Długość
1. Fisker Karma 2011
4998 mm
2. Lotus Evija 2022 (nowy)
4459 mm
Rozstaw osi
1. Fisker Karma 2011
3160 mm
Szerokość
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
2000 mm
2. Fisker Karma 2011
1985 mm
Szerokość z lusterkami
Wysokość
1. Fisker Karma 2011
1330 mm
2. Lotus Evija 2022 (nowy)
1122 mm
Prześwit
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. Fisker Karma 2011
Napęd na tylną oś
2. Lotus Evija 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Fisker Karma 2011
Elektryczność
2. Lotus Evija 2022 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Fisker Karma 2011
Przekładnia redukcyjna
2. Lotus Evija 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
320 km/h
2. Fisker Karma 2011
200 km/h
Moc
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
1471 kW
2. Fisker Karma 2011
300 kW
Moment obrotowy
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
1704 Nm
2. Fisker Karma 2011
1300 Nm
Pojemność skokowa
1. Fisker Karma 2011
1998 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Fisker Karma 2011
20 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Fisker Karma 2011
? l/100km
2. Lotus Evija 2022 (nowy)
17 l/100km
Norma emisji
1. Fisker Karma 2011
Euro 5
2. Lotus Evija 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
265/35R20
2. Fisker Karma 2011
n.b.
Hałas
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
1680 kg
2. Fisker Karma 2011
2505 kg
Dopuszczalna masa całkowita
Maks. obciążenie dachu
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
Całkowita pojemność baterii
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
90 kWh
2. Fisker Karma 2011
40 kWh
Waga baterii
Prędkość ładowania AC
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
DC:350,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
Lithium
2. Fisker Karma 2011
Lithium-Eisenphosphat
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
2. Fisker Karma 2011
Fahrerseite hinten