Długość
1. VW ID.7 2023 (nowy)
4961 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
4785 mm
3. Togg T10X 2024 (nowy)
4599 mm
4. VinFast VF 7 2024 (nowy)
4545 mm
5. Peugeot 3008 2021
4447 mm
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
4238 mm
7. Renault R5 2024 (nowy)
3920 mm
8. Ligier Myli 2023 (nowy)
2950 mm
9. ARI Motors 902 2023 (nowy)
2950 mm
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
2535 mm
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
1794 mm
Rozstaw osi
1. VW ID.7 2023 (nowy)
2971 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
2890 mm
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
2840 mm
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
2765 mm
5. VinFast VF 6 2024 (nowy)
2730 mm
6. Peugeot 3008 2021
2675 mm
7. Renault R5 2024 (nowy)
2540 mm
9. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1950 mm
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1730 mm
Szerokość
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1890 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1890 mm
3. Togg T10X 2024 (nowy)
1886 mm
4. VW ID.7 2023 (nowy)
1862 mm
5. Peugeot 3008 2021
1841 mm
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1820 mm
7. Renault R5 2024 (nowy)
1770 mm
8. Ligier Myli 2023 (nowy)
1500 mm
9. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1490 mm
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1400 mm
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
1107 mm
Szerokość z lusterkami
1. VW ID.7 2023 (nowy)
2141 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
2100 mm
3. Peugeot 3008 2021
2098 mm
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
2085 mm
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1536 mm
Wysokość
1. Togg T10X 2024 (nowy)
1676 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1668 mm
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1636 mm
4. Peugeot 3008 2021
1624 mm
5. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1594 mm
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
1566 mm
8. VW ID.7 2023 (nowy)
1536 mm
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1530 mm
10. Ligier Myli 2023 (nowy)
1530 mm
11. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1520 mm
12. Renault R5 2024 (nowy)
1500 mm
Prześwit
1. Peugeot 3008 2021
219 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
192 - 193 mm
3. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
150 - 180 mm
5. Renault R5 2024 (nowy)
145 mm
Promień skrętu
1. Estrima Birò 2022 (nowy)
5.50 m
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
7.20 m
5. Ligier Myli 2023 (nowy)
9.00 m
6. Renault R5 2024 (nowy)
10.30 m
7. Peugeot 3008 2021
10.70 m
8. VW ID.7 2023 (nowy)
10.90 m
9. BYD Seal U 2024 (nowy)
11.00 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. VW ID.7 2023 (nowy)
532 l
3. Peugeot 3008 2021
395 - 520 l
5. Togg T10X 2024 (nowy)
441 l
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
122 - 308 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. VW ID.7 2023 (nowy)
1586 l
2. Togg T10X 2024 (nowy)
1515 l
3. Peugeot 3008 2021
1482 l
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
1440 l
Siedzenia
Drzwi
Isofix
9. VW ID.7 2023 (nowy)
Serie
10. Peugeot 3008 2021
Serie
Silniki/napęd
Napęd
2. Renault R5 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Ligier Myli 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. Peugeot 3008 2021
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
10. Togg T10X 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
11. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Napęd na tylną oś
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś
13. VW ID.7 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
Paliwo
3. Peugeot 3008 2021
Benzyna 98, Diesel
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Elektryczność
5. Ligier Myli 2023 (nowy)
Elektryczność
6. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Elektryczność
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
Elektryczność
8. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Elektryczność
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Elektryczność
10. Togg T10X 2024 (nowy)
Elektryczność
11. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Elektryczność
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
Elektryczność
13. VW ID.7 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
2. Peugeot 3008 2021
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
3. Renault R5 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Ligier Myli 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Togg T10X 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. VW ID.7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
1. Peugeot 3008 2021
6 - 8
Cylindry
1. Peugeot 3008 2021
3 - 4
Maks. prędkość
1. Peugeot 3008 2021
188 - 240 km/h
2. Togg T10X 2024 (nowy)
180 - 185 km/h
3. VW ID.7 2023 (nowy)
180 km/h
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
175 km/h
5. Renault R5 2024 (nowy)
150 km/h
6. ARI Motors 902 2023 (nowy)
90 km/h
7. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
45 - 80 km/h
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
45 - 60 km/h
9. Ligier Myli 2023 (nowy)
45 km/h
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
45 km/h
Moc
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
150 - 260 kW
2. Peugeot 3008 2021
96 - 220 kW
3. VW ID.7 2023 (nowy)
210 kW
4. Togg T10X 2024 (nowy)
160 kW
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
160 kW
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
130 - 150 kW
7. Renault R5 2024 (nowy)
70 - 110 kW
9. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
4 - 8 kW
11. Estrima Birò 2022 (nowy)
4 - 6 kW
Moment obrotowy
1. VW ID.7 2023 (nowy)
545 Nm
2. Peugeot 3008 2021
230 - 520 Nm
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
310 - 500 Nm
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
311 - 381 Nm
5. Togg T10X 2024 (nowy)
350 Nm
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
310 - 330 Nm
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
250 - 310 Nm
8. Renault R5 2024 (nowy)
215 - 245 Nm
Pojemność skokowa
1. Peugeot 3008 2021
1199 - 1598 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Peugeot 3008 2021
