Porównanie: Peugeot Expert vs. konkurencja

# Peugeot Expert Skoda Enyaq smart #3 BYD Seal ZEEKR X Ford Explorer EV Elaris Lenn Elaris Jaco Honda e:Ny1 GWM ORA 03 XPeng P7 Fiat 600 Maxus Euniq 6

Dodaj do porównania

Generacja
Expert 3. Generation (1. Facelift) (V)
2024 - Teraz
Enyaq 1. Generation (NY)
2021 - Teraz
#3 1. Generation (HC11)
2023 - Teraz
Seal 1. Generation (EK)
2023 - Teraz
X 1. Generation (X)
2024 - Teraz
Explorer EV 1. Generation
2024 - Teraz
Lenn 1. Generation
2024 - Teraz
Jaco 1. Generation
2023 - Teraz
e:Ny1 1. Generation (RSA)
2023 - Teraz
ORA 03 1. Generation (ES11)
2024 - Teraz
P7 1. Generation
2024 - Teraz
600 365 (ZAF 365)
2023 - Teraz
Euniq 6 1. Generation (SV51A)
2023 - Teraz
KaroseriaAutobusSUVSUVSedanSUVSUVVanSedanSUVHatchbackSedanSUVSUV
Drzwi4554555555555
Klasa pojazduWyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Małe samochody (np. Polo)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Peugeot Expert 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Fiat 600 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
4. GWM ORA 03 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
5. Maxus Euniq 6 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
6. Elaris Jaco 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
7. Elaris Lenn 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
8. XPeng P7 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. Skoda Enyaq 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. smart #3 2023 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. ZEEKR X 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
13. BYD Seal 2023 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła

Paliwo

2. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Elektryczność
3. GWM ORA 03 2024 (nowy) Elektryczność
5. Elaris Jaco 2023 (nowy) Elektryczność
6. Elaris Lenn 2024 (nowy) Elektryczność
7. XPeng P7 2024 (nowy) Elektryczność
8. Skoda Enyaq 2021 (nowy) Elektryczność
10. smart #3 2023 (nowy) Elektryczność
11. ZEEKR X 2024 (nowy) Elektryczność
12. BYD Seal 2023 (nowy) Elektryczność
13. Fiat 600 2023 (nowy) Elektryczność, Benzyna 98

Skrzynia biegów

1. Peugeot Expert 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. GWM ORA 03 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Maxus Euniq 6 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Elaris Jaco 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Elaris Lenn 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. XPeng P7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. Skoda Enyaq 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. smart #3 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. ZEEKR X 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. BYD Seal 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. Fiat 600 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Elaris Jaco 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
2. Elaris Lenn 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
5. ZEEKR X 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
6. BYD Seal 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
7. GWM ORA 03 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. XPeng P7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
9. smart #3 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
11. Maxus Euniq 6 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
12. Peugeot Expert 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
13. Fiat 600 2023 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Prędkość ładowania AC

3. Peugeot Expert 2024 (nowy) AC:1,8-11,0 DC:100,0 kW
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy) AC:11,0 DC:135,0 kW
5. XPeng P7 2024 (nowy) AC:11,0 DC:175,0 kW
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy) AC:11,0 DC:50,0-120,0 kW
7. GWM ORA 03 2024 (nowy) AC:11,0 DC:64,0 kW
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy) AC:11,0 DC:78,0 kW
9. Elaris Jaco 2023 (nowy) AC:11,0 DC:80,0 kW
10. Elaris Lenn 2024 (nowy) AC:11,0 DC:80,0 kW
11. ZEEKR X 2024 (nowy) AC:22,0 DC:150,0 kW
12. Maxus Euniq 6 2023 (nowy) AC:6,6 DC:-1,0 kW
13. smart #3 2023 (nowy) AC:7,2 DC:130,0 kW

Pozycja portu ładowania

2. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. BYD Seal 2023 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. XPeng P7 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. Maxus Euniq 6 2023 (nowy) Beifahrerseite vorne
7. Elaris Jaco 2023 (nowy) Fahrerseite hinten
8. Elaris Lenn 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
9. smart #3 2023 (nowy) Fahrerseite hinten
10. ZEEKR X 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
11. Peugeot Expert 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
12. GWM ORA 03 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
13. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Fahrzeugfront mittig

TOPlist