Długość
1. VW ID.7 2023 (nowy)
4961 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
4785 mm
3. Togg T10X 2024 (nowy)
4599 mm
4. VinFast VF 7 2024 (nowy)
4545 mm
5. Jaguar E-Pace 2018
4395 mm
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
4238 mm
7. Renault R5 2024 (nowy)
3920 mm
8. Ligier Myli 2023 (nowy)
2950 mm
9. ARI Motors 902 2023 (nowy)
2950 mm
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
2535 mm
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
1794 mm
Rozstaw osi
1. VW ID.7 2023 (nowy)
2971 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
2890 mm
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
2840 mm
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
2765 mm
5. VinFast VF 6 2024 (nowy)
2730 mm
6. Jaguar E-Pace 2018
2681 mm
7. Renault R5 2024 (nowy)
2540 mm
9. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1950 mm
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1730 mm
Szerokość
1. Jaguar E-Pace 2018
1984 mm
2. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1890 mm
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
1890 mm
4. Togg T10X 2024 (nowy)
1886 mm
5. VW ID.7 2023 (nowy)
1862 mm
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1820 mm
7. Renault R5 2024 (nowy)
1770 mm
8. Ligier Myli 2023 (nowy)
1500 mm
9. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1490 mm
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1400 mm
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
1107 mm
Szerokość z lusterkami
1. VW ID.7 2023 (nowy)
2141 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
2100 mm
3. Jaguar E-Pace 2018
2088 mm
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
2085 mm
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1536 mm
Wysokość
1. Togg T10X 2024 (nowy)
1676 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1668 mm
3. Jaguar E-Pace 2018
1649 mm
4. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1636 mm
5. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1594 mm
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
1566 mm
8. VW ID.7 2023 (nowy)
1536 mm
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1530 mm
10. Ligier Myli 2023 (nowy)
1530 mm
11. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1520 mm
12. Renault R5 2024 (nowy)
1500 mm
Prześwit
1. Jaguar E-Pace 2018
204 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
192 - 193 mm
3. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
150 - 180 mm
5. Renault R5 2024 (nowy)
145 mm
Promień skrętu
1. Estrima Birò 2022 (nowy)
5.50 m
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
7.20 m
5. Ligier Myli 2023 (nowy)
9.00 m
6. Renault R5 2024 (nowy)
10.30 m
7. VW ID.7 2023 (nowy)
10.90 m
8. BYD Seal U 2024 (nowy)
11.00 m
9. Jaguar E-Pace 2018
11.90 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Jaguar E-Pace 2018
577 l
3. VW ID.7 2023 (nowy)
532 l
5. Togg T10X 2024 (nowy)
441 l
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
122 - 308 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. VW ID.7 2023 (nowy)
1586 l
2. Togg T10X 2024 (nowy)
1515 l
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
1440 l
4. Jaguar E-Pace 2018
1234 l
Siedzenia
Drzwi
Isofix
9. VW ID.7 2023 (nowy)
Serie
11. Jaguar E-Pace 2018
Serie
Silniki/napęd
Napęd
2. Renault R5 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Ligier Myli 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. Jaguar E-Pace 2018
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
10. Togg T10X 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
11. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Napęd na tylną oś
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś
13. VW ID.7 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
Paliwo
3. Jaguar E-Pace 2018
Diesel, Benzyna 98
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Elektryczność
5. Ligier Myli 2023 (nowy)
Elektryczność
6. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Elektryczność
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
Elektryczność
8. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Elektryczność
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Elektryczność
10. Togg T10X 2024 (nowy)
Elektryczność
11. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Elektryczność
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
Elektryczność
13. VW ID.7 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
2. Jaguar E-Pace 2018
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
3. Renault R5 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Ligier Myli 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Togg T10X 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Estrima Birò 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. VW ID.7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
1. Jaguar E-Pace 2018
6 - 9
Cylindry
Maks. prędkość
1. Jaguar E-Pace 2018
193 - 243 km/h
2. Togg T10X 2024 (nowy)
180 - 185 km/h
3. VW ID.7 2023 (nowy)
180 km/h
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
175 km/h
5. Renault R5 2024 (nowy)
150 km/h
6. ARI Motors 902 2023 (nowy)
90 km/h
7. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
45 - 80 km/h
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
45 - 60 km/h
9. Ligier Myli 2023 (nowy)
45 km/h
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
45 km/h
Moc
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
150 - 260 kW
2. Jaguar E-Pace 2018
110 - 221 kW
3. VW ID.7 2023 (nowy)
210 kW
4. Togg T10X 2024 (nowy)
160 kW
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
160 kW
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
130 - 150 kW
7. Renault R5 2024 (nowy)
70 - 110 kW
9. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
4 - 8 kW
11. Estrima Birò 2022 (nowy)
4 - 6 kW
Moment obrotowy
1. VW ID.7 2023 (nowy)
545 Nm
2. VinFast VF 7 2024 (nowy)
310 - 500 Nm
3. Jaguar E-Pace 2018
320 - 500 Nm
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
311 - 381 Nm
5. Togg T10X 2024 (nowy)
350 Nm
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
310 - 330 Nm
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
250 - 310 Nm
8. Renault R5 2024 (nowy)
215 - 245 Nm
Pojemność skokowa
1. Jaguar E-Pace 2018
1997 - 1999 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Jaguar E-Pace 2018
6.4 - 10.7 s
2. VW ID.7 2023 (nowy)
