Długość
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
5310 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
3490 mm
Rozstaw osi
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
3125 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
2350 mm
Szerokość
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
1810 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1465 mm
Wysokość
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
1770 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1685 mm
Prześwit
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
230 - 250 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
140 mm
Promień skrętu
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
9.00 m
2. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
13.00 m
Bagażnik/wnętrze
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Siedzenia
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
2. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
Diesel
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
180 km/h
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
80 km/h
Moc
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
120 kW
Moment obrotowy
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
360 Nm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
113 Nm
Pojemność skokowa
Przyspieszenie 0-100km/h
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (WLTP)
2. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
8.1 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
212.0 - 241.0 g/km
Norma emisji
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
Ciężarówka
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
165/70R13C
2. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
205R16C
Hałas
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
930 kg
2. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
1870 - 2105 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
3000 - 3100 kg
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1550 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
2500 - 3500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
100 - 245 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
22.90 - 29.00 °
Kąt zejścia
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
25.00 °
2. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
22.50 - 24.20 °
Kąt natarcia
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
29.00 - 30.50 °
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
30.00 °
Brodenie
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
800.00 mm
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
Całkowita pojemność baterii
Ładowanie AC
Prędkość ładowania AC
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
AC:2,3 DC:11,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Pozycja portu ładowania
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten