7. 6 {sedan} MPS 191 kW
75 kg
Jak maksymalne obciążenie haka modelu Mazda 121 wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Mazda 121 vs. podobne samochody
(Maksymalne obciążenie haka)Model samochodu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
SEAT Leon 1.5 TSI 2020 | 80 kg |
Hyundai i30 1.5 2020 | 80 kg |
KIA Picanto 1.0 2020 | 75 kg |
KIA Rio 1.2 2020 | 75 kg |
Mazda 3 e-SKYACTIV-G M Hybrid 2019 | 75 kg |
Toyota Corolla 1.2T 2019 | 75 kg |
KIA Ceed 1.0 T-GDI 2021 | 75 kg |
Hyundai i20 1.0 T-GDI 2020 | 75 kg |
Renault Mégane TCe 115 GPF 2020 | 75 kg |
Dacia Sandero SCe 65 2020 | 75 kg |
Nissan Micra 1.0 2017 | 75 kg |
Opel Astra 1.2 Turbo 2022 | 70 kg |
Renault Clio SCe 65 2019 | 63 kg |
Suzuki Swift 1.2 Dualjet 2017 | 60 kg |
Fiat 500 1.2 8V 2015 | 60 kg |
Peugeot 208 1.2 PureTech 75 2019 | 55 kg |
Toyota Yaris 1.5 2020 | 50 kg |
Skoda Fabia 1.0 MPI 2018 | 50 kg |
SEAT Ibiza 1.0 MPI 2021 | 50 kg |
Citroen C3 PureTech 83 Stop&Start 2020 | 46 kg |
2. Hyundai i30 1.5 2020
80 kg
3. KIA Picanto 1.0 2020
75 kg
4. KIA Rio 1.2 2020
75 kg
15. Fiat 500 1.2 8V 2015
60 kg