Długość
1. Renault Kangoo 2021 (nowy)
4911 mm
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
4653 mm
3. Elaris Leo 2023
4602 mm
4. MG MG5 2022 (nowy)
4600 mm
5. VW ID.4 2020 (nowy)
4584 mm
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
4455 mm
7. KIA Niro 2022 (nowy)
4420 mm
8. Fiat Doblò 2022 (nowy)
4403 mm
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
4395 mm
12. smart #1 2022 (nowy)
4270 mm
13. VW ID.3 2023 (nowy)
4264 mm
Rozstaw osi
1. Renault Kangoo 2021 (nowy)
3100 mm
2. Fiat Doblò 2022 (nowy)
2785 mm
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
2772 mm
4. VW ID.4 2020 (nowy)
2771 mm
5. VW ID.3 2023 (nowy)
2770 mm
6. Elaris Leo 2023
2750 mm
7. smart #1 2022 (nowy)
2750 mm
8. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2720 mm
9. KIA Niro 2022 (nowy)
2720 mm
12. MG MG5 2022 (nowy)
2659 mm
13. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2655 mm
Szerokość
1. Renault Kangoo 2021 (nowy)
1919 mm
2. Elaris Leo 2023
1900 mm
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1879 mm
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1875 mm
5. VW ID.4 2020 (nowy)
1852 mm
6. Fiat Doblò 2022 (nowy)
1848 mm
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1848 mm
8. KIA Niro 2022 (nowy)
1825 mm
9. smart #1 2022 (nowy)
1822 mm
10. MG MG5 2022 (nowy)
1818 mm
11. VW ID.3 2023 (nowy)
1809 mm
Szerokość z lusterkami
1. Renault Kangoo 2021 (nowy)
2159 mm
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
2147 mm
3. VW ID.4 2020 (nowy)
2108 mm
4. Fiat Doblò 2022 (nowy)
2107 mm
7. VW ID.3 2023 (nowy)
2070 mm
8. MG MG5 2022 (nowy)
2059 mm
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2050 mm
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2035 mm
11. smart #1 2022 (nowy)
2025 mm
Wysokość
1. Renault Kangoo 2021 (nowy)
1838 mm
4. Fiat Doblò 2022 (nowy)
1796 mm
5. Elaris Leo 2023
1645 mm
6. VW ID.4 2020 (nowy)
1640 mm
7. smart #1 2022 (nowy)
1636 mm
8. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1615 mm
9. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1605 mm
10. VW ID.3 2023 (nowy)
1564 mm
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1555 mm
12. KIA Niro 2022 (nowy)
1545 mm
13. MG MG5 2022 (nowy)
1543 mm
Prześwit
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 194 mm
2. Renault Kangoo 2021 (nowy)
164 - 182 mm
3. smart #1 2022 (nowy)
182 mm
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
175 mm
6. VW ID.4 2020 (nowy)
163 mm
7. Fiat Doblò 2022 (nowy)
145 - 160 mm
8. KIA Niro 2022 (nowy)
150 - 160 mm
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
130 mm
10. MG MG5 2022 (nowy)
115 mm
Promień skrętu
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 11.50 m
2. VW ID.3 2023 (nowy)
10.30 m
3. VW ID.4 2020 (nowy)
10.30 - 11.60 m
4. KIA Niro 2022 (nowy)
10.60 m
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
10.70 m
8. Fiat Doblò 2022 (nowy)
10.80 m
9. Renault Kangoo 2021 (nowy)
10.90 - 12.50 m
10. smart #1 2022 (nowy)
11.00 m
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
11.40 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 585 l
4. VW ID.4 2020 (nowy)
543 l
5. Renault Kangoo 2021 (nowy)
500 - 542 l
6. MG MG5 2022 (nowy)
479 l
7. KIA Niro 2022 (nowy)
348 - 475 l
9. VW ID.3 2023 (nowy)
385 l
10. Elaris Leo 2023
370 l
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
350 - 366 l
12. smart #1 2022 (nowy)
313 - 323 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
2. Fiat Doblò 2022 (nowy)
3300 l
6. VW ID.4 2020 (nowy)
1575 l
7. KIA Niro 2022 (nowy)
1445 l
