Długość
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
4785 mm
2. Mazda MX-5 2023 (nowy)
3915 mm
Rozstaw osi
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
2765 mm
2. Mazda MX-5 2023 (nowy)
2310 mm
Szerokość
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
1890 mm
2. Mazda MX-5 2023 (nowy)
1735 mm
Szerokość z lusterkami
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
2085 mm
2. Mazda MX-5 2023 (nowy)
1918 mm
Wysokość
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
1668 mm
2. Mazda MX-5 2023 (nowy)
1225 mm
Prześwit
1. Mazda MX-5 2023 (nowy)
125 - 135 mm
Promień skrętu
1. Mazda MX-5 2023 (nowy)
10.40 m
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
11.00 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. Mazda MX-5 2023 (nowy)
127 - 130 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Siedzenia
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Mazda MX-5 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Mazda MX-5 2023 (nowy)
Benzyna 98
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Mazda MX-5 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Mazda MX-5 2023 (nowy)
199 - 220 km/h
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
175 km/h
Moc
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
160 kW
2. Mazda MX-5 2023 (nowy)
97 - 135 kW
Moment obrotowy
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
310 - 330 Nm
2. Mazda MX-5 2023 (nowy)
152 - 205 Nm
Pojemność skokowa
1. Mazda MX-5 2023 (nowy)
1496 - 1998 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Mazda MX-5 2023 (nowy)
6.5 - 8.6 s
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
9.3 - 9.6 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Mazda MX-5 2023 (nowy)
6.3 l/100km
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
19.9 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Mazda MX-5 2023 (nowy)
142.0 - 171.0 g/km
Norma emisji
1. Mazda MX-5 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Mazda MX-5 2023 (nowy)
195/50R16V
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
235/50R19
Hałas
2. Mazda MX-5 2023 (nowy)
68 - 70 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Mazda MX-5 2023 (nowy)
1078 - 1194 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
2020 - 2147 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
2430 - 2557 kg
2. Mazda MX-5 2023 (nowy)
1230 - 1320 kg
Przyczepa z hamulcem
Przyczepa (bez hamulców)
Maks. obciążenie dachu
Terenski
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
21.70 - 21.90 °
Kąt natarcia
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
18.50 - 18.60 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
420.0 - 500.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
71.8 - 87.0 kWh
Ładowanie AC
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
Prędkość ładowania AC
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:115,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten