Generacje Isuzu D-Max
(Kąt natarcia)Rok generacji | Kąt natarcia |
---|---|
D-Max, Rok modelowy 2007 (1.Generation) | 28.10 ° |
D-Max, Rok modelowy 2012 (2.Generation) | 30.00 ° |
D-Max, Rok modelowy 2017 (2.Generation (1. Facelift)) | 30.00 ° |
D-Max, Rok modelowy 2020 (D-Max 3.Generation) | 29.00 ° |
Różnica w kącie natarcia między pierwszą generacją (1.Generation) z roku 2007 a ostatnią generacją (D-Max 3.Generation) z roku 2020 wynosi 0.9°.
Kąt natarcia obecnej generacji modelu D-Max wynosi 29.00 °.
Kąt natarcia w porównaniu do innych modeli Isuzu
Isuzu D-Max w porównaniu do innych obecnych modeli Isuzu
(Kąt natarcia)Nazwa wariantu | Kąt natarcia |
---|---|
D-Max | 29.00 ° |
1. D-Max
29.00 °
Jak kąt natarcia modelu Isuzu D-Max wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Isuzu D-Max vs. podobne samochody
(Kąt natarcia)Model samochodu | Kąt natarcia |
---|---|
Mazda B-Serie 1999 | 35.00 ° |
Mazda BT-50 2007 | 34.00 ° |
Nissan NP300 2008 | 31.00 ° |
Fiat Fullback 2016 | 30.00 ° |
Mercedes-Benz X-Klasse 2017 | 29.00 ° |
Renault Alaskan 2017 | 29.00 ° |
Isuzu D-Max 2020 | 29.00 ° |
VW Nutzfahrzeuge Amarok 2010 | 28.00 ° |
Jaguar E-Pace 2018 | 22.80 ° |
Ford Edge 2016 | 21.00 ° |
1. Mazda B-Serie 1999
35.00 °
2. Mazda BT-50 2007
34.00 °
3. Nissan NP300 2008
31.00 °
4. Fiat Fullback 2016
30.00 °
5. Mercedes-Benz X-Klasse 2017
29.00 °
6. Renault Alaskan 2017
29.00 °
7. Isuzu D-Max 2020
29.00 °
8. VW Nutzfahrzeuge Amarok 2010
28.00 °
9. Jaguar E-Pace 2018
22.80 °
10. Ford Edge 2016
21.00 °