Długość
1. VW ID.7 2023 (nowy)
4961 mm
2. Mercedes-Benz GLE 2019
4924 mm
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
4785 mm
4. Togg T10X 2024 (nowy)
4599 mm
5. VinFast VF 7 2024 (nowy)
4545 mm
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
4238 mm
7. Renault R5 2024 (nowy)
3920 mm
8. Ligier Myli 2023 (nowy)
2950 mm
9. ARI Motors 902 2023 (nowy)
2950 mm
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
2535 mm
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
1794 mm
Rozstaw osi
1. Mercedes-Benz GLE 2019
2995 mm
2. VW ID.7 2023 (nowy)
2971 mm
3. Togg T10X 2024 (nowy)
2890 mm
4. VinFast VF 7 2024 (nowy)
2840 mm
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
2765 mm
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
2730 mm
7. Renault R5 2024 (nowy)
2540 mm
9. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1950 mm
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1730 mm
Szerokość
1. Mercedes-Benz GLE 2019
1947 mm
2. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1890 mm
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
1890 mm
4. Togg T10X 2024 (nowy)
1886 mm
5. VW ID.7 2023 (nowy)
1862 mm
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1820 mm
7. Renault R5 2024 (nowy)
1770 mm
8. Ligier Myli 2023 (nowy)
1500 mm
9. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1490 mm
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1400 mm
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
1107 mm
Szerokość z lusterkami
1. Mercedes-Benz GLE 2019
2157 mm
2. VW ID.7 2023 (nowy)
2141 mm
3. Togg T10X 2024 (nowy)
2100 mm
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
2085 mm
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1536 mm
Wysokość
1. Mercedes-Benz GLE 2019
1772 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
1676 mm
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
1668 mm
4. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1636 mm
5. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1594 mm
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
1566 mm
8. VW ID.7 2023 (nowy)
1536 mm
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1530 mm
10. Ligier Myli 2023 (nowy)
1530 mm
11. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1520 mm
12. Renault R5 2024 (nowy)
1500 mm
Prześwit
1. Mercedes-Benz GLE 2019
188 - 206 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
192 - 193 mm
3. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
150 - 180 mm
5. Renault R5 2024 (nowy)
145 mm
Promień skrętu
1. Mercedes-Benz GLE 2019
11.80 - 12.40 m
2. Estrima Birò 2022 (nowy)
5.50 m
4. Fiat Topolino 2023 (nowy)
7.20 m
6. Ligier Myli 2023 (nowy)
9.00 m
7. Renault R5 2024 (nowy)
10.30 m
8. VW ID.7 2023 (nowy)
10.90 m
9. BYD Seal U 2024 (nowy)
11.00 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Mercedes-Benz GLE 2019
490 - 690 l
3. VW ID.7 2023 (nowy)
532 l
5. Togg T10X 2024 (nowy)
441 l
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
122 - 308 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Mercedes-Benz GLE 2019
2010 l
2. VW ID.7 2023 (nowy)
1586 l
3. Togg T10X 2024 (nowy)
1515 l
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
1440 l
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
10. VW ID.7 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
2. Renault R5 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Ligier Myli 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
9. Togg T10X 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
10. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Napęd na tylną oś
11. Estrima Birò 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś
12. VW ID.7 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
13. Mercedes-Benz GLE 2019
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
3. Mercedes-Benz GLE 2019
Diesel, Benzyna 100, Benzyna 98
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Elektryczność
5. Ligier Myli 2023 (nowy)
Elektryczność
6. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Elektryczność
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
Elektryczność
8. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Elektryczność
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Elektryczność
10. Togg T10X 2024 (nowy)
Elektryczność
11. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Elektryczność
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
Elektryczność
13. VW ID.7 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
2. Mercedes-Benz GLE 2019
Automatyczna skrzynia biegów
3. Renault R5 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Ligier Myli 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Togg T10X 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. VW ID.7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Mercedes-Benz GLE 2019
210 - 250 km/h
2. Togg T10X 2024 (nowy)
180 - 185 km/h
3. VW ID.7 2023 (nowy)
180 km/h
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
175 km/h
5. Renault R5 2024 (nowy)
150 km/h
6. ARI Motors 902 2023 (nowy)
90 km/h
7. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
45 - 80 km/h
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
45 - 60 km/h
9. Ligier Myli 2023 (nowy)
45 km/h
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
45 km/h
Moc
1. Mercedes-Benz GLE 2019
180 - 466 kW
2. VinFast VF 7 2024 (nowy)
150 - 260 kW
3. VW ID.7 2023 (nowy)
210 kW
4. Togg T10X 2024 (nowy)
160 kW
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
160 kW
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
130 - 150 kW
7. Renault R5 2024 (nowy)
70 - 110 kW
9. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
4 - 8 kW
11. Estrima Birò 2022 (nowy)
4 - 6 kW
Moment obrotowy
1. Mercedes-Benz GLE 2019
500 - 850 Nm
2. VW ID.7 2023 (nowy)
545 Nm
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
310 - 500 Nm
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
311 - 381 Nm
5. Togg T10X 2024 (nowy)
350 Nm
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
310 - 330 Nm
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
250 - 310 Nm
8. Renault R5 2024 (nowy)
215 - 245 Nm
Pojemność skokowa
1. Mercedes-Benz GLE 2019
1950 - 3982 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Mercedes-Benz GLE 2019
3.8 - 7.2 s
2. VW ID.7 2023 (nowy)
6.5 s
3. Togg T10X 2024 (nowy)
7.4 - 7.8 s
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
