Porównanie: TYN-e TX1-e vs. konkurencja

# TYN-e TX1-e Dacia Spring e.GO Mobile e.wave X smart fortwo ARI Motors Soleno ARI Motors 902 MG ZS Ligier Myli Opel Mokka Estrima Birò Fiat 600 Fiat Topolino Opel Rocks Electric

Dodaj do porównania

Generacja
TX1-e 1. Generation
2024 - Teraz
Spring 1. Generation (1. Facelift)
2024 - Teraz
e.wave X 1. Generation (Life)
2022 - 2024
453 (1. Facelift) (C 453)
2020 - 2023
Soleno 1. Generation
2024 - Teraz
902 1. Generation
2023 - Teraz
ZS 3. Generation (ZS3A)
2024 - Teraz
Myli 1. Generation
2023 - Teraz
Mokka B (1. Facelift) (U)
2024 - Teraz
Birò 1. Generation
2022 - Teraz
600 365 (ZAF 365)
2023 - Teraz
Topolino 1. Generation
2023 - Teraz
Rocks Electric 1. Generation (9)
2021 - Teraz
KaroseriaMały dostawczakSUVHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackSUVHatchbackSUVHatchbackSUVHatchbackHatchback
Drzwi4533335352522
Klasa pojazduLeichtkraftfahrzeug (L7e)Mikrosamochody (np. Twingo)Microwagen (z.B. Smart fortwo)Microwagen (z.B. Smart fortwo)Leichtkraftfahrzeug (L7e)Leichtkraftfahrzeug (L7e)Niższa klasa średnia (np. Golf)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Małe samochody (np. Polo)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Małe samochody (np. Polo)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. ARI Motors 902 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
2. Ligier Myli 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Fiat Topolino 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Opel Rocks Electric 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
5. MG ZS 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
6. Fiat 600 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
7. Opel Mokka 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
8. Dacia Spring 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
9. TYN-e TX1-e 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
10. ARI Motors Soleno 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
11. Estrima Birò 2022 (nowy) Napęd na tylną oś
12. e.GO Mobile e.wave X 2022 Napęd na tylną oś
13. smart fortwo 2020 Napęd na tylną oś

Skrzynia biegów

1. MG ZS 2024 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
2. Opel Mokka 2024 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
3. ARI Motors 902 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Ligier Myli 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Fiat Topolino 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Opel Rocks Electric 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. Dacia Spring 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. TYN-e TX1-e 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. ARI Motors Soleno 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Estrima Birò 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. e.GO Mobile e.wave X 2022 Przekładnia redukcyjna
12. smart fortwo 2020 Przekładnia redukcyjna
13. Fiat 600 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Opel Mokka 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
2. MG ZS 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
3. ARI Motors 902 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
5. Estrima Birò 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
6. TYN-e TX1-e 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. Fiat Topolino 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
9. Ligier Myli 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
10. Dacia Spring 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
11. smart fortwo 2020 Pojazd elektryczny
12. e.GO Mobile e.wave X 2022 Pojazd elektryczny
13. Fiat 600 2023 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Pozycja portu ładowania


TOPlist