Długość
1. NIO EL7 2023 (nowy)
4912 mm
2. Aiways U6 2022
4805 mm
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
4774 mm
4. VinFast VF 8 2022 (nowy)
4750 mm
5. Elaris Beo 2021 (nowy)
4698 mm
6. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
4690 mm
7. Subaru Solterra 2022 (nowy)
4690 mm
8. KIA EV6 2021 (nowy)
4680 mm
9. VW ID.5 2022 (nowy)
4599 mm
10. Nissan Ariya 2022 (nowy)
4595 mm
11. VW ID.4 2020 (nowy)
4584 mm
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
4455 mm
13. smart #1 2022 (nowy)
4270 mm
Rozstaw osi
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2960 mm
2. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2950 mm
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2921 mm
4. KIA EV6 2021 (nowy)
2900 mm
5. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
2850 mm
6. Subaru Solterra 2022 (nowy)
2850 mm
7. Aiways U6 2022
2800 mm
8. Elaris Beo 2021 (nowy)
2800 mm
9. Nissan Ariya 2022 (nowy)
2775 mm
10. VW ID.4 2020 (nowy)
2771 mm
11. VW ID.5 2022 (nowy)
2770 mm
12. smart #1 2022 (nowy)
2750 mm
13. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2720 mm
Szerokość
1. NIO EL7 2023 (nowy)
1987 mm
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1982 mm
3. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1934 mm
4. Elaris Beo 2021 (nowy)
1908 mm
5. KIA EV6 2021 (nowy)
1880 mm
6. Aiways U6 2022
1880 mm
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1875 mm
8. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
1860 mm
9. Subaru Solterra 2022 (nowy)
1860 mm
10. VW ID.4 2020 (nowy)
1852 mm
11. VW ID.5 2022 (nowy)
1852 mm
12. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1850 mm
13. smart #1 2022 (nowy)
1822 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2271 mm
2. Subaru Solterra 2022 (nowy)
2180 mm
3. Nissan Ariya 2022 (nowy)
2172 mm
4. KIA EV6 2021 (nowy)
2120 mm
5. VW ID.4 2020 (nowy)
2108 mm
6. VW ID.5 2022 (nowy)
2108 mm
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2050 mm
8. smart #1 2022 (nowy)
2025 mm
9. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1995 mm
Wysokość
1. NIO EL7 2023 (nowy)
1720 mm
2. Elaris Beo 2021 (nowy)
1696 mm
3. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1667 mm
4. Subaru Solterra 2022 (nowy)
1650 mm
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1650 mm
6. Aiways U6 2022
1641 mm
7. VW ID.4 2020 (nowy)
1640 mm
8. smart #1 2022 (nowy)
1636 mm
9. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1631 mm
10. VW ID.5 2022 (nowy)
1616 mm
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1615 mm
12. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
1600 mm
13. KIA EV6 2021 (nowy)
1550 mm
Prześwit
2. smart #1 2022 (nowy)
182 mm
3. VinFast VF 8 2022 (nowy)
180 mm
4. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
180 mm
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
178 mm
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
175 mm
7. Aiways U6 2022
165 mm
8. Fisker Ocean 2022 (nowy)
165 mm
9. VW ID.4 2020 (nowy)
163 mm
10. VW ID.5 2022 (nowy)
163 mm
11. KIA EV6 2021 (nowy)
155 - 160 mm
12. Elaris Beo 2021 (nowy)
159 mm
13. NIO EL7 2023 (nowy)
158 mm
Promień skrętu
1. VW ID.4 2020 (nowy)
10.30 - 11.60 m
2. VW ID.5 2022 (nowy)
10.30 - 11.60 m
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
10.70 m
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
10.80 m
5. smart #1 2022 (nowy)
11.00 m
6. Aiways U6 2022
11.20 m
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
11.40 m
8. KIA EV6 2021 (nowy)
11.60 m
9. Subaru Solterra 2022 (nowy)