8. MG MG5 2022 (nowy)
1367 l
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1338 l
10. VW ID.3 2023 (nowy)
1267 l
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1171 l
12. smart #1 2022 (nowy)
986 l
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
6. VW ID.4 2020 (nowy)
Serie
7. KIA Niro 2022 (nowy)
Serie
8. MG MG5 2022 (nowy)
Serie
10. VW ID.3 2023 (nowy)
Serie
12. smart #1 2022 (nowy)
Serie
13. Elaris Leo 2023
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
2. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Fiat Doblò 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Renault Kangoo 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Ford Tourneo Courier 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. KIA Niro 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. MG MG5 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Napęd na przednią oś
10. Elaris Leo 2023
Napęd na przednią oś
11. VW ID.3 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
12. VW ID.4 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
13. smart #1 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, Elektryczność
2. Ford Tourneo Courier 2023 (nowy)
Benzyna 98
3. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
4. Renault Kangoo 2021 (nowy)
Benzyna 98, Diesel, Elektryczność
5. KIA Niro 2022 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
6. MG MG5 2022 (nowy)
Elektryczność
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Elektryczność
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Elektryczność
9. Elaris Leo 2023
Elektryczność
10. VW ID.3 2023 (nowy)
Elektryczność
11. VW ID.4 2020 (nowy)
Elektryczność
12. smart #1 2022 (nowy)
Elektryczność
13. Fiat Doblò 2022 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98, Diesel
Skrzynia biegów
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, Przekładnia redukcyjna
2. KIA Niro 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
3. Ford Tourneo Courier 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
4. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
5. Renault Kangoo 2021 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
6. MG MG5 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Elaris Leo 2023
Przekładnia redukcyjna
10. VW ID.3 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. VW ID.4 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. smart #1 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. Fiat Doblò 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
Przekładnie
5. KIA Niro 2022 (nowy)
1 - 6
Cylindry
Maks. prędkość
1. MG MG5 2022 (nowy)
185 km/h
2. Renault Kangoo 2021 (nowy)
110 - 184 km/h
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 180 km/h
4. VW ID.4 2020 (nowy)
160 - 180 km/h
5. smart #1 2022 (nowy)
180 km/h
6. KIA Niro 2022 (nowy)
165 - 168 km/h
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
160 km/h
8. Elaris Leo 2023
160 km/h
9. VW ID.3 2023 (nowy)
160 km/h
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
140 km/h
11. Fiat Doblò 2022 (nowy)
130 km/h
Moc
1. smart #1 2022 (nowy)
200 - 315 kW
2. VW ID.4 2020 (nowy)
109 - 250 kW
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 220 kW
4. KIA Niro 2022 (nowy)
104 - 150 kW
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
150 kW
6. VW ID.3 2023 (nowy)
150 kW
7. Elaris Leo 2023
135 kW
8. MG MG5 2022 (nowy)
115 - 130 kW
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
107 - 125 kW
10. Fiat Doblò 2022 (nowy)
75 - 100 kW
11. Renault Kangoo 2021 (nowy)
55 - 96 kW
12. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
74 - 92 kW
Moment obrotowy
1. VW ID.4 2020 (nowy)
220 - 679 Nm
2. smart #1 2022 (nowy)
343 - 584 Nm
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 460 Nm
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
310 Nm
5. VW ID.3 2023 (nowy)
310 Nm
6. Fiat Doblò 2022 (nowy)
205 - 300 Nm
7. MG MG5 2022 (nowy)
280 Nm
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
271 Nm
9. Renault Kangoo 2021 (nowy)
200 - 270 Nm
10. KIA Niro 2022 (nowy)
255 - 265 Nm
11. Elaris Leo 2023
225 Nm
Pojemność skokowa
1. KIA Niro 2022 (nowy)
1580 ccm
2. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
998 - 1500 ccm
3. Fiat Doblò 2022 (nowy)
1199 - 1499 ccm
4. Renault Kangoo 2021 (nowy)
1332 - 1461 ccm
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
830 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 11.3 s
2. Fiat Doblò 2022 (nowy)
11.2 s
3. Renault Kangoo 2021 (nowy)
11.6 - 18.9 s
4. smart #1 2022 (nowy)
3.9 - 6.7 s
5. VW ID.4 2020 (nowy)
5.4 - 10.9 s
7. VW ID.3 2023 (nowy)
7.4 - 7.9 s
8. KIA Niro 2022 (nowy)
7.8 - 10.4 s
9. MG MG5 2022 (nowy)
8.3 s
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
9.1 - 9.7 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. Fiat Doblò 2022 (nowy)
53 - 61 l
3. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
44 - 45 l
5. KIA Niro 2022 (nowy)
37 - 42 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, l/100km
2. Elaris Leo 2023
13.5 l/100km
3. Renault Kangoo 2021 (nowy)
4.9 - 6.4 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, l/100km
2. Renault Kangoo 2021 (nowy)
5.4 - 7.9 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
3. KIA Niro 2022 (nowy)
4.4 l/100km
4. Ford Tourneo Courier 2023 (nowy)
6.7 l/100km
5. Fiat Doblò 2022 (nowy)
7 l/100km
6. Renault Kangoo 2021 (nowy)
7.2 l/100km
7. VW ID.3 2023 (nowy)
14.9 l/100km
8. BYD Atto 3 2022 (nowy)
15.6 l/100km
9. VW ID.4 2020 (nowy)
16.7 l/100km
10. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
17.1 l/100km
11. MG MG5 2022 (nowy)
17.9 l/100km
12. smart #1 2022 (nowy)
18.1 l/100km
13. Mazda MX-30 2020 (nowy)
19 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
2. Renault Kangoo 2021 (nowy)
128.0 - 163.0 g/km
3. Ford Tourneo Courier 2023 (nowy)
150.0 - 151.0 g/km
4. Fiat Doblò 2022 (nowy)
150.0 - 172.0 g/km
5. KIA Niro 2022 (nowy)
19.0 - 100.0 g/km
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
21.0 g/km
Norma emisji
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, Pojazd elektryczny
2. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
Ciężarówka
3. Renault Kangoo 2021 (nowy)
Ciężarówka, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny
4. Ford Tourneo Courier 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
5. KIA Niro 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny
6. Elaris Leo 2023
Pojazd elektryczny
7. VW ID.3 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. VW ID.4 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. MG MG5 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. smart #1 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Fiat Doblò 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny, Ciężarówka
13. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
Rozmiar opony
1. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
195/65R15
2. Ford Tourneo Courier 2023 (nowy)
195/65R15
3. Fiat Doblò 2022 (nowy)
195/65R15
4. KIA Niro 2022 (nowy)
205/50R16H
5. Renault Kangoo 2021 (nowy)
205/55R17H
6. MG MG5 2022 (nowy)
205/60R16
7. Elaris Leo 2023
215/50R18
