Długość
1. MG ZS 2024 (nowy)
4430 mm
2. Fiat 600 2023 (nowy)
4178 mm
3. Opel Mokka 2024 (nowy)
4150 mm
4. Dacia Spring 2024 (nowy)
3701 mm
5. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
3490 mm
6. e.GO Mobile e.wave X 2022
3360 mm
7. ARI Motors 902 2023 (nowy)
2950 mm
8. Ligier Myli 2023 (nowy)
2950 mm
9. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
2910 mm
10. smart fortwo 2020
2695 mm
11. Fiat Topolino 2023 (nowy)
2535 mm
13. Estrima Birò 2022 (nowy)
1794 mm
Rozstaw osi
1. MG ZS 2024 (nowy)
2606 mm
2. Fiat 600 2023 (nowy)
2557 mm
3. Opel Mokka 2024 (nowy)
2557 mm
4. Dacia Spring 2024 (nowy)
2423 mm
5. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
2350 mm
6. e.GO Mobile e.wave X 2022
2200 mm
7. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1950 mm
8. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
1930 mm
9. smart fortwo 2020
1873 mm
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1730 mm
Szerokość
1. MG ZS 2024 (nowy)
1818 mm
2. e.GO Mobile e.wave X 2022
1814 mm
3. Opel Mokka 2024 (nowy)
1787 mm
4. Fiat 600 2023 (nowy)
1779 mm
5. smart fortwo 2020
1663 mm
6. Dacia Spring 2024 (nowy)
1583 mm
7. Ligier Myli 2023 (nowy)
1500 mm
8. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1490 mm
9. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
1480 mm
10. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1465 mm
11. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1400 mm
13. Estrima Birò 2022 (nowy)
1107 mm
Szerokość z lusterkami
1. Opel Mokka 2024 (nowy)
1987 mm
2. Fiat 600 2023 (nowy)
1981 mm
3. smart fortwo 2020
1893 mm
4. Dacia Spring 2024 (nowy)
1767 mm
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1536 mm
6. MG ZS 2024 (nowy)
? mm
Wysokość
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1685 mm
2. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
1640 mm
3. e.GO Mobile e.wave X 2022
1638 mm
4. MG ZS 2024 (nowy)
1635 mm
5. Estrima Birò 2022 (nowy)
1566 mm
6. smart fortwo 2020
1555 mm
7. Opel Mokka 2024 (nowy)
1535 mm
8. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1530 mm
9. Ligier Myli 2023 (nowy)
1530 mm
10. Fiat 600 2023 (nowy)
1525 mm
11. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1520 mm
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
1519 mm
Prześwit
2. MG ZS 2024 (nowy)
161 mm
3. Dacia Spring 2024 (nowy)
155 mm
4. Fiat Topolino 2023 (nowy)
150 mm
6. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
140 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. MG ZS 2024 (nowy)
443 l
3. Fiat 600 2023 (nowy)
360 - 385 l
5. Estrima Birò 2022 (nowy)
122 - 308 l
7. smart fortwo 2020
260 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
2600 l
2. MG ZS 2024 (nowy)
1457 l
3. Fiat 600 2023 (nowy)
1256 l
4. Opel Mokka 2024 (nowy)
1105 l
5. Dacia Spring 2024 (nowy)
1004 l
9. smart fortwo 2020
350 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Ligier Myli 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Opel Rocks Electric 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. MG ZS 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. Fiat 600 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. Opel Mokka 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. Dacia Spring 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
9. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
10. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
11. Estrima Birò 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś
12. e.GO Mobile e.wave X 2022
Napęd na tylną oś
13. smart fortwo 2020
Napęd na tylną oś
Paliwo
1. MG ZS 2024 (nowy)
Benzyna 98
2. Opel Mokka 2024 (nowy)
Benzyna 98
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Elektryczność
4. Ligier Myli 2023 (nowy)
Elektryczność
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Elektryczność
6. Opel Rocks Electric 2021 (nowy)
Elektryczność
7. Dacia Spring 2024 (nowy)
Elektryczność
8. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Elektryczność
9. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
Elektryczność
10. Estrima Birò 2022 (nowy)
Elektryczność
11. e.GO Mobile e.wave X 2022
Elektryczność
12. smart fortwo 2020
Elektryczność
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
Skrzynia biegów
1. MG ZS 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
2. Opel Mokka 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Ligier Myli 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Opel Rocks Electric 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. Dacia Spring 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Estrima Birò 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. e.GO Mobile e.wave X 2022
Przekładnia redukcyjna
12. smart fortwo 2020
Przekładnia redukcyjna
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
Przekładnie
2. Fiat 600 2023 (nowy)
1 - 6
3. MG ZS 2024 (nowy)
3 - 5
Cylindry
Maks. prędkość
1. Opel Mokka 2024 (nowy)
203 - 209 km/h
2. Fiat 600 2023 (nowy)
150 - 184 km/h
3. MG ZS 2024 (nowy)
168 - 179 km/h
4. e.GO Mobile e.wave X 2022
135 km/h
5. smart fortwo 2020
130 km/h
6. Dacia Spring 2024 (nowy)
125 km/h
7. ARI Motors 902 2023 (nowy)
90 km/h
8. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
90 km/h
9. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
75 km/h
10. Estrima Birò 2022 (nowy)
45 - 60 km/h
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
45 km/h
12. Fiat Topolino 2023 (nowy)
45 km/h
Moc
1. MG ZS 2024 (nowy)
85 - 145 kW
2. Fiat 600 2023 (nowy)
74 - 115 kW
3. Opel Mokka 2024 (nowy)
96 - 100 kW
5. smart fortwo 2020
60 kW
6. Dacia Spring 2024 (nowy)
33 - 48 kW
10. Estrima Birò 2022 (nowy)
4 - 6 kW
Moment obrotowy
1. Estrima Birò 2022 (nowy)
311 - 381 Nm
2. Fiat 600 2023 (nowy)
205 - 260 Nm
3. Opel Mokka 2024 (nowy)
230 Nm
4. smart fortwo 2020
160 Nm
5. MG ZS 2024 (nowy)
148 Nm
6. Dacia Spring 2024 (nowy)
113 - 125 Nm
7. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
113 Nm
Pojemność skokowa
1. MG ZS 2024 (nowy)
1495 - 1498 ccm
2. Fiat 600 2023 (nowy)
1199 ccm
3. Opel Mokka 2024 (nowy)
1199 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
2. smart fortwo 2020
11 s
3. Dacia Spring 2024 (nowy)
13 - 19 s
4. MG ZS 2024 (nowy)
8 - 12 s
5. Fiat 600 2023 (nowy)
9 - 10 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. MG ZS 2024 (nowy)
41 - 55 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
7 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
8 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. ARI Motors 902 2023 (nowy)
? l/100km
2. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
? l/100km
3. Estrima Birò 2022 (nowy)
? l/100km
4. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
? l/100km
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
? l/100km
6. Opel Rocks Electric 2021 (nowy)
? l/100km
7. Ligier Myli 2023 (nowy)
? l/100km
8. Fiat 600 2023 (nowy)
4 l/100km
9. Opel Mokka 2024 (nowy)
5 l/100km
10. MG ZS 2024 (nowy)
6 l/100km
11. Dacia Spring 2024 (nowy)
14 l/100km
12. smart fortwo 2020
17 l/100km
13. e.GO Mobile e.wave X 2022
18 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Fiat 600 2023 (nowy)
109 g/km
2. Opel Mokka 2024 (nowy)
110 - 138 g/km
3. MG ZS 2024 (nowy)
113 - 145 g/km
Norma emisji
1. Opel Mokka 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
2. MG ZS 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Estrima Birò 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. Opel Rocks Electric 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. Ligier Myli 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Dacia Spring 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. smart fortwo 2020
Pojazd elektryczny
12. e.GO Mobile e.wave X 2022
Pojazd elektryczny
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. Estrima Birò 2022 (nowy)
145/60R13H
2. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
145/70R12
3. Ligier Myli 2023 (nowy)
155/60R15
4. Fiat Topolino 2023 (nowy)
155/65R14
5. Opel Rocks Electric 2021 (nowy)
155/65R14
6. ARI Motors 902 2023 (nowy)
155/65R14H
7. smart fortwo 2020
165/65R15
8. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
165/70R13
9. Dacia Spring 2024 (nowy)
165/70R14
10. e.GO Mobile e.wave X 2022
205/50R17
11. MG ZS 2024 (nowy)
215/60R16
12. Fiat 600 2023 (nowy)
215/60R16
13. Opel Mokka 2024 (nowy)
215/65R16
Hałas
3. Opel Mokka 2024 (nowy)
65 - 67 dB
4. smart fortwo 2020
66 dB
5. Fiat 600 2023 (nowy)
66 dB