12.20 m
10. NIO EL7 2023 (nowy)
12.50 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. NIO EL7 2023 (nowy)
570 l
2. VW ID.5 2022 (nowy)
549 l
3. VW ID.4 2020 (nowy)
543 l
4. KIA EV6 2021 (nowy)
480 - 490 l
6. Aiways U6 2022
472 l
7. Nissan Ariya 2022 (nowy)
415 - 468 l
9. Subaru Solterra 2022 (nowy)
441 - 452 l
12. smart #1 2022 (nowy)
313 - 323 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. VW ID.4 2020 (nowy)
1575 l
2. VW ID.5 2022 (nowy)
1561 l
3. NIO EL7 2023 (nowy)
1545 l
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1350 l
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1338 l
6. KIA EV6 2021 (nowy)
1300 l
7. Aiways U6 2022
1260 l
8. Elaris Beo 2021 (nowy)
1141 l
9. smart #1 2022 (nowy)
986 l
Siedzenia
Drzwi
Isofix
2. VW ID.4 2020 (nowy)
Serie
3. VW ID.5 2022 (nowy)
Serie
6. KIA EV6 2021 (nowy)
Serie
7. Aiways U6 2022
Serie
9. smart #1 2022 (nowy)
Serie
13. NIO EL7 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Aiways U6 2022
Napęd na przednią oś
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
6. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
7. VW ID.4 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. VW ID.5 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. KIA EV6 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. smart #1 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. NIO EL7 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Aiways U6 2022
Elektryczność
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Elektryczność
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
Elektryczność
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Elektryczność
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Elektryczność
6. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Elektryczność
7. VW ID.4 2020 (nowy)
Elektryczność
8. VW ID.5 2022 (nowy)
Elektryczność
9. KIA EV6 2021 (nowy)
Elektryczność
10. smart #1 2022 (nowy)
Elektryczność
11. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Elektryczność
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Elektryczność
13. NIO EL7 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Aiways U6 2022
Przekładnia redukcyjna
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. VW ID.4 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. VW ID.5 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. KIA EV6 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. smart #1 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. NIO EL7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. KIA EV6 2021 (nowy)
185 - 260 km/h
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
160 - 205 km/h
3. Nissan Ariya 2022 (nowy)
160 - 200 km/h
4. VinFast VF 8 2022 (nowy)
200 km/h
5. NIO EL7 2023 (nowy)
200 km/h
6. VW ID.4 2020 (nowy)
160 - 180 km/h
7. VW ID.5 2022 (nowy)
160 - 180 km/h
8. smart #1 2022 (nowy)
180 km/h
9. Aiways U6 2022
160 km/h
10. BYD Atto 3 2022 (nowy)
160 km/h
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
160 km/h
12. Subaru Solterra 2022 (nowy)
160 km/h
13. Elaris Beo 2021 (nowy)
150 km/h
Moc
1. NIO EL7 2023 (nowy)
480 kW
2. KIA EV6 2021 (nowy)
125 - 430 kW
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
205 - 415 kW
4. smart #1 2022 (nowy)
200 - 315 kW
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
260 - 300 kW
6. Nissan Ariya 2022 (nowy)
160 - 290 kW
7. VW ID.4 2020 (nowy)
109 - 250 kW
8. VW ID.5 2022 (nowy)
128 - 250 kW
9. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
150 - 160 kW
10. Aiways U6 2022