8. VW ID.3 2023 (nowy)
215/55R18
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
215/55R18
10. smart #1 2022 (nowy)
235/45R19
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
235/50R18
12. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
235/50R20
13. VW ID.4 2020 (nowy)
235/60R18
Hałas
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 67 dB
2. Mazda MX-30 2020 (nowy)
63 - 67 dB
3. VW ID.4 2020 (nowy)
65 - 68 dB
4. smart #1 2022 (nowy)
66 - 67 dB
5. Renault Kangoo 2021 (nowy)
66 - 69 dB
6. KIA Niro 2022 (nowy)
67 - 68 dB
7. VW ID.3 2023 (nowy)
68 dB
9. Fiat Doblò 2022 (nowy)
68 - 69 dB
10. MG MG5 2022 (nowy)
69 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 2258 kg
2. Fiat Doblò 2022 (nowy)
1280 - 1729 kg
3. Renault Kangoo 2021 (nowy)
1426 - 1870 kg
4. KIA Niro 2022 (nowy)
1474 - 1757 kg
5. Ford Tourneo Courier 2023 (nowy)
1517 - 1545 kg
6. MG MG5 2022 (nowy)
1562 kg
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1720 - 1853 kg
8. Elaris Leo 2023
1750 kg
9. smart #1 2022 (nowy)
1780 - 1900 kg
10. VW ID.3 2023 (nowy)
1821 - 1951 kg
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1825 kg
12. VW ID.4 2020 (nowy)
1965 - 2256 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. VW ID.4 2020 (nowy)
2470 - 2770 kg
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 2750 kg
3. Renault Kangoo 2021 (nowy)
1970 - 2490 kg
4. Fiat Doblò 2022 (nowy)
1940 - 2450 kg
5. smart #1 2022 (nowy)
2205 - 2325 kg
6. VW ID.3 2023 (nowy)
2280 - 2290 kg
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2119 - 2251 kg
8. KIA Niro 2022 (nowy)
1940 - 2200 kg
9. Elaris Leo 2023
2160 kg
10. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2160 kg
11. Ford Tourneo Courier 2023 (nowy)
2000 - 2025 kg
12. MG MG5 2022 (nowy)
2017 kg
Przyczepa z hamulcem
1. smart #1 2022 (nowy)
1600 kg
2. Renault Kangoo 2021 (nowy)
1500 kg
3. Fiat Doblò 2022 (nowy)
690 - 1500 kg
4. KIA Niro 2022 (nowy)
750 - 1300 kg
5. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 1200 kg
6. VW ID.4 2020 (nowy)
1000 - 1200 kg
7. Ford Tourneo Courier 2023 (nowy)
1000 - 1100 kg
8. MG MG5 2022 (nowy)
500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 750 kg
2. Fiat Doblò 2022 (nowy)
690 - 750 kg
3. Renault Kangoo 2021 (nowy)
695 - 750 kg
4. smart #1 2022 (nowy)
750 kg
5. VW ID.4 2020 (nowy)
750 kg
6. KIA Niro 2022 (nowy)
300 - 600 kg
7. MG MG5 2022 (nowy)
500 kg
Maks. obciążenie dachu
1. Fiat Doblò 2022 (nowy)
100 kg
4. VW ID.4 2020 (nowy)
75 kg
5. KIA Niro 2022 (nowy)
75 kg
6. MG MG5 2022 (nowy)
75 kg
8. smart #1 2022 (nowy)
50 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. KIA Niro 2022 (nowy)
100 kg
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 75 kg
4. VW ID.4 2020 (nowy)
75 kg
5. smart #1 2022 (nowy)
75 kg
6. Fiat Doblò 2022 (nowy)
50 - 74 kg
7. MG MG5 2022 (nowy)
50 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. smart #1 2022 (nowy)
16.10 °
2. VW ID.4 2020 (nowy)
12.90 - 13.80 °
Maksymalne nachylenie
1. smart #1 2022 (nowy)
35.00 °
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
30.00 °
Kąt zejścia
1. smart #1 2022 (nowy)
29.50 - 30.50 °
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
24.00 °
3. VW ID.4 2020 (nowy)
16.70 - 18.30 °
4. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 16.70 °
Kąt natarcia
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
19.00 °
2. smart #1 2022 (nowy)
16.10 - 18.20 °
3. VW ID.4 2020 (nowy)
15.90 - 16.50 °
4. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 15.40 °
Brodenie
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. VW ID.3 2023 (nowy)