9.3 - 9.6 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. Mercedes-Benz GLE 2019
65 - 85 l
Zużycie w mieście (NEDC)
1. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
5.2 - 6.2 l/100km
2. ARI Motors 902 2023 (nowy)
8.8 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
11. Mercedes-Benz GLE 2019
7.3 l/100km
12. Togg T10X 2024 (nowy)
16.7 l/100km
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
19.9 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Mercedes-Benz GLE 2019
19.0 - 279.0 g/km
Norma emisji
2. Mercedes-Benz GLE 2019
Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d (WLTP) 36AJ-AL, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC (WLTP) 36AM-AO, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
3. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. VW ID.7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Renault R5 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Togg T10X 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Estrima Birò 2022 (nowy)
145/60R13H
2. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
145/70R12
3. Ligier Myli 2023 (nowy)
155/60R15
4. Fiat Topolino 2023 (nowy)
155/65R14
5. ARI Motors 902 2023 (nowy)
155/65R14H
6. VW ID.7 2023 (nowy)
235/50R19
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
235/50R19
8. Mercedes-Benz GLE 2019
235/60R18
Hałas
1. VW ID.7 2023 (nowy)
66 dB
3. Mercedes-Benz GLE 2019
68 - 71 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Renault R5 2024 (nowy)
1350 - 1450 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
2020 - 2147 kg
3. Togg T10X 2024 (nowy)
2024 - 2201 kg
4. Mercedes-Benz GLE 2019
2165 - 2690 kg
5. VW ID.7 2023 (nowy)
2172 kg
6. Estrima Birò 2022 (nowy)
424 - 431 kg
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
562 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Mercedes-Benz GLE 2019
2890 - 3260 kg
2. VW ID.7 2023 (nowy)
2630 kg
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
2430 - 2557 kg
6. Fiat Topolino 2023 (nowy)
700 kg
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
650 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Mercedes-Benz GLE 2019
2700 - 3500 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1300 kg
3. VW ID.7 2023 (nowy)
1000 kg
4. Renault R5 2024 (nowy)
500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Mercedes-Benz GLE 2019
750 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
750 kg
3. VW ID.7 2023 (nowy)
750 kg
4. Renault R5 2024 (nowy)
500 kg
Maks. obciążenie dachu
1. Mercedes-Benz GLE 2019
100 kg
3. VW ID.7 2023 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. Mercedes-Benz GLE 2019
108 - 140 kg
2. VW ID.7 2023 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. Mercedes-Benz GLE 2019
16.20 - 17.00 °
Maksymalne nachylenie
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
30.00 °
Kąt zejścia
1. Mercedes-Benz GLE 2019
21.10 - 25.00 °
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
21.70 - 21.90 °
Kąt natarcia
1. Mercedes-Benz GLE 2019
18.00 - 25.00 °
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
18.50 - 18.60 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. VW ID.7 2023 (nowy)
621.0 - 700.0 km
2. Togg T10X 2024 (nowy)
314.0 - 523.0 km
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
420.0 - 500.0 km
4. VinFast VF 7 2024 (nowy)
431.0 - 450.0 km
5. Renault R5 2024 (nowy)
300.0 - 400.0 km
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
381.0 - 399.0 km
7. Mercedes-Benz GLE 2019
92.0 - 97.0 km
8. Fiat Topolino 2023 (nowy)
75.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. VW ID.7 2023 (nowy)
82.0 - 91.0 kWh
2. Togg T10X 2024 (nowy)
52.4 - 88.5 kWh
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
71.8 - 87.0 kWh
4. Renault R5 2024 (nowy)
40.0 - 52.0 kWh
5. Mercedes-Benz GLE 2019
31.2 kWh
6. ARI Motors 902 2023 (nowy)
9.5 - 18.1 kWh
7. Ligier Myli 2023 (nowy)
4.1 - 12.4 kWh
8. Fiat Topolino 2023 (nowy)
7.0 kWh
9. Estrima Birò 2022 (nowy)
2.7 - 5.0 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. VW ID.7 2023 (nowy)
77.0 - 86.0 kWh
2. VinFast VF 7 2024 (nowy)
75.3 kWh
3. VinFast VF 6 2024 (nowy)
59.6 kWh
4. Mercedes-Benz GLE 2019
27.0 kWh
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
5.4 kWh
Waga baterii
1. VW ID.7 2023 (nowy)
495.0 kg
2. Renault R5 2024 (nowy)
240.0 - 300.0 kg
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
65.0 kg
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
23.0 - 46.0 kg
Ładowanie AC
1. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1-phasig
2. Estrima Birò 2022 (nowy)
1-phasig
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1-phasig
4. Ligier Myli 2023 (nowy)
1-phasig
5. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
1-phasig
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
7. Renault R5 2024 (nowy)
3-phasig
8. Togg T10X 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. VW ID.7 2023 (nowy)
DC:200,0 kW
6. Estrima Birò 2022 (nowy)
AC:1,1 kW
7. Renault R5 2024 (nowy)
AC:11,0 kW
8. Togg T10X 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:180,0 kW
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
10. ARI Motors 902 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
12. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
AC:2,3 kW
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:115,0 kW
Typ portu ładowania
4. VW ID.7 2023 (nowy)
Typ 2
8. Togg T10X 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
3. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Bleiakku
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
Lithium
5. VW ID.7 2023 (nowy)
Lithium
6. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Lithium
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Lithium
8. Togg T10X 2024 (nowy)
Lithium
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Lithium
10. Ligier Myli 2023 (nowy)
Lithium
11. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. BYD Seal U 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Renault R5 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. VW ID.7 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. Togg T10X 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
7. Renault R5 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
8. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
10. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
12. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
13. Estrima Birò 2022 (nowy)
Fahrzeugheck mittig