160 kW
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
150 kW
13. Elaris Beo 2021 (nowy)
150 kW
Moment obrotowy
1. NIO EL7 2023 (nowy)
850 Nm
2. KIA EV6 2021 (nowy)
350 - 740 Nm
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
737 Nm
4. VW ID.4 2020 (nowy)
220 - 679 Nm
5. VW ID.5 2022 (nowy)
235 - 679 Nm
6. VinFast VF 8 2022 (nowy)
500 - 620 Nm
7. Nissan Ariya 2022 (nowy)
300 - 600 Nm
8. smart #1 2022 (nowy)
343 - 584 Nm
9. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
265 - 336 Nm
11. Aiways U6 2022
315 Nm
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
310 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. KIA EV6 2021 (nowy)
3.5 - 8.5 s
2. NIO EL7 2023 (nowy)
3.9 s
3. smart #1 2022 (nowy)
3.9 - 6.7 s
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
3.9 - 7.4 s
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
5.1 - 7.6 s
6. VW ID.5 2022 (nowy)
5.4 - 10.4 s
7. VW ID.4 2020 (nowy)
5.4 - 10.9 s
8. VinFast VF 8 2022 (nowy)
5.5 - 5.9 s
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
6.9 - 7.5 s
11. Aiways U6 2022
7.0 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
2. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
14.4 l/100km
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
15.6 l/100km
4. Aiways U6 2022
15.9 l/100km
5. Subaru Solterra 2022 (nowy)
16 l/100km
6. VW ID.5 2022 (nowy)
16.4 l/100km
7. KIA EV6 2021 (nowy)
16.6 l/100km
8. VW ID.4 2020 (nowy)
16.7 l/100km
9. Nissan Ariya 2022 (nowy)
17.6 l/100km
10. smart #1 2022 (nowy)
18.1 l/100km
11. Elaris Beo 2021 (nowy)
19.3 l/100km
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
20.6 l/100km
13. NIO EL7 2023 (nowy)
22 l/100km
Norma emisji
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. Aiways U6 2022
Pojazd elektryczny
5. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. VW ID.5 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. KIA EV6 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. VW ID.4 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. smart #1 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Elaris Beo 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. NIO EL7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
225/55R19
2. smart #1 2022 (nowy)
235/45R19
3. Aiways U6 2022
235/45R20
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
235/50R18
5. Elaris Beo 2021 (nowy)
235/50R19
6. VW ID.5 2022 (nowy)
235/55R19
7. KIA EV6 2021 (nowy)
235/55R19
8. Nissan Ariya 2022 (nowy)
235/55R19
9. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
235/60R18
10. Subaru Solterra 2022 (nowy)
235/60R18
11. VW ID.4 2020 (nowy)
235/60R18
12. Fisker Ocean 2022 (nowy)
255/50R20
13. NIO EL7 2023 (nowy)
255/50R20
Hałas
1. Nissan Ariya 2022 (nowy)
62 - 64 dB
5. VW ID.5 2022 (nowy)
65 - 68 dB
6. VW ID.4 2020 (nowy)
65 - 68 dB
7. smart #1 2022 (nowy)
66 - 67 dB
8. Fisker Ocean 2022 (nowy)
66 - 67 dB
9. Aiways U6 2022
68 dB
11. KIA EV6 2021 (nowy)
68 dB
12. NIO EL7 2023 (nowy)
68 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. smart #1 2022 (nowy)
1780 - 1900 kg
2. Aiways U6 2022
1790 kg
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1825 kg
4. KIA EV6 2021 (nowy)
1875 - 2260 kg
5. Elaris Beo 2021 (nowy)
1920 kg
6. VW ID.4 2020 (nowy)
1965 - 2256 kg
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
1970 - 2085 kg
8. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1980 - 2259 kg
9. Subaru Solterra 2022 (nowy)
2013 - 2057 kg
10. VW ID.5 2022 (nowy)
2118 - 2243 kg
11. NIO EL7 2023 (nowy)
2421 - 2441 kg
12. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2509 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2975 kg
2. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2905 - 2970 kg
3. NIO EL7 2023 (nowy)
2890 kg
4. VW ID.4 2020 (nowy)
2470 - 2770 kg
5. VW ID.5 2022 (nowy)
2650 - 2760 kg
6. Nissan Ariya 2022 (nowy)
2400 - 2655 kg
7. KIA EV6 2021 (nowy)
2340 - 2610 kg
8. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
2465 - 2550 kg
9. Subaru Solterra 2022 (nowy)
2550 kg
10. smart #1 2022 (nowy)
2205 - 2325 kg
11. Aiways U6 2022
2195 kg
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2160 kg
Przyczepa z hamulcem
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2000 kg
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1820 kg
3. smart #1 2022 (nowy)
1600 kg
4. KIA EV6 2021 (nowy)
750 - 1600 kg
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
750 - 1500 kg
6. VW ID.4 2020 (nowy)
1000 - 1200 kg
7. VW ID.5 2022 (nowy)
1000 - 1200 kg
8. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
750 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. NIO EL7 2023 (nowy)
750 kg
2. smart #1 2022 (nowy)
750 kg
3. KIA EV6 2021 (nowy)
750 kg
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
750 kg
5. VW ID.4 2020 (nowy)
750 kg
6. VW ID.5 2022 (nowy)
750 kg
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
1. KIA EV6 2021 (nowy)
80 kg
3. NIO EL7 2023 (nowy)
75 kg
5. VW ID.4 2020 (nowy)
75 kg
7. smart #1 2022 (nowy)
50 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. KIA EV6 2021 (nowy)
100 kg
2. NIO EL7 2023 (nowy)
100 kg
5. VW ID.4 2020 (nowy)
75 kg
7. smart #1 2022 (nowy)
75 kg
8. VW ID.5 2022 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. Subaru Solterra 2022 (nowy)
18.20 °
2. smart #1 2022 (nowy)
16.10 °
3. VW ID.4 2020 (nowy)
12.90 - 13.80 °
4. VW ID.5 2022 (nowy)
12.80 - 13.00 °
5. Fisker Ocean 2022 (nowy)
12.90 °
Maksymalne nachylenie
1. smart #1 2022 (nowy)
35.00 °
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
30.00 °
Kąt zejścia
1. smart #1 2022 (nowy)
29.50 - 30.50 °
2. Subaru Solterra 2022 (nowy)
25.40 °
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
25.00 °
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
24.00 °
5. NIO EL7 2023 (nowy)
22.00 °
6. Aiways U6 2022
20.50 °
7. Fisker Ocean 2022 (nowy)
20.30 °
8. VW ID.4 2020 (nowy)
16.70 - 18.30 °
9. VW ID.5 2022 (nowy)
17.10 - 17.30 °
Kąt natarcia
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
19.00 °
2. smart #1 2022 (nowy)
16.10 - 18.20 °
3. Subaru Solterra 2022 (nowy)
17.70 °
4. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
17.00 °
5. NIO EL7 2023 (nowy)
17.00 °
6. VW ID.4 2020 (nowy)
15.90 - 16.50 °
7. VW ID.5 2022 (nowy)
15.80 - 16.00 °
8. Fisker Ocean 2022 (nowy)
15.90 °
9. Aiways U6 2022
14.20 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
464.0 - 707.0 km
2. VW ID.5 2022 (nowy)
512.0 - 556.0 km
3. VW ID.4 2020 (nowy)
343.0 - 550.0 km
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
403.0 - 533.0 km
5. Elaris Beo 2021 (nowy)
456.0 - 530.0 km
6. KIA EV6 2021 (nowy)
394.0 - 528.0 km
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
461.0 - 513.0 km
8. NIO EL7 2023 (nowy)
391.0 - 509.0 km
9. VinFast VF 8 2022 (nowy)
400.0 - 471.0 km
10. Subaru Solterra 2022 (nowy)
416.0 - 466.0 km
11. smart #1 2022 (nowy)
310.0 - 440.0 km
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420.0 km
13. Aiways U6 2022
405.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
75.0 - 113.0 kWh
2. NIO EL7 2023 (nowy)
75.0 - 100.0 kWh
3. Nissan Ariya 2022 (nowy)
65.0 - 90.0 kWh
4. Elaris Beo 2021 (nowy)
72.0 - 86.0 kWh
5. VW ID.4 2020 (nowy)
55.0 - 82.0 kWh
6. VW ID.5 2022 (nowy)
82.0 kWh
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
71.4 kWh
8. Subaru Solterra 2022 (nowy)
71.4 kWh
9. smart #1 2022 (nowy)
49.0 - 66.0 kWh
10. Aiways U6 2022
63.0 kWh
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
60.5 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
106.0 - 106.5 kWh
2. VinFast VF 8 2022 (nowy)
82.0 - 87.7 kWh
3. Nissan Ariya 2022 (nowy)
63.0 - 87.0 kWh
4. KIA EV6 2021 (nowy)
58.0 - 77.4 kWh
5. VW ID.4 2020 (nowy)
52.0 - 77.0 kWh
6. VW ID.5 2022 (nowy)
77.0 kWh
7. smart #1 2022 (nowy)
47.0 - 62.0 kWh
Waga baterii
1. NIO EL7 2023 (nowy)
535.0 - 555.0 kg
2. VW ID.4 2020 (nowy)
495.0 kg
3. VW ID.5 2022 (nowy)
495.0 kg
4. KIA EV6 2021 (nowy)
370.0 - 477.0 kg
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420.0 kg
6. smart #1 2022 (nowy)
390.0 - 410.0 kg
7. Aiways U6 2022
365.0 kg
Ładowanie AC
1. VW ID.4 2020 (nowy)
1-phasig
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1-phasig
3. smart #1 2022 (nowy)
1-phasig
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1-phasig
5. KIA EV6 2021 (nowy)
1-phasig,3-phasig
6. VW ID.5 2022 (nowy)
3-phasig
7. Aiways U6 2022
3-phasig
8. Fisker Ocean 2022 (nowy)
3-phasig
9. Elaris Beo 2021 (nowy)
3-phasig
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
DC:-1,0 kW
2. NIO EL7 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
3. Subaru Solterra 2022 (nowy)
DC:50,0-150,0 kW
4. Elaris Beo 2021 (nowy)
AC:11,0 DC:100,0 kW
5. VW ID.5 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:135,0 kW
6. Fisker Ocean 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:200,0 kW
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-150,0 kW
8. Aiways U6 2022
AC:11,0 DC:90,0 kW
9. KIA EV6 2021 (nowy)
AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
10. Nissan Ariya 2022 (nowy)
AC:2,3-7,4 DC:130,0 kW
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
AC:7,0 DC:88,0 kW
12. smart #1 2022 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
13. VW ID.4 2020 (nowy)
AC:7,2 DC:50,0-100,0 kW
Typ portu ładowania
2. NIO EL7 2023 (nowy)
Typ 2
5. VW ID.5 2022 (nowy)
Typ 2
8. Aiways U6 2022
Typ 2
9. KIA EV6 2021 (nowy)
Typ 2
12. smart #1 2022 (nowy)
Typ 2
13. VW ID.4 2020 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Lithium
2. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Lithium
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
Lithium
4. VW ID.5 2022 (nowy)
Lithium
5. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Lithium
6. KIA EV6 2021 (nowy)
Lithium
7. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Lithium
8. VW ID.4 2020 (nowy)
Lithium
9. NIO EL7 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. smart #1 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Aiways U6 2022
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
1. VW ID.5 2022 (nowy)
Beifahrerseite hinten
2. VW ID.4 2020 (nowy)
Beifahrerseite hinten
3. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
4. NIO EL7 2023 (nowy)
Beifahrerseite vorne
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
6. Elaris Beo 2021 (nowy)
Fahrerseite hinten
7. smart #1 2022 (nowy)
Fahrerseite hinten
8. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
9. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
11. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. Aiways U6 2022
Fahrerseite vorne
13. KIA EV6 2021 (nowy)
Fahrzeugheck rechts (Beifahrerseite)