Długość
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
4983 mm
2. Elaris Jaco 2023 (nowy)
4965 mm
3. XPeng P7 2024 (nowy)
4888 mm
4. BYD Seal 2023 (nowy)
4800 mm
5. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
4735 mm
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
4649 mm
7. Elaris Lenn 2024 (nowy)
4602 mm
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
4468 mm
9. ZEEKR X 2024 (nowy)
4432 mm
10. smart #3 2023 (nowy)
4400 mm
11. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
4387 mm
12. GWM ORA 03 2024 (nowy)
4235 mm
13. Fiat 600 2023 (nowy)
4171 mm
Rozstaw osi
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
3275 mm
2. XPeng P7 2024 (nowy)
2998 mm
3. BYD Seal 2023 (nowy)
2920 mm
4. Elaris Jaco 2023 (nowy)
2850 mm
5. smart #3 2023 (nowy)
2785 mm
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2767 mm
7. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
2764 mm
8. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
2760 mm
9. Elaris Lenn 2024 (nowy)
2750 mm
10. ZEEKR X 2024 (nowy)
2750 mm
11. GWM ORA 03 2024 (nowy)
2650 mm
12. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2607 mm
13. Fiat 600 2023 (nowy)
2557 mm
Szerokość
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
1920 mm
2. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1920 mm
3. Elaris Lenn 2024 (nowy)
1900 mm
4. XPeng P7 2024 (nowy)
1896 mm
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1879 mm
6. BYD Seal 2023 (nowy)
1875 mm
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1871 mm
8. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
1860 mm
9. smart #3 2023 (nowy)
1844 mm
10. ZEEKR X 2024 (nowy)
1836 mm
11. GWM ORA 03 2024 (nowy)
1825 mm
12. Fiat 600 2023 (nowy)
1781 mm
Szerokość z lusterkami
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
2204 mm
2. BYD Seal 2023 (nowy)
2150 mm
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
2147 mm
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2063 mm
5. smart #3 2023 (nowy)
2045 mm
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2028 mm
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
2025 mm
8. Fiat 600 2023 (nowy)
1981 mm
Wysokość
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
1890 mm
2. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
1736 mm
3. Elaris Lenn 2024 (nowy)
1645 mm
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1630 mm
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1619 mm
6. GWM ORA 03 2024 (nowy)
1603 mm
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1584 mm
8. ZEEKR X 2024 (nowy)
1566 mm
9. smart #3 2023 (nowy)
1556 mm
10. Fiat 600 2023 (nowy)
1536 mm
11. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1520 mm
12. BYD Seal 2023 (nowy)
1460 mm
13. XPeng P7 2024 (nowy)
1450 mm
Prześwit
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
193 - 202 mm
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
185 - 194 mm
3. ZEEKR X 2024 (nowy)
170 - 175 mm
4. smart #3 2023 (nowy)
160 mm
5. GWM ORA 03 2024 (nowy)
135 mm
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
135 mm
Promień skrętu
1. Fiat 600 2023 (nowy)
10.50 m
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
10.80 - 11.50 m
3. smart #3 2023 (nowy)
11.00 m
4. GWM ORA 03 2024 (nowy)
11.20 m
5. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
11.40 m
6. BYD Seal 2023 (nowy)
11.40 m
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
11.50 m
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
11.60 m
9. XPeng P7 2024 (nowy)
11.70 m
10. Peugeot Expert 2024 (nowy)
12.90 m
11. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
9.70 - 10.80 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
3061 - 3497 l
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
570 - 585 l
5. XPeng P7 2024 (nowy)
440 l
7. BYD Seal 2023 (nowy)
400 l
8. Fiat 600 2023 (nowy)
360 - 385 l
9. smart #3 2023 (nowy)
370 l
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
362 l
12. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
344 - 361 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1710 l
4. Fiat 600 2023 (nowy)
1256 l
5. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1176 l
6. smart #3 2023 (nowy)
1160 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
1. XPeng P7 2024 (nowy)
915 l
