Porównanie: vs. konkurencja

# Opel Movano Alpine A290 Togg T10X VinFast VF 7 MG Cyberster Renault R5 VW ID.7 VinFast VF 6 BYD Seal U Fiat Topolino Estrima Birò ARI Motors 452/802

Dodaj do porównania

Generacja
B (X62)
2011 - 2019

- Teraz
A290 1. Generation (A290)
2024 - Teraz
T10X 1. Generation
2024 - Teraz
VF 7 1. Generation
2024 - Teraz
Cyberster 1. Generation
2024 - Teraz
R5 III
2024 - Teraz
ID.7 1. Generation (ED)
2023 - Teraz
VF 6 1. Generation
2024 - Teraz
Seal U 1. Generation (SA3)
2024 - Teraz
Topolino 1. Generation
2023 - Teraz
Birò 1. Generation
2022 - Teraz
452/802 1. Generation
2019 - Teraz
KaroseriaAutobusHatchbackSUVSUVRoadsterHatchbackHatchbackSUVSUVHatchbackHatchbackHatchback
Drzwi355525555223
Klasa pojazduKlasa luksusowa (np. Klasa S)Małe samochody (np. Polo)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Małe samochody (np. Polo)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

2. Fiat Topolino 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
3. BYD Seal U 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Alpine A290 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
5. Renault R5 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
6. VinFast VF 6 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
7. Opel Movano 2011 Napęd na przednią oś, Napęd na tylną oś
8. VinFast VF 7 2024 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
9. Togg T10X 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
10. ARI Motors 452/802 2019 (nowy) Napęd na tylną oś
11. Estrima Birò 2022 (nowy) Napęd na tylną oś
12. VW ID.7 2023 (nowy) Napęd na tylną oś
13. MG Cyberster 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła

Skrzynia biegów

2. Opel Movano 2011 Manualna skrzynia biegów, Zautomatyzowana skrzynia manualna
3. Renault R5 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Fiat Topolino 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. BYD Seal U 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Alpine A290 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. VinFast VF 6 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. VinFast VF 7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. Togg T10X 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. ARI Motors 452/802 2019 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. Estrima Birò 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. VW ID.7 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. MG Cyberster 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

2. Opel Movano 2011 Euro 4 III, Euro 5, Euro 6b (NEFZ), Euro 6c (WLTP) 36AA-AD, Ciężarówka
4. MG Cyberster 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
5. Alpine A290 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Renault R5 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. VinFast VF 7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. Estrima Birò 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
9. VinFast VF 6 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
10. Fiat Topolino 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
11. VW ID.7 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
12. Togg T10X 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
13. BYD Seal U 2024 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Pozycja portu ładowania

3. Fiat Topolino 2023 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. VW ID.7 2023 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. BYD Seal U 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. Togg T10X 2024 (nowy) Beifahrerseite vorne
7. MG Cyberster 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
8. Renault R5 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
9. VinFast VF 7 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
10. VinFast VF 6 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
11. Alpine A290 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
12. ARI Motors 452/802 2019 (nowy) Fahrzeugfront mittig
13. Estrima Birò 2022 (nowy) Fahrzeugheck mittig

TOPlist