6. MG ZS 2024 (nowy)
67 - 69 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Dacia Spring 2024 (nowy)
1013 - 1050 kg
2. smart fortwo 2020
1095 - 1125 kg
3. e.GO Mobile e.wave X 2022
1280 kg
4. Opel Mokka 2024 (nowy)
1294 - 1362 kg
5. MG ZS 2024 (nowy)
1330 - 1420 kg
6. Fiat 600 2023 (nowy)
1355 - 1595 kg
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
424 - 431 kg
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
562 kg
12. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
890 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Fiat 600 2023 (nowy)
1760 - 2025 kg
2. MG ZS 2024 (nowy)
1705 - 1890 kg
3. Opel Mokka 2024 (nowy)
1690 - 1750 kg
4. e.GO Mobile e.wave X 2022
1570 kg
5. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1450 kg
6. smart fortwo 2020
1310 - 1340 kg
7. Dacia Spring 2024 (nowy)
1315 kg
8. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
1007 kg
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
650 kg
Przyczepa z hamulcem
Przyczepa (bez hamulców)
1. Opel Mokka 2024 (nowy)
645 - 680 kg
2. MG ZS 2024 (nowy)
500 kg
Maks. obciążenie dachu
3. MG ZS 2024 (nowy)
? kg
8. smart fortwo 2020
? kg
Maksymalne obciążenie haka
3. Fiat 600 2023 (nowy)
48 kg
Terenski
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Fiat 600 2023 (nowy)
409 km
2. Dacia Spring 2024 (nowy)
225 - 228 km
3. e.GO Mobile e.wave X 2022
163 km
4. smart fortwo 2020
129 - 157 km
5. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
113 km
Całkowita pojemność baterii
1. Fiat 600 2023 (nowy)
54 kWh
2. e.GO Mobile e.wave X 2022
30 kWh
3. Dacia Spring 2024 (nowy)
27 kWh
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
9 - 18 kWh
5. smart fortwo 2020
17 kWh
6. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
16 kWh
7. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
9 - 16 kWh
8. Ligier Myli 2023 (nowy)
4 - 12 kWh
11. Estrima Birò 2022 (nowy)
2 - 5 kWh
12. MG ZS 2024 (nowy)
1 kWh
Użyteczna pojemność baterii
Waga baterii
1. Fiat 600 2023 (nowy)
339 kg
2. Dacia Spring 2024 (nowy)
186 kg
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
23 - 46 kg
Ładowanie AC
1. Dacia Spring 2024 (nowy)
1-phasig
2. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1-phasig
3. Estrima Birò 2022 (nowy)
1-phasig
4. Opel Rocks Electric 2021 (nowy)
1-phasig
5. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1-phasig
6. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1-phasig
7. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
1-phasig
8. Ligier Myli 2023 (nowy)
1-phasig
9. smart fortwo 2020
1-phasig,3-phasig
Prędkość ładowania AC
5. Estrima Birò 2022 (nowy)
AC:1,1 kW
6. Fiat Topolino 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
7. Opel Rocks Electric 2021 (nowy)
AC:2,3 kW
8. ARI Motors 902 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
9. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
AC:2,3 kW
10. Ligier Myli 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
11. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
AC:2,3 DC:11,0 kW
12. smart fortwo 2020
AC:2,3-22,0 kW
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
AC:2,3-3,7 kW
Typ portu ładowania
12. smart fortwo 2020
Typ 2
Typ baterii
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
Lithium
5. e.GO Mobile e.wave X 2022
Lithium
6. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Lithium
8. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
Lithium
9. Ligier Myli 2023 (nowy)
Lithium
10. smart fortwo 2020
Lithium
11. Dacia Spring 2024 (nowy)
Lithium
12. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Pozycja portu ładowania
4. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. Opel Rocks Electric 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. smart fortwo 2020
Beifahrerseite hinten
7. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
8. e.GO Mobile e.wave X 2022
Fahrerseite vorne
9. ARI Motors Soleno 2024 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
10. Ligier Myli 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
11. Dacia Spring 2024 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
12. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
13. Estrima Birò 2022 (nowy)
Fahrzeugheck mittig