6.5 s
3. Togg T10X 2024 (nowy)
7.4 - 7.8 s
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
9.3 - 9.6 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. Jaguar E-Pace 2018
56 - 69 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Jaguar E-Pace 2018
4.7 - 8.7 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
5.2 - 6.2 l/100km
2. Jaguar E-Pace 2018
5.6 - 11.0 l/100km
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
8.8 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
12. Togg T10X 2024 (nowy)
16.7 l/100km
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
19.9 l/100km
Norma emisji
2. Jaguar E-Pace 2018
Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG
3. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. VW ID.7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Renault R5 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Togg T10X 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Estrima Birò 2022 (nowy)
145/60R13H
2. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
145/70R12
3. Ligier Myli 2023 (nowy)
155/60R15
4. Fiat Topolino 2023 (nowy)
155/65R14
5. ARI Motors 902 2023 (nowy)
155/65R14H
6. Jaguar E-Pace 2018
225/65R17
7. VW ID.7 2023 (nowy)
235/50R19
8. BYD Seal U 2024 (nowy)
235/50R19
Hałas
1. VW ID.7 2023 (nowy)
66 dB
3. Jaguar E-Pace 2018
68 - 69 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Renault R5 2024 (nowy)
1350 - 1450 kg
2. Jaguar E-Pace 2018
1775 - 1926 kg
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
2020 - 2147 kg
4. Togg T10X 2024 (nowy)
2024 - 2201 kg
5. VW ID.7 2023 (nowy)
2172 kg
6. Estrima Birò 2022 (nowy)
424 - 431 kg
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
562 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. VW ID.7 2023 (nowy)
2630 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
2430 - 2557 kg
3. Jaguar E-Pace 2018
2320 - 2420 kg
6. Fiat Topolino 2023 (nowy)
700 kg
7. Estrima Birò 2022 (nowy)
650 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Jaguar E-Pace 2018
1600 - 1800 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1300 kg
3. VW ID.7 2023 (nowy)
1000 kg
4. Renault R5 2024 (nowy)
500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Jaguar E-Pace 2018
750 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
750 kg
3. VW ID.7 2023 (nowy)
750 kg
4. Renault R5 2024 (nowy)
500 kg
Maks. obciążenie dachu
1. Jaguar E-Pace 2018
75 kg
3. VW ID.7 2023 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. Jaguar E-Pace 2018
100 kg
2. VW ID.7 2023 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. Jaguar E-Pace 2018
29.40 °
Maksymalne nachylenie
1. Jaguar E-Pace 2018
100.00 °
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
30.00 °
Kąt zejścia
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
21.70 - 21.90 °
2. Jaguar E-Pace 2018
21.10 °
Kąt natarcia
1. Jaguar E-Pace 2018
22.80 °
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
18.50 - 18.60 °
Brodenie
1. Jaguar E-Pace 2018
500.00 mm
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. VW ID.7 2023 (nowy)
621.0 - 700.0 km
2. Togg T10X 2024 (nowy)
314.0 - 523.0 km
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
420.0 - 500.0 km
4. VinFast VF 7 2024 (nowy)
431.0 - 450.0 km
5. Renault R5 2024 (nowy)
300.0 - 400.0 km
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
381.0 - 399.0 km
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
75.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. VW ID.7 2023 (nowy)
82.0 - 91.0 kWh
2. Togg T10X 2024 (nowy)
52.4 - 88.5 kWh
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
71.8 - 87.0 kWh
4. Renault R5 2024 (nowy)
40.0 - 52.0 kWh
5. ARI Motors 902 2023 (nowy)
9.5 - 18.1 kWh
6. Ligier Myli 2023 (nowy)
4.1 - 12.4 kWh
7. Fiat Topolino 2023 (nowy)
7.0 kWh
8. Estrima Birò 2022 (nowy)
2.7 - 5.0 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. VW ID.7 2023 (nowy)
77.0 - 86.0 kWh
2. VinFast VF 7 2024 (nowy)
75.3 kWh
3. VinFast VF 6 2024 (nowy)
59.6 kWh
4. Fiat Topolino 2023 (nowy)
5.4 kWh
Waga baterii
1. VW ID.7 2023 (nowy)
495.0 kg
2. Renault R5 2024 (nowy)
240.0 - 300.0 kg
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
65.0 kg
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
23.0 - 46.0 kg
Ładowanie AC
1. Fiat Topolino 2023 (nowy)
1-phasig
2. Estrima Birò 2022 (nowy)
1-phasig
3. ARI Motors 902 2023 (nowy)
1-phasig
4. Ligier Myli 2023 (nowy)
1-phasig
5. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
1-phasig
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
7. Renault R5 2024 (nowy)
3-phasig
8. Togg T10X 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. VW ID.7 2023 (nowy)
DC:200,0 kW
6. Estrima Birò 2022 (nowy)
AC:1,1 kW
7. Renault R5 2024 (nowy)
AC:11,0 kW
8. Togg T10X 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:180,0 kW
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
10. ARI Motors 902 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
AC:2,3 kW
12. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
AC:2,3 kW
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:115,0 kW
Typ portu ładowania
4. VW ID.7 2023 (nowy)
Typ 2
8. Togg T10X 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
3. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Bleiakku
4. Estrima Birò 2022 (nowy)
Lithium
5. VW ID.7 2023 (nowy)
Lithium
6. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Lithium
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Lithium
8. Togg T10X 2024 (nowy)
Lithium
9. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Lithium
10. Ligier Myli 2023 (nowy)
Lithium
11. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. BYD Seal U 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Renault R5 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
3. Fiat Topolino 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. VW ID.7 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. Togg T10X 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
7. Renault R5 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
8. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
10. ARI Motors 452/802 2019 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
11. Ligier Myli 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
12. ARI Motors 902 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
13. Estrima Birò 2022 (nowy)
Fahrzeugheck mittig