Siedzenia
Drzwi
Isofix
2. XPeng P7 2024 (nowy)
Serie
6. Fiat 600 2023 (nowy)
Serie
7. smart #3 2023 (nowy)
Serie
12. ZEEKR X 2024 (nowy)
Serie
13. BYD Seal 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Fiat 600 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. GWM ORA 03 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. Elaris Lenn 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. XPeng P7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. smart #3 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. ZEEKR X 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
13. BYD Seal 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
Elektryczność
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Elektryczność
3. GWM ORA 03 2024 (nowy)
Elektryczność
4. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
Elektryczność
5. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Elektryczność
6. Elaris Lenn 2024 (nowy)
Elektryczność
7. XPeng P7 2024 (nowy)
Elektryczność
8. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Elektryczność
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Elektryczność
10. smart #3 2023 (nowy)
Elektryczność
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
Elektryczność
12. BYD Seal 2023 (nowy)
Elektryczność
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
Skrzynia biegów
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. GWM ORA 03 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Elaris Lenn 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. XPeng P7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. smart #3 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. BYD Seal 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
Przekładnie
1. Fiat 600 2023 (nowy)
1 - 6
Cylindry
Maks. prędkość
1. XPeng P7 2024 (nowy)
200 km/h
2. Fiat 600 2023 (nowy)
150 - 184 km/h
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
160 - 180 km/h
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
180 km/h
5. smart #3 2023 (nowy)
180 km/h
6. ZEEKR X 2024 (nowy)
180 km/h
7. BYD Seal 2023 (nowy)
180 km/h
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
160 km/h
9. GWM ORA 03 2024 (nowy)
160 km/h
10. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
160 km/h
11. Elaris Jaco 2023 (nowy)
160 km/h
12. Elaris Lenn 2024 (nowy)
160 km/h
13. Peugeot Expert 2024 (nowy)
130 km/h
Moc
1. BYD Seal 2023 (nowy)
230 - 390 kW
2. XPeng P7 2024 (nowy)
203 - 348 kW
3. smart #3 2023 (nowy)
200 - 315 kW
4. ZEEKR X 2024 (nowy)
200 - 315 kW
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
125 - 250 kW
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
132 - 250 kW
7. Elaris Jaco 2023 (nowy)
160 kW
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
150 kW
9. Elaris Lenn 2024 (nowy)
135 kW
11. GWM ORA 03 2024 (nowy)
126 kW
12. Fiat 600 2023 (nowy)
74 - 115 kW
Moment obrotowy
1. XPeng P7 2024 (nowy)
440 - 757 Nm
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
310 - 679 Nm
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
310 - 679 Nm
4. BYD Seal 2023 (nowy)
360 - 670 Nm
5. smart #3 2023 (nowy)
343 - 584 Nm
6. ZEEKR X 2024 (nowy)
343 - 543 Nm
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
310 Nm
8. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
310 Nm
10. Fiat 600 2023 (nowy)
205 - 260 Nm
11. GWM ORA 03 2024 (nowy)
250 Nm
12. Elaris Jaco 2023 (nowy)
225 Nm
13. Elaris Lenn 2024 (nowy)
225 Nm
Pojemność skokowa
1. Fiat 600 2023 (nowy)
1199 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
10.5 s
2. Peugeot Expert 2024 (nowy)
13.3 - 14.2 s
3. smart #3 2023 (nowy)
3.7 - 5.8 s
4. ZEEKR X 2024 (nowy)
3.8 - 5.6 s
5. BYD Seal 2023 (nowy)
3.8 - 5.9 s
6. XPeng P7 2024 (nowy)
4.1 - 6.7 s
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
5.3 - 6.4 s
8. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
5.5 - 8.7 s
10. GWM ORA 03 2024 (nowy)
8.2 - 8.3 s
11. Fiat 600 2023 (nowy)
9.0 - 10.8 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
12.5 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
2. Fiat 600 2023 (nowy)
5.1 l/100km
3. Elaris Lenn 2024 (nowy)
13.5 l/100km
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
13.9 l/100km
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
16.1 l/100km
6. ZEEKR X 2024 (nowy)
16.5 l/100km
