Długość
1. VW ID.7 2023 (nowy)
4961 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
4785 mm
3. Togg T10X 2024 (nowy)
4599 mm
4. VinFast VF 7 2024 (nowy)
4545 mm
5. VinFast VF 6 2024 (nowy)
4238 mm
6. Renault R5 2024 (nowy)
3920 mm
7. Ligier Myli 2023 (nowy)
2950 mm
8. ARI Motors 902 2023 (nowy)
2950 mm
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
2535 mm
10. Estrima Birò 2022 (nowy)
1794 mm
Rozstaw osi
1. VW ID.7 2023 (nowy)
2971 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
2890 mm
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
2840 mm
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
2765 mm
5. VinFast VF 6 2024 (nowy)
2730 mm
6. Renault R5 2024 (nowy)
2540 mm
7. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1950 mm
8. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1730 mm
Szerokość
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1890 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1890 mm
3. Togg T10X 2024 (nowy)
1886 mm
4. VW ID.7 2023 (nowy)
1862 mm
5. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1820 mm
6. Renault R5 2024 (nowy)
1770 mm
7. Ligier Myli 2023 (nowy)
1500 mm
8. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1490 mm
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1400 mm
10. Estrima Birò 2022 (nowy)
1107 mm
Szerokość z lusterkami
1. VW ID.7 2023 (nowy)
2141 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
2100 mm
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
2085 mm
4. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1536 mm
Wysokość
1. Togg T10X 2024 (nowy)
1676 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1668 mm
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1636 mm
4. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1594 mm
5. Estrima Birò 2022 (nowy)
1566 mm
6. VW ID.7 2023 (nowy)
1536 mm
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1530 mm
8. Ligier Myli 2023 (nowy)
1530 mm
9. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1520 mm
10. Renault R5 2024 (nowy)
1500 mm
Prześwit
Promień skrętu
1. VW Amarok 2016
, 13.00 m
2. Estrima Birò 2022 (nowy)
5.50 m
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
7.20 m
5. Ligier Myli 2023 (nowy)
9.00 m
6. Renault R5 2024 (nowy)
10.30 m
7. VW ID.7 2023 (nowy)
10.90 m
8. BYD Seal U 2024 (nowy)
11.00 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Siedzenia
Drzwi
Isofix
10. VW ID.7 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. VW Amarok 2016
, Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
4. Renault R5 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. Ligier Myli 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. BYD Seal U 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
10. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
11. Togg T10X 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś
13. VW ID.7 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
Paliwo
1. VW Amarok 2016
, Diesel
5. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Elektryczność
6. Ligier Myli 2023 (nowy)
Elektryczność
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Elektryczność
8. BYD Seal U 2024 (nowy)
Elektryczność
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Elektryczność
10. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Elektryczność
11. Togg T10X 2024 (nowy)
Elektryczność
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
Elektryczność
13. VW ID.7 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. VW Amarok 2016
, Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
4. Renault R5 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Ligier Myli 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. BYD Seal U 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Togg T10X 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. VW ID.7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. VW Amarok 2016
, 205 km/h
2. Togg T10X 2024 (nowy)
180 - 185 km/h
3. VW ID.7 2023 (nowy)
180 km/h
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
175 km/h
5. Renault R5 2024 (nowy)
150 km/h
6. ARI Motors 902 2023 (nowy)
90 km/h
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
45 - 60 km/h
8. Ligier Myli 2023 (nowy)
45 km/h
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
45 km/h
Moc
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
150 - 260 kW
2. VW ID.7 2023 (nowy)
210 kW
3. VW Amarok 2016
, 190 kW
4. Togg T10X 2024 (nowy)
160 kW
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
160 kW
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
130 - 150 kW
7. Renault R5 2024 (nowy)
70 - 110 kW
10. Estrima Birò 2022 (nowy)
4 - 6 kW
Moment obrotowy
1. VW Amarok 2016
, 580 Nm
2. VW ID.7 2023 (nowy)
545 Nm
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
310 - 500 Nm
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
311 - 381 Nm
5. Togg T10X 2024 (nowy)
350 Nm
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
310 - 330 Nm
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
250 - 310 Nm
8. Renault R5 2024 (nowy)
215 - 245 Nm
Pojemność skokowa
1. VW Amarok 2016
, 2967 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. VW Amarok 2016
, 9.7 s
2. VW ID.7 2023 (nowy)
6.5 s
3. Togg T10X 2024 (nowy)
7.4 - 7.8 s
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
9.3 - 9.6 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. VW Amarok 2016
, 80 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. VW Amarok 2016
, 8.8 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. VW Amarok 2016
, 10.5 l/100km
2. ARI Motors 902 2023 (nowy)
8.8 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
12. Togg T10X 2024 (nowy)
16.7 l/100km
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
19.9 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. VW Amarok 2016
, g/km
Norma emisji
1. VW Amarok 2016
, Euro 6b (NEFZ)
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. VW ID.7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Renault R5 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Togg T10X 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Estrima Birò 2022 (nowy)
145/60R13H
2. Ligier Myli 2023 (nowy)
155/60R15
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
155/65R14
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
155/65R14H
5. VW ID.7 2023 (nowy)
235/50R19
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
235/50R19
Hałas
1. VW Amarok 2016
, 80 dB
2. VW ID.7 2023 (nowy)
66 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. VW Amarok 2016
, 2323 kg
2. Renault R5 2024 (nowy)
1350 - 1450 kg
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
2020 - 2147 kg
4. Togg T10X 2024 (nowy)
2024 - 2201 kg
5. VW ID.7 2023 (nowy)
2172 kg
6. Estrima Birò 2022 (nowy)
424 - 431 kg
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
562 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. VW Amarok 2016
, 2922 kg
2. VW ID.7 2023 (nowy)
2630 kg
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
2430 - 2557 kg
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
700 kg
6. Estrima Birò 2022 (nowy)
650 kg
Przyczepa z hamulcem
1. VW Amarok 2016
, 3500 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1300 kg
3. VW ID.7 2023 (nowy)
1000 kg
4. Renault R5 2024 (nowy)
500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. VW Amarok 2016
, 750 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
750 kg
3. VW ID.7 2023 (nowy)
750 kg
4. Renault R5 2024 (nowy)
500 kg
Maks. obciążenie dachu
2. VW ID.7 2023 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. VW Amarok 2016
, 140 kg
2. VW ID.7 2023 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. VW Amarok 2016
, 15.60 °
Maksymalne nachylenie
1. VW Amarok 2016
, 100.00 °
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
30.00 °
Kąt zejścia
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
21.70 - 21.90 °
2. VW Amarok 2016
, 18.00 °
Kąt natarcia
1. VW Amarok 2016
, 29.50 °
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
18.50 - 18.60 °
Brodenie
1. VW Amarok 2016
, 500.00 mm
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. VW ID.7 2023 (nowy)
621.0 - 700.0 km
2. Togg T10X 2024 (nowy)
314.0 - 523.0 km
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
420.0 - 500.0 km
4. VinFast VF 7 2024 (nowy)
431.0 - 450.0 km
5. Renault R5 2024 (nowy)
300.0 - 400.0 km
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
381.0 - 399.0 km
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
75.0 km
8. VW Amarok 2016
, km
Całkowita pojemność baterii
1. VW ID.7 2023 (nowy)
82.0 - 91.0 kWh
2. Togg T10X 2024 (nowy)
52.4 - 88.5 kWh
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
71.8 - 87.0 kWh
4. Renault R5 2024 (nowy)
40.0 - 52.0 kWh
5. ARI Motors 902 2023 (nowy)
9.5 - 18.1 kWh
6. Ligier Myli 2023 (nowy)
4.1 - 12.4 kWh
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
7.0 kWh
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
2.7 - 5.0 kWh
9. VW Amarok 2016
, kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. VW ID.7 2023 (nowy)
77.0 - 86.0 kWh
2. VinFast VF 7 2024 (nowy)
75.3 kWh
3. VinFast VF 6 2024 (nowy)
59.6 kWh
4. Fiat Topolino 2023 (nowy)
5.4 kWh
5. VW Amarok 2016
, kWh
Waga baterii
1. VW ID.7 2023 (nowy)
495.0 kg
2. Renault R5 2024 (nowy)
240.0 - 300.0 kg
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
65.0 kg
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
23.0 - 46.0 kg
5. VW Amarok 2016
, kg
Ładowanie AC
1. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1-phasig
2. Estrima Birò 2022 (nowy)
1-phasig
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1-phasig
4. Ligier Myli 2023 (nowy)
1-phasig
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
6. Renault R5 2024 (nowy)
3-phasig
7. Togg T10X 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. VW ID.7 2023 (nowy)
DC:200,0 kW
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
AC:1,1 kW
8. Renault R5 2024 (nowy)
AC:11,0 kW
9. Togg T10X 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:180,0 kW
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
11. ARI Motors 902 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
12. Ligier Myli 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:115,0 kW
Typ portu ładowania
5. VW ID.7 2023 (nowy)
Typ 2
9. Togg T10X 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
Lithium
5. VW ID.7 2023 (nowy)
Lithium
6. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Lithium
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Lithium
8. Togg T10X 2024 (nowy)
Lithium
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Lithium
10. Ligier Myli 2023 (nowy)
Lithium
11. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. BYD Seal U 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Renault R5 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
4. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. VW ID.7 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. Togg T10X 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
8. Renault R5 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
10. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
12. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
13. Estrima Birò 2022 (nowy)
Fahrzeugheck mittig