428.0 - 575.0 km
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 553.0 km
3. VW ID.4 2020 (nowy)
343.0 - 550.0 km
4. KIA Niro 2022 (nowy)
65.0 - 460.0 km
5. smart #1 2022 (nowy)
310.0 - 440.0 km
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420.0 km
7. MG MG5 2022 (nowy)
310.0 - 400.0 km
8. Renault Kangoo 2021 (nowy)
265.0 - 293.0 km
9. Fiat Doblò 2022 (nowy)
254.0 - 286.0 km
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
85.0 - 200.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 82.0 kWh
2. VW ID.4 2020 (nowy)
55.0 - 82.0 kWh
3. VW ID.3 2023 (nowy)
62.0 - 82.0 kWh
4. smart #1 2022 (nowy)
49.0 - 66.0 kWh
5. Elaris Leo 2023
64.4 kWh
6. MG MG5 2022 (nowy)
50.3 - 61.1 kWh
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
60.5 kWh
8. Fiat Doblò 2022 (nowy)
50.0 kWh
9. Renault Kangoo 2021 (nowy)
45.0 kWh
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
17.8 - 35.5 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
, 77.0 kWh
2. VW ID.4 2020 (nowy)
52.0 - 77.0 kWh
3. VW ID.3 2023 (nowy)
58.0 - 77.0 kWh
4. KIA Niro 2022 (nowy)
1.3 - 64.8 kWh
5. smart #1 2022 (nowy)
47.0 - 62.0 kWh
6. MG MG5 2022 (nowy)
48.3 - 57.7 kWh
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
32.0 kWh
Waga baterii
1. VW ID.3 2023 (nowy)
364.0 - 495.0 kg
2. VW ID.4 2020 (nowy)
495.0 kg
3. KIA Niro 2022 (nowy)
34.0 - 443.0 kg
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420.0 kg
5. smart #1 2022 (nowy)
390.0 - 410.0 kg
6. Renault Kangoo 2021 (nowy)
320.0 kg
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
188.0 - 310.0 kg
Ładowanie AC
1. VW ID.4 2020 (nowy)
1-phasig
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1-phasig
3. smart #1 2022 (nowy)
1-phasig
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1-phasig
5. VW ID.3 2023 (nowy)
1-phasig,3-phasig
6. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
3-phasig
7. MG MG5 2022 (nowy)
3-phasig
8. Elaris Leo 2023
3-phasig
Prędkość ładowania AC
6. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-125,0 kW
7. Elaris Leo 2023
AC:11,0 DC:80,0 kW
8. MG MG5 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:87,0 kW
9. VW ID.3 2023 (nowy)
AC:2,3-11,0 DC:120,0 kW
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
AC:2,3-6,6 DC:50,0 kW
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
AC:7,0 DC:88,0 kW
12. smart #1 2022 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
13. VW ID.4 2020 (nowy)
AC:7,2 DC:50,0-100,0 kW
Typ portu ładowania
7. Elaris Leo 2023
Typ 2
8. MG MG5 2022 (nowy)
Typ 2
9. VW ID.3 2023 (nowy)
Typ 2
12. smart #1 2022 (nowy)
Typ 2
13. VW ID.4 2020 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
5. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Lithium
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Lithium
7. VW ID.4 2020 (nowy)
Lithium
8. Elaris Leo 2023
Lithium-Eisenphosphat
9. MG MG5 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. smart #1 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. VW ID.3 2023 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
13. KIA Niro 2022 (nowy)
Lithium-Polymer
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
6. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Beifahrerseite hinten
8. VW ID.4 2020 (nowy)
Beifahrerseite hinten
9. VW ID.3 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
10. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
11. Elaris Leo 2023
Fahrerseite hinten
12. smart #1 2022 (nowy)
Fahrerseite hinten
13. MG MG5 2022 (nowy)
Fahrzeugfront mittig