Silniki CITROËN GS/GSA
(Maksymalne obciążenie haka)Silnik | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
GSA Special 42 kW | 50 kg |
GSA Club 48 kW | 50 kg |
GSA Club C-matic 48 kW | 50 kg |
Warianty
Warianty CITROËN GS/GSA: GSA Break vs. GSA Limousine
(Maksymalne obciążenie haka)Nazwa wariantu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
GSA Break | 50 kg |
GSA Limousine | 50 kg |
1. GSA Break
50 kg
2. GSA Limousine
50 kg
Maksymalne obciążenie haka w porównaniu do innych modeli CITROËN
CITROËN GS/GSA w porównaniu do innych obecnych modeli CITROËN
(Maksymalne obciążenie haka)Nazwa wariantu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
GSA Break GSA Break Special 42 kW | 50 kg |
GSA Limousine GSA Break Special 42 kW | 50 kg |
Jak maksymalne obciążenie haka modelu CITROËN GS/GSA wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
CITROËN GS/GSA vs. podobne samochody
(Maksymalne obciążenie haka)Model samochodu | Maksymalne obciążenie haka |
---|---|
SEAT Leon 1.5 TSI 2020 | 80 kg |
Nissan Micra 1.0 2017 | 75 kg |
KIA Ceed 1.0 T-GDI 2021 | 75 kg |
Renault Mégane TCe 115 GPF 2020 | 75 kg |
Opel Astra 1.2 Turbo 2022 | 70 kg |
Fiat 500 1.2 8V 2015 | 60 kg |
SEAT Ibiza 1.0 MPI 2021 | 50 kg |
Toyota Yaris 1.5 2020 | 50 kg |
Citroen GSA 1979 | 50 kg |
2. Nissan Micra 1.0 2017
75 kg
6. Fiat 500 1.2 8V 2015
60 kg
8. Toyota Yaris 1.5 2020
50 kg
9. Citroen GSA 1979
50 kg