Porównanie: KIA EV6 vs. konkurencja

# KIA EV6 Toyota bZ4X VinFast VF 8 Fisker Ocean Subaru Solterra NIO EL7 Elaris Beo Nissan Ariya smart #1 VW ID.5 Aiways U6 BYD Atto 3 VW ID.4

Dodaj do porównania

Generacja
EV6 CV (CV)
2021 - Teraz
bZ4X 1. Generation (EAM)
2022 - Teraz
VF 8 1. Generation (VFE35)
2022 - Teraz
Ocean 1. Generation (01)
2022 - Teraz
Solterra 1. Generation (EAM1S)
2022 - Teraz
EL7 1. Generation (ESW)
2023 - Teraz
Beo 1. Generation
2021 - Teraz
Ariya FE0E (FE0E)
2022 - Teraz
#1 1. Generation (HX11)
2022 - Teraz
ID.5 1. Generation (E2)
2022 - Teraz
U6 1. Generation (MAS891)
2022 - 2023
Atto 3 1. Generation (SC2E)
2022 - Teraz
ID.4 1. Generation (E2)
2020 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi5555545555555
Klasa pojazduKlasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Aiways U6 2022 Napęd na przednią oś
2. BYD Atto 3 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Elaris Beo 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Fisker Ocean 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. Nissan Ariya 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
6. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
7. VW ID.4 2020 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. VW ID.5 2022 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. KIA EV6 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. smart #1 2022 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. Subaru Solterra 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
12. VinFast VF 8 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
13. NIO EL7 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła

Paliwo

1. Aiways U6 2022 Elektryczność
2. BYD Atto 3 2022 (nowy) Elektryczność
3. Elaris Beo 2021 (nowy) Elektryczność
4. Fisker Ocean 2022 (nowy) Elektryczność
5. Nissan Ariya 2022 (nowy) Elektryczność
6. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Elektryczność
7. VW ID.4 2020 (nowy) Elektryczność
8. VW ID.5 2022 (nowy) Elektryczność
9. KIA EV6 2021 (nowy) Elektryczność
10. smart #1 2022 (nowy) Elektryczność
13. NIO EL7 2023 (nowy) Elektryczność

Skrzynia biegów

1. Aiways U6 2022 Przekładnia redukcyjna
2. BYD Atto 3 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. Elaris Beo 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Fisker Ocean 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Nissan Ariya 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. VW ID.4 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. VW ID.5 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. KIA EV6 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. smart #1 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. Subaru Solterra 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. VinFast VF 8 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. NIO EL7 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Fisker Ocean 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
2. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
3. BYD Atto 3 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
4. Aiways U6 2022 Pojazd elektryczny
5. Subaru Solterra 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
6. VW ID.5 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
7. KIA EV6 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
8. VW ID.4 2020 (nowy) Pojazd elektryczny
9. Nissan Ariya 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
10. smart #1 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
11. Elaris Beo 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
12. VinFast VF 8 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
13. NIO EL7 2023 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Zasięg (WLTP)

1. Fisker Ocean 2022 (nowy) 464.0 - 707.0 km
2. VW ID.5 2022 (nowy) 512.0 - 556.0 km
3. VW ID.4 2020 (nowy) 343.0 - 550.0 km
4. Nissan Ariya 2022 (nowy) 403.0 - 533.0 km
5. Elaris Beo 2021 (nowy) 456.0 - 530.0 km
6. KIA EV6 2021 (nowy) 394.0 - 528.0 km
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy) 461.0 - 513.0 km
8. NIO EL7 2023 (nowy) 391.0 - 509.0 km
9. VinFast VF 8 2022 (nowy) 400.0 - 471.0 km
11. smart #1 2022 (nowy) 310.0 - 440.0 km

Prędkość ładowania AC

4. Elaris Beo 2021 (nowy) AC:11,0 DC:100,0 kW
5. VW ID.5 2022 (nowy) AC:11,0 DC:135,0 kW
6. Fisker Ocean 2022 (nowy) AC:11,0 DC:200,0 kW
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy) AC:11,0 DC:50,0-150,0 kW
8. Aiways U6 2022 AC:11,0 DC:90,0 kW
9. KIA EV6 2021 (nowy) AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
10. Nissan Ariya 2022 (nowy) AC:2,3-7,4 DC:130,0 kW
11. BYD Atto 3 2022 (nowy) AC:7,0 DC:88,0 kW
12. smart #1 2022 (nowy) AC:7,2 DC:130,0 kW
13. VW ID.4 2020 (nowy) AC:7,2 DC:50,0-100,0 kW

Pozycja portu ładowania

1. VW ID.5 2022 (nowy) Beifahrerseite hinten
2. VW ID.4 2020 (nowy) Beifahrerseite hinten
3. Nissan Ariya 2022 (nowy) Beifahrerseite vorne
4. NIO EL7 2023 (nowy) Beifahrerseite vorne
5. BYD Atto 3 2022 (nowy) Beifahrerseite vorne
6. Elaris Beo 2021 (nowy) Fahrerseite hinten
7. smart #1 2022 (nowy) Fahrerseite hinten
8. VinFast VF 8 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
9. Subaru Solterra 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
11. Fisker Ocean 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
12. Aiways U6 2022 Fahrerseite vorne
13. KIA EV6 2021 (nowy) Fahrzeugheck rechts (Beifahrerseite)

TOPlist