Długość
1. Ford Mustang 2024 (nowy)
4810 mm
2. Ford GT 2017
4779 mm
3. Nissan GT-R 2016
4710 mm
5. McLaren Sports Series 2015
4530 mm
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
4379 mm
8. Subaru BRZ 2023 (nowy)
4265 mm
9. Alpine A110 2017 (nowy)
4180 mm
Rozstaw osi
1. Nissan GT-R 2016
2780 mm
2. Ford Mustang 2024 (nowy)
2719 mm
3. Ford GT 2017
2710 mm
4. McLaren Sports Series 2015
2670 mm
7. Subaru BRZ 2023 (nowy)
2575 mm
8. Toyota Supra 2019 (nowy)
2470 mm
9. Alpine A110 2017 (nowy)
2420 mm
Szerokość
1. Ford GT 2017
2114 mm
2. McLaren Sports Series 2015
1930 mm
3. Ford Mustang 2024 (nowy)
1916 mm
6. Nissan GT-R 2016
1895 mm
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
1854 mm
8. Alpine A110 2017 (nowy)
1798 mm
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1775 mm
Szerokość z lusterkami
1. Ford GT 2017
2238 mm
2. McLaren Sports Series 2015
2095 mm
3. Ford Mustang 2024 (nowy)
2080 mm
5. Toyota Supra 2019 (nowy)
2035 mm
6. Subaru BRZ 2023 (nowy)
2000 mm
7. Alpine A110 2017 (nowy)
1980 mm
Wysokość
1. Ford Mustang 2024 (nowy)
1414 mm
2. Nissan GT-R 2016
1370 mm
3. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1310 mm
4. Toyota Supra 2019 (nowy)
1292 mm
5. Alpine A110 2017 (nowy)
1252 mm
6. McLaren Sports Series 2015
1202 mm
9. Ford GT 2017
1109 mm
Prześwit
1. Subaru BRZ 2023 (nowy)
130 mm
2. Ford GT 2017
120 mm
3. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 119 mm
4. McLaren Super Series 2014 (nowy)
, 107 mm
5. Nissan GT-R 2016
105 mm
6. McLaren Sports Series 2015
92 - 93 mm
Promień skrętu
1. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 11.00 m
2. McLaren Super Series 2014 (nowy)
, 12.40 m
3. Subaru BRZ 2023 (nowy)
11.40 m
4. Alpine A110 2017 (nowy)
11.70 m
5. Nissan GT-R 2016
12.10 - 12.30 m
6. McLaren Sports Series 2015
12.10 - 12.40 m
7. Ford Mustang 2024 (nowy)
12.20 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Ford Mustang 2024 (nowy)
310 - 381 l
2. Nissan GT-R 2016
315 l
3. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 290 l
8. Ford GT 2017
11 l
Siedzenia
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Toyota Supra 2019 (nowy)
, Napęd na tylną oś
6. McLaren Sports Series 2015
Napęd na tylną oś
7. Alpine A110 2017 (nowy)
Napęd na tylną oś
8. Ford GT 2017
Napęd na tylną oś
9. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś
10. Ford Mustang 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
11. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
12. McLaren Super Series 2014 (nowy)
Napęd na tylną oś,
13. Nissan GT-R 2016
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Toyota Supra 2019 (nowy)
, Benzyna 98
6. McLaren Sports Series 2015
Benzyna 100
7. Ford GT 2017
Benzyna 100
8. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Benzyna 100
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Benzyna 100
10. Nissan GT-R 2016
Benzyna 100
11. McLaren Super Series 2014 (nowy)
Benzyna 100,
12. Alpine A110 2017 (nowy)
Benzyna 98
13. Ford Mustang 2024 (nowy)
Benzyna 98
Skrzynia biegów
1. Toyota Supra 2019 (nowy)
, Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
6. McLaren Sports Series 2015
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
7. Ford GT 2017
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
8. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
9. Nissan GT-R 2016
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
10. Alpine A110 2017 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
11. McLaren Super Series 2014 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło),
12. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
13. Ford Mustang 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
Przekładnie
1. Ford Mustang 2024 (nowy)
6 - 10
Cylindry
Maks. prędkość
1. Ford GT 2017
347 km/h
2. McLaren Super Series 2014 (nowy)
, 341 km/h
4. McLaren Sports Series 2015
320 - 328 km/h
5. Nissan GT-R 2016
315 km/h
6. Alpine A110 2017 (nowy)
250 - 285 km/h
7. Ford Mustang 2024 (nowy)
250 - 263 km/h
8. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 250 km/h
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
216 - 226 km/h
Moc
1. McLaren Super Series 2014 (nowy)
, 563 kW
2. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
500 - 515 kW
3. Ford GT 2017
482 kW
4. McLaren Sports Series 2015
397 - 456 kW
5. Nissan GT-R 2016
419 - 441 kW
6. Ford Mustang 2024 (nowy)
328 - 334 kW
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 250 kW
8. Alpine A110 2017 (nowy)
185 - 221 kW
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
172 kW
Moment obrotowy
1. McLaren Super Series 2014 (nowy)
, 800 Nm
2. Ford GT 2017
750 Nm
4. Nissan GT-R 2016
637 - 652 Nm
5. McLaren Sports Series 2015
540 - 620 Nm
6. Ford Mustang 2024 (nowy)