5.9 - 11.5 s
2. VW ID.7 2023 (nowy)
6.5 s
3. Togg T10X 2024 (nowy)
7.4 - 7.8 s
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
9.3 - 9.6 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. Peugeot 3008 2021
43 - 53 l
Zużycie w mieście (NEDC)
1. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
5.2 - 6.2 l/100km
2. ARI Motors 902 2023 (nowy)
8.8 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
11. Peugeot 3008 2021
6.2 l/100km
12. Togg T10X 2024 (nowy)
16.7 l/100km
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
19.9 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Peugeot 3008 2021
27.0 - 155.0 g/km
Norma emisji
2. Peugeot 3008 2021
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
3. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. VW ID.7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Renault R5 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Togg T10X 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Estrima Birò 2022 (nowy)
145/60R13H
2. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
145/70R12
3. Ligier Myli 2023 (nowy)
155/60R15
4. Fiat Topolino 2023 (nowy)
155/65R14
5. ARI Motors 902 2023 (nowy)
155/65R14H
6. Peugeot 3008 2021
215/65R17
7. VW ID.7 2023 (nowy)
235/50R19
8. BYD Seal U 2024 (nowy)
235/50R19
Hałas
1. Peugeot 3008 2021
65 - 71 dB
2. VW ID.7 2023 (nowy)
66 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Renault R5 2024 (nowy)
1350 - 1450 kg
2. Peugeot 3008 2021
1395 - 1915 kg
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
2020 - 2147 kg
4. Togg T10X 2024 (nowy)
2024 - 2201 kg
5. VW ID.7 2023 (nowy)
2172 kg
6. Estrima Birò 2022 (nowy)
424 - 431 kg
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
562 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. VW ID.7 2023 (nowy)
2630 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
2430 - 2557 kg
3. Peugeot 3008 2021
1910 - 2350 kg
6. Fiat Topolino 2023 (nowy)
700 kg
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
650 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Peugeot 3008 2021
1250 - 1500 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1300 kg
3. VW ID.7 2023 (nowy)
1000 kg
4. Renault R5 2024 (nowy)
500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Peugeot 3008 2021
690 - 750 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
750 kg
3. VW ID.7 2023 (nowy)
750 kg
4. Renault R5 2024 (nowy)
500 kg
Maks. obciążenie dachu
1. Peugeot 3008 2021
80 kg
3. VW ID.7 2023 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. VW ID.7 2023 (nowy)
75 kg
3. Peugeot 3008 2021
64 - 70 kg
Terenski
Maksymalne nachylenie
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
30.00 °
Kąt zejścia
1. Peugeot 3008 2021
29.00 °
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
21.70 - 21.90 °
Kąt natarcia
1. Peugeot 3008 2021
20.00 °
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
18.50 - 18.60 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. VW ID.7 2023 (nowy)
621.0 - 700.0 km
2. Togg T10X 2024 (nowy)
314.0 - 523.0 km
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
420.0 - 500.0 km
4. VinFast VF 7 2024 (nowy)
431.0 - 450.0 km
5. Renault R5 2024 (nowy)
300.0 - 400.0 km
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
381.0 - 399.0 km
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
75.0 km
8. Peugeot 3008 2021
59.0 - 67.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. VW ID.7 2023 (nowy)
82.0 - 91.0 kWh
2. Togg T10X 2024 (nowy)
52.4 - 88.5 kWh
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
71.8 - 87.0 kWh
4. Renault R5 2024 (nowy)
40.0 - 52.0 kWh
5. ARI Motors 902 2023 (nowy)
9.5 - 18.1 kWh
6. Peugeot 3008 2021
13.2 - 14.2 kWh
7. Ligier Myli 2023 (nowy)
4.1 - 12.4 kWh
8. Fiat Topolino 2023 (nowy)
7.0 kWh
9. Estrima Birò 2022 (nowy)
2.7 - 5.0 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. VW ID.7 2023 (nowy)
77.0 - 86.0 kWh
2. VinFast VF 7 2024 (nowy)
75.3 kWh
3. VinFast VF 6 2024 (nowy)
59.6 kWh
4. Peugeot 3008 2021
11.5 - 12.9 kWh
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
5.4 kWh
Waga baterii
1. VW ID.7 2023 (nowy)
495.0 kg
2. Renault R5 2024 (nowy)
240.0 - 300.0 kg
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
65.0 kg
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
23.0 - 46.0 kg
Ładowanie AC
1. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1-phasig
2. Estrima Birò 2022 (nowy)
1-phasig
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1-phasig
4. Ligier Myli 2023 (nowy)
1-phasig
5. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
1-phasig
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
7. Renault R5 2024 (nowy)
3-phasig
8. Togg T10X 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. VW ID.7 2023 (nowy)
DC:200,0 kW
6. Estrima Birò 2022 (nowy)
AC:1,1 kW
7. Renault R5 2024 (nowy)
AC:11,0 kW
8. Togg T10X 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:180,0 kW
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
10. ARI Motors 902 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
12. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
AC:2,3 kW
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:115,0 kW
Typ portu ładowania
4. VW ID.7 2023 (nowy)
Typ 2
8. Togg T10X 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
3. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Bleiakku
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
Lithium
5. VW ID.7 2023 (nowy)
Lithium
6. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Lithium
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Lithium
8. Togg T10X 2024 (nowy)
Lithium
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Lithium
10. Ligier Myli 2023 (nowy)
Lithium
11. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. BYD Seal U 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Renault R5 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. VW ID.7 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. Togg T10X 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
7. Renault R5 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
8. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
10. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
12. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
13. Estrima Birò 2022 (nowy)
Fahrzeugheck mittig