Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
180 km/h
343 - 584 Nm
200 - 315 kW
3.7 - 5.8 s
16.3 - 17.6 kWh/100km
1780 - 1910 kg
325.0 - 455.0 km
49.0 - 66.0 kWh
47.0 - 62.0 kWh
390.0 - 410.0 kg
1-fazowy, 3-fazowy
AC:22,0 DC:150,0, AC:7,2 DC:130,0kW
Typ 2
Litowo-żelazofosforanowy, Niklowo-kobaltowo-manganowy
CCS
po lewej z tyłu
200 kW / 272 HP
Przyspieszenie 0-100km/h | 5.8 s |
Maks. prędkość | 180 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 16.8 kWh/100km |
Moment obrotowy | 384 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 66.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 62.0 kWh |
Zasięg (WLTP) | 435.0 km |
315 kW / 428 HP
Przyspieszenie 0-100km/h | 3.7 s |
Maks. prędkość | 180 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 17.6 kWh/100km |
Moment obrotowy | 584 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 66.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 62.0 kWh |
Zasięg (WLTP) | 415.0 km |
2023
Wprowadzono #3 1. Generation.