Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
160 - 180 km/h
310 - 679 Nm
132 - 250 kW
5.5 - 8.7 s
14.6 - 16.5 kWh/100km
1992 - 2258 kg
392.0 - 573.0 km
62.0 - 82.0 kWh
58.0 - 77.0 kWh
3-fazowy
AC:11,0 DC:50,0-120,0, AC:11,0 DC:50,0-135,0, AC:11,0 DC:50,0-175,0kW
Typ 2
Litowy
CCS
po prawej z tyłu
132 kW / 180 HP
Przyspieszenie 0-100km/h | 8.7 s |
Maks. prędkość | 160 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 16.1 kWh/100km |
Moment obrotowy | 310 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 62.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 58.0 kWh |
Zasięg (WLTP) | 398.0 km |
210 kW / 286 HP
Przyspieszenie 0-100km/h | 6.7 s |
Maks. prędkość | 180 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 14.9 kWh/100km |
Moment obrotowy | 545 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 82.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 77.0 kWh |
Zasięg (WLTP) | 563.0 km |
250 kW / 340 HP
Przyspieszenie 0-100km/h | 5.5 s |
Maks. prędkość | 180 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 16.1 kWh/100km |
Moment obrotowy | 679 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 82.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 77.0 kWh |
Zasięg (WLTP) | 537.0 km |
2021
Wprowadzono Enyaq 1. Generation.