Generacje Jaguar F-Pace
(Kąt podejścia)Rok generacji | Kąt podejścia |
---|---|
F-Pace, Rok modelowy 2016 (X761) | 17.70 ° |
F-Pace, Rok modelowy 2021 (F-Pace X761 (1. Facelift)) | 19.00 ° |
Różnica w kącie rampy pomiędzy pierwszą generacją (X761) z 2016 a ostatnią generacją (F-Pace X761 (1. Facelift)) z 2021 wynosi 1.3°.
Kąt podejścia obecnej generacji modelu F-Pace wynosi 19.00 °.
Warianty
Warianty Jaguar F-Pace: F-Pace vs. F-Pace SVR
(Kąt podejścia)Nazwa wariantu | Kąt podejścia |
---|---|
F-Pace | 19.00 ° |
F-Pace SVR | 20.50 ° |
1. F-Pace
19.00 °
2. F-Pace SVR
20.50 °
Kąt podejścia w porównaniu do innych modeli Jaguar
Jaguar F-Pace w porównaniu do innych obecnych modeli Jaguar
(Kąt podejścia)Nazwa wariantu | Kąt podejścia |
---|---|
F-Pace | 19.00 ° |
F-Pace SVR | 20.50 ° |
E-Pace | 29.40 ° |
Jak kąt podejścia modelu Jaguar F-Pace wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Jaguar F-Pace vs. podobne samochody
(Kąt podejścia)Model samochodu | Kąt podejścia |
---|---|
Mercedes-Benz G-Klasse 2000 | 23.00 ° |
Mercedes-Benz GL-Klasse 2006 | 23.00 ° |
ALPINA XD4 2018 | 19.40 ° |
ALPINA XD3 2013 | 19.40 ° |
Jaguar F-Pace 2021 | 19.00 ° |
Jeep Gladiator 2021 | 18.50 ° |
Hyundai Grand Santa Fe 2013 | 15.80 ° |
Mercedes-Benz GLB 2019 | 13.90 ° |
Mercedes-Benz GLC 2015 | 12.10 ° |
1. Mercedes-Benz G-Klasse 2000
23.00 °
2. Mercedes-Benz GL-Klasse 2006
23.00 °
3. ALPINA XD4 2018
19.40 °
4. ALPINA XD3 2013
19.40 °
5. Jaguar F-Pace 2021
19.00 °
6. Jeep Gladiator 2021
18.50 °
7. Hyundai Grand Santa Fe 2013
15.80 °
8. Mercedes-Benz GLB 2019
13.90 °
9. Mercedes-Benz GLC 2015
12.10 °