540 Nm
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 500 Nm
8. Alpine A110 2017 (nowy)
320 - 340 Nm
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
250 Nm
Pojemność skokowa
1. Ford Mustang 2024 (nowy)
5038 ccm
2. McLaren Super Series 2014 (nowy)
, 3994 ccm
3. Nissan GT-R 2016
3799 ccm
4. McLaren Sports Series 2015
3799 ccm
5. Ford GT 2017
3497 ccm
6. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 2998 ccm
8. Subaru BRZ 2023 (nowy)
2387 ccm
9. Alpine A110 2017 (nowy)
1798 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
2. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 5.2 s
3. Nissan GT-R 2016
2.8 s
4. Ford GT 2017
2.8 s
5. McLaren Sports Series 2015
2.9 - 3.5 s
7. Alpine A110 2017 (nowy)
3.9 - 4.5 s
8. Ford Mustang 2024 (nowy)
4.4 - 5.4 s
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
6.3 - 6.9 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. McLaren Sports Series 2015
72 - 85 l
2. Nissan GT-R 2016
74 l
4. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
65 - 72 l
6. Ford GT 2017
58 l
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 52 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Toyota Supra 2019 (nowy)
, l/100km
2. McLaren Super Series 2014 (nowy)
, 11.7 l/100km
3. Nissan GT-R 2016
11.8 - 14.2 l/100km
4. Alpine A110 2017 (nowy)
6.1 - 6.6 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. Toyota Supra 2019 (nowy)
, l/100km
2. McLaren Super Series 2014 (nowy)
, 17.5 l/100km
3. Nissan GT-R 2016
17.0 - 19.3 l/100km
4. Alpine A110 2017 (nowy)
6.9 - 8.8 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
8. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
5.5 l/100km
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
7.1 l/100km
10. Subaru BRZ 2023 (nowy)
8.8 l/100km
11. Ford Mustang 2024 (nowy)
12 l/100km
12. Ford GT 2017
13.7 l/100km
13. McLaren Sports Series 2015
23.2 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 198.0 g/km
2. McLaren Super Series 2014 (nowy)
, 280.0 g/km
3. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
104.0 - 129.0 g/km
4. Alpine A110 2017 (nowy)
152.0 - 153.0 g/km
5. Subaru BRZ 2023 (nowy)
199.0 - 200.0 g/km
6. Ford Mustang 2024 (nowy)
274.0 - 282.0 g/km
7. McLaren Sports Series 2015
276.0 - 277.0 g/km
8. Ford GT 2017
315.0 g/km
Norma emisji
1. Toyota Supra 2019 (nowy)
, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG
8. Ford GT 2017
Euro 6
9. McLaren Super Series 2014 (nowy)
Euro 6b (NEFZ), Euro 6,
10. Alpine A110 2017 (nowy)
Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
11. Nissan GT-R 2016
Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
12. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
13. Ford Mustang 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. Alpine A110 2017 (nowy)
205/45R17
2. Subaru BRZ 2023 (nowy)
215/40R18
3. McLaren Sports Series 2015
225/35R19
4. McLaren Super Series 2014 (nowy)
225/35R19Y
5. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
235/35R19
6. Ford GT 2017
245/35R20ZR
7. Ford Mustang 2024 (nowy)
255/40R19
8. Nissan GT-R 2016
255/40R20ZR
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
255/40ZR18Y
Hałas
2. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 69 dB
3. Nissan GT-R 2016
68 - 71 dB
5. Ford Mustang 2024 (nowy)
71 - 72 dB
6. Alpine A110 2017 (nowy)
71 - 73 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. McLaren Super Series 2014 (nowy)
, 1468 kg
2. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 1570 kg
3. Alpine A110 2017 (nowy)
1150 - 1198 kg
4. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1275 - 1296 kg
5. McLaren Sports Series 2015
1356 - 1573 kg
6. Ford GT 2017
1385 kg
7. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
1498 - 1560 kg
8. Nissan GT-R 2016
1778 - 1827 kg
9. Ford Mustang 2024 (nowy)
1808 - 1876 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Nissan GT-R 2016
2200 kg
2. Ford GT 2017
2000 kg
3. Toyota Supra 2019 (nowy)
, 1815 kg
4. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1670 - 1700 kg
5. McLaren Super Series 2014 (nowy)
, 1690 kg
6. Alpine A110 2017 (nowy)
1360 - 1365 kg
Przyczepa z hamulcem
Przyczepa (bez hamulców)
Maksymalne obciążenie haka
Terenski
Kąt podejścia
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Brodenie
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
30.0 - 33.0 km
Całkowita pojemność baterii
Użyteczna pojemność baterii
Waga baterii
Ładowanie AC
Prędkość ładowania AC
13. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
AC:7,4 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
13. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Pozycja portu ładowania
13. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Fahrerseite hinten