7. BYD Seal 2023 (nowy)
16.6 l/100km
8. GWM ORA 03 2024 (nowy)
16.7 l/100km
9. XPeng P7 2024 (nowy)
16.8 l/100km
10. smart #3 2023 (nowy)
17.2 l/100km
11. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
18.2 l/100km
12. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
21.5 l/100km
13. Peugeot Expert 2024 (nowy)
24.2 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Fiat 600 2023 (nowy)
110.0 g/km
Norma emisji
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Elaris Lenn 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. ZEEKR X 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. BYD Seal 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. GWM ORA 03 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. XPeng P7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. smart #3 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Peugeot Expert 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. GWM ORA 03 2024 (nowy)
215/50R18
2. Elaris Lenn 2024 (nowy)
215/50R18
3. Fiat 600 2023 (nowy)
215/60R16
4. Peugeot Expert 2024 (nowy)
215/65R16C
5. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
225/50R18
6. BYD Seal 2023 (nowy)
235/45R19
7. smart #3 2023 (nowy)
235/45R19
8. ZEEKR X 2024 (nowy)
235/50R19
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
235/55R19
10. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
235/55R19
11. Elaris Jaco 2023 (nowy)
245/40R19
12. XPeng P7 2024 (nowy)
245/50R18
13. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
255/55R18
Hałas
1. ZEEKR X 2024 (nowy)
63 - 65 dB
4. smart #3 2023 (nowy)
65 - 66 dB
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
65 - 67 dB
6. Fiat 600 2023 (nowy)
66 dB
9. BYD Seal 2023 (nowy)
68 - 70 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Fiat 600 2023 (nowy)
1275 - 1595 kg
2. GWM ORA 03 2024 (nowy)
1615 - 1655 kg
3. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1690 kg
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1730 kg
5. Elaris Lenn 2024 (nowy)
1750 kg
6. smart #3 2023 (nowy)
1780 - 1910 kg
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
1855 - 1960 kg
8. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
1960 kg
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2090 - 2167 kg
10. XPeng P7 2024 (nowy)
2020 - 2180 kg
11. BYD Seal 2023 (nowy)
2055 - 2185 kg
12. Peugeot Expert 2024 (nowy)
2018 - 2241 kg
13. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1992 - 2258 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Peugeot Expert 2024 (nowy)
3000 - 3130 kg
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
2504 - 2750 kg
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2675 - 2740 kg
4. BYD Seal 2023 (nowy)
2501 - 2631 kg
5. XPeng P7 2024 (nowy)
2450 - 2600 kg
6. smart #3 2023 (nowy)
2199 - 2360 kg
7. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
2285 kg
8. Elaris Lenn 2024 (nowy)
2160 kg
9. Elaris Jaco 2023 (nowy)
2090 kg
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2080 kg
11. Fiat 600 2023 (nowy)
1760 - 2025 kg
12. GWM ORA 03 2024 (nowy)
1970 kg
Przyczepa z hamulcem
1. ZEEKR X 2024 (nowy)
1600 kg
2. smart #3 2023 (nowy)
1600 kg
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1000 - 1200 kg
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1200 kg
5. Fiat 600 2023 (nowy)
1100 kg
6. Peugeot Expert 2024 (nowy)
1000 kg
7. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
750 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. ZEEKR X 2024 (nowy)
750 kg
2. smart #3 2023 (nowy)
750 kg
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
750 kg
6. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
4. smart #3 2023 (nowy)
50 kg
Maksymalne obciążenie haka
3. smart #3 2023 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. smart #3 2023 (nowy)
14.00 °
Kąt zejścia
1. smart #3 2023 (nowy)
22.00 °
Kąt natarcia
1. smart #3 2023 (nowy)
17.00 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
365.0 - 602.0 km
2. XPeng P7 2024 (nowy)
505.0 - 576.0 km
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
392.0 - 573.0 km
4. BYD Seal 2023 (nowy)
520.0 - 570.0 km
5. smart #3 2023 (nowy)
325.0 - 455.0 km
6. ZEEKR X 2024 (nowy)
425.0 - 445.0 km
7. GWM ORA 03 2024 (nowy)
310.0 - 420.0 km
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
412.0 km
9. Fiat 600 2023 (nowy)
409.0 km
10. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
354.0 km
11. Peugeot Expert 2024 (nowy)
218.0 - 348.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. XPeng P7 2024 (nowy)
86.2 kWh
2. BYD Seal 2023 (nowy)
82.5 kWh
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
55.0 - 82.0 kWh
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
62.0 - 82.0 kWh
5. Peugeot Expert 2024 (nowy)
50.0 - 75.0 kWh
6. Elaris Jaco 2023 (nowy)
71.0 kWh
7. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
70.0 kWh
8. ZEEKR X 2024 (nowy)
69.0 kWh
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
68.8 kWh
10. smart #3 2023 (nowy)
49.0 - 66.0 kWh
11. Elaris Lenn 2024 (nowy)
64.4 kWh
12. GWM ORA 03 2024 (nowy)
47.8 - 63.1 kWh
13. Fiat 600 2023 (nowy)
54.0 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. XPeng P7 2024 (nowy)
82.7 kWh
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
52.0 - 79.0 kWh
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
58.0 - 77.0 kWh
4. ZEEKR X 2024 (nowy)
64.0 kWh
5. smart #3 2023 (nowy)
47.0 - 62.0 kWh
6. GWM ORA 03 2024 (nowy)
45.4 - 59.3 kWh
7. Fiat 600 2023 (nowy)
51.0 kWh
Waga baterii
1. XPeng P7 2024 (nowy)
545.0 kg
2. smart #3 2023 (nowy)
390.0 - 410.0 kg
3. Fiat 600 2023 (nowy)
339.0 kg
Ładowanie AC
1. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
1-phasig
2. smart #3 2023 (nowy)
1-phasig
3. Peugeot Expert 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
4. XPeng P7 2024 (nowy)
3-phasig
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
3-phasig
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
3-phasig
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
3-phasig
8. GWM ORA 03 2024 (nowy)
3-phasig
9. Elaris Jaco 2023 (nowy)
3-phasig
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
3-phasig
11. Elaris Lenn 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. BYD Seal 2023 (nowy)
DC:150,0 kW
3. Peugeot Expert 2024 (nowy)
AC:1,8-11,0 DC:100,0 kW
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:135,0 kW
5. XPeng P7 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:175,0 kW
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-120,0 kW
7. GWM ORA 03 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:64,0 kW
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:78,0 kW
9. Elaris Jaco 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:80,0 kW
10. Elaris Lenn 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:80,0 kW
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
AC:22,0 DC:150,0 kW
12. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
AC:6,6 DC:-1,0 kW
13. smart #3 2023 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
Typ portu ładowania
2. BYD Seal 2023 (nowy)
Typ 2
5. XPeng P7 2024 (nowy)
Typ 2
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
Typ 2
13. smart #3 2023 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
2. Peugeot Expert 2024 (nowy)
Lithium
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Lithium
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Lithium
5. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Lithium
6. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Lithium
7. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
Lithium
8. BYD Seal 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. GWM ORA 03 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. Elaris Lenn 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. smart #3 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. XPeng P7 2024 (nowy)
Nickel-Cobalt-Mangan
13. ZEEKR X 2024 (nowy)
Nickel-Cobalt-Mangan
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. BYD Seal 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. XPeng P7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
Beifahrerseite vorne
7. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
8. Elaris Lenn 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
9. smart #3 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
10. ZEEKR X 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
11. Peugeot Expert 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. GWM ORA 03 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
13. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig