Długość
1. Ford Mustang 2024 (nowy)
4810 mm
2. Ford GT 2017
4779 mm
3. McLaren GT Series 2019 (nowy)
4683 mm
5. Ford Consul 1974
4572 mm
7. McLaren Sports Series 2015
4530 mm
8. Lotus Emira 2022 (nowy)
4413 mm
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
4379 mm
10. Toyota GT86/GR86 2022
4265 mm
11. Subaru BRZ 2023 (nowy)
4265 mm
12. Alpine A110 2017 (nowy)
4180 mm
Rozstaw osi
1. Ford Consul 1974
2769 mm
3. Ford Mustang 2024 (nowy)
2719 mm
4. Ford GT 2017
2710 mm
5. McLaren GT Series 2019 (nowy)
2675 mm
6. McLaren Sports Series 2015
2670 mm
8. Lotus Emira 2022 (nowy)
2575 mm
9. Toyota GT86/GR86 2022
2575 mm
10. Subaru BRZ 2023 (nowy)
2575 mm
11. Toyota Supra 2019 (nowy)
2470 mm
12. Alpine A110 2017 (nowy)
2420 mm
Szerokość
1. Ford GT 2017
2114 mm
2. McLaren GT Series 2019 (nowy)
2045 mm
4. McLaren Sports Series 2015
1930 mm
5. Ford Mustang 2024 (nowy)
1916 mm
7. Lotus Emira 2022 (nowy)
1895 mm
8. Toyota Supra 2019 (nowy)
1854 mm
9. Alpine A110 2017 (nowy)
1798 mm
10. Ford Consul 1974
1791 mm
11. Toyota GT86/GR86 2022
1775 mm
12. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1775 mm
Szerokość z lusterkami
1. Ford GT 2017
2238 mm
2. McLaren GT Series 2019 (nowy)
2095 mm
3. McLaren Sports Series 2015
2095 mm
4. Lotus Emira 2022 (nowy)
2092 mm
5. Ford Mustang 2024 (nowy)
2080 mm
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
2035 mm
8. Subaru BRZ 2023 (nowy)
2000 mm
9. Alpine A110 2017 (nowy)
1980 mm
Wysokość
1. Ford Mustang 2024 (nowy)
1414 mm
2. Ford Consul 1974
1390 mm
3. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1310 mm
4. Toyota GT86/GR86 2022
1310 mm
5. Toyota Supra 2019 (nowy)
1292 mm
6. Alpine A110 2017 (nowy)
1252 mm
8. Lotus Emira 2022 (nowy)
1226 mm
9. McLaren Sports Series 2015
1202 mm
12. Ford GT 2017
1109 mm
Prześwit
1. Subaru BRZ 2023 (nowy)
130 mm
2. Toyota GT86/GR86 2022
130 mm
3. Ford GT 2017
120 mm
4. Toyota Supra 2019 (nowy)
115 - 119 mm
5. McLaren Sports Series 2015
92 - 93 mm
Promień skrętu
1. Toyota GT86/GR86 2022
10.80 m
2. Toyota Supra 2019 (nowy)
11.00 m
3. Ford Consul 1974
11.20 m
4. Subaru BRZ 2023 (nowy)
11.40 m
6. Alpine A110 2017 (nowy)
11.70 m
7. McLaren GT Series 2019 (nowy)
12.10 m
8. McLaren Sports Series 2015
12.10 - 12.40 m
9. Ford Mustang 2024 (nowy)
12.20 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Ford Consul 1974
691 l
3. Ford Mustang 2024 (nowy)
310 - 381 l
6. Toyota GT86/GR86 2022
276 l
11. Ford GT 2017
11 l
Siedzenia
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
2. Toyota Supra 2019 (nowy)
Napęd na tylną oś
3. Ford Consul 1974
Napęd na tylną oś
4. Toyota GT86/GR86 2022
Napęd na tylną oś
5. McLaren GT Series 2019 (nowy)
Napęd na tylną oś
6. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś
7. McLaren Sports Series 2015
Napęd na tylną oś
8. Lotus Emira 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś
9. Alpine A110 2017 (nowy)
Napęd na tylną oś
10. Ford GT 2017
Napęd na tylną oś
11. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś
12. Ford Mustang 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
13. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
Paliwo
2. Toyota GT86/GR86 2022
Benzyna 100
3. McLaren GT Series 2019 (nowy)
Benzyna 100
4. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
Benzyna 100
5. McLaren Sports Series 2015
Benzyna 100
6. Ford GT 2017
Benzyna 100
7. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Benzyna 100
8. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Benzyna 100
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
Benzyna 98
10. Ford Consul 1974
Benzyna 98
11. Lotus Emira 2022 (nowy)
Benzyna 98
12. Alpine A110 2017 (nowy)
Benzyna 98
13. Ford Mustang 2024 (nowy)
Benzyna 98
Skrzynia biegów
2. McLaren GT Series 2019 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
3. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
4. McLaren Sports Series 2015
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
5. Ford GT 2017
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
7. Alpine A110 2017 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
8. Lotus Emira 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Manualna skrzynia biegów
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
10. Ford Consul 1974
Manualna skrzynia biegów
11. Toyota GT86/GR86 2022
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
12. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
13. Ford Mustang 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
Przekładnie
1. Ford Mustang 2024 (nowy)
6 - 10
Cylindry
7. Ford Consul 1974
4 - 6
Maks. prędkość
1. Ford GT 2017
347 km/h
3. McLaren Sports Series 2015
320 - 328 km/h
4. McLaren GT Series 2019 (nowy)
326 km/h
5. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
296 - 312 km/h
6. Lotus Emira 2022 (nowy)
283 - 290 km/h
7. Alpine A110 2017 (nowy)
250 - 285 km/h
8. Ford Mustang 2024 (nowy)
250 - 263 km/h
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
250 km/h
10. Toyota GT86/GR86 2022
216 - 226 km/h
11. Subaru BRZ 2023 (nowy)
216 - 226 km/h
12. Ford Consul 1974
145 - 182 km/h
Moc
1. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
500 - 515 kW
2. Ford GT 2017
482 kW
3. McLaren Sports Series 2015
397 - 456 kW
5. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
354 - 369 kW
6. Ford Mustang 2024 (nowy)
328 - 334 kW
7. Lotus Emira 2022 (nowy)
268 - 298 kW
8. Toyota Supra 2019 (nowy)
190 - 250 kW
9. Alpine A110 2017 (nowy)
185 - 221 kW
10. Toyota GT86/GR86 2022
172 kW
11. Subaru BRZ 2023 (nowy)
172 kW
12. Ford Consul 1974
55 - 101 kW
Moment obrotowy
1. Ford GT 2017
750 Nm
3. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
613 - 637 Nm
5. McLaren Sports Series 2015
540 - 620 Nm
6. Ford Mustang 2024 (nowy)
540 Nm
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
400 - 500 Nm
8. Lotus Emira 2022 (nowy)
420 - 430 Nm
9. Alpine A110 2017 (nowy)
320 - 340 Nm
10. Toyota GT86/GR86 2022
250 Nm
11. Subaru BRZ 2023 (nowy)
250 Nm
12. Ford Consul 1974
128 - 235 Nm
Pojemność skokowa
1. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
6162 ccm
2. Ford Mustang 2024 (nowy)
5038 ccm
3. McLaren GT Series 2019 (nowy)
3994 ccm
4. McLaren Sports Series 2015
3799 ccm
5. Ford GT 2017
3497 ccm
6. Lotus Emira 2022 (nowy)
1991 - 3456 ccm
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
1998 - 2998 ccm
8. Ford Consul 1974
1699 - 2994 ccm
10. Toyota GT86/GR86 2022
2387 ccm
11. Subaru BRZ 2023 (nowy)
2387 ccm
12. Alpine A110 2017 (nowy)
1798 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Ford Consul 1974
10.9 - 19.5 s
2. Ford GT 2017
2.8 s
3. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
2.9 - 3.5 s
4. McLaren Sports Series 2015
2.9 - 3.5 s
7. Alpine A110 2017 (nowy)
3.9 - 4.5 s
8. Lotus Emira 2022 (nowy)
4.3 - 4.5 s
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
4.3 - 5.2 s
10. Ford Mustang 2024 (nowy)
4.4 - 5.4 s
11. Toyota GT86/GR86 2022
6.3 - 6.9 s
12. Subaru BRZ 2023 (nowy)
6.3 - 6.9 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. McLaren Sports Series 2015
72 - 85 l
2. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
65 - 72 l
5. Ford Consul 1974
66 l
7. Ford GT 2017
58 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
12.4 l/100km
2. Alpine A110 2017 (nowy)
6.1 - 6.6 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
19.5 l/100km
2. Alpine A110 2017 (nowy)
6.9 - 8.8 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
6. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
5.5 l/100km
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
7.1 l/100km
8. Toyota GT86/GR86 2022
8.7 l/100km
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
8.8 l/100km
10. McLaren GT Series 2019 (nowy)
11.9 l/100km
11. Ford Mustang 2024 (nowy)
12 l/100km
12. Ford GT 2017
13.7 l/100km
13. McLaren Sports Series 2015
23.2 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
104.0 - 129.0 g/km
2. Alpine A110 2017 (nowy)
152.0 - 153.0 g/km
3. Toyota Supra 2019 (nowy)
161.0 - 198.0 g/km
4. Toyota GT86/GR86 2022
198.0 - 199.0 g/km
5. Subaru BRZ 2023 (nowy)
199.0 - 200.0 g/km
6. Lotus Emira 2022 (nowy)
208.0 - 258.0 g/km
7. McLaren GT Series 2019 (nowy)
270.0 g/km
8. Ford Mustang 2024 (nowy)
274.0 - 282.0 g/km
9. McLaren Sports Series 2015
276.0 - 277.0 g/km
10. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
277.0 g/km
11. Ford GT 2017
315.0 g/km
Norma emisji
2. Ford Consul 1974
Bez katalizatora
6. Ford GT 2017
Euro 6
7. Alpine A110 2017 (nowy)
Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
8. Toyota GT86/GR86 2022
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
10. Lotus Emira 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
11. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
12. Toyota Supra 2019 (nowy)
Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
13. Ford Mustang 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. Ford Consul 1974
175R14S
2. Alpine A110 2017 (nowy)
205/45R17
3. Subaru BRZ 2023 (nowy)
215/40R18
4. Toyota GT86/GR86 2022
215/45R17
5. McLaren Sports Series 2015
225/35R19
6. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
235/35R19
7. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
245/35R19ZR
8. Lotus Emira 2022 (nowy)
245/35R20
9. Ford GT 2017
245/35R20ZR
10. McLaren GT Series 2019 (nowy)
255/35R20
11. Ford Mustang 2024 (nowy)
255/40R19
12. Toyota Supra 2019 (nowy)
255/40ZR18Y
Hałas
1. Toyota Supra 2019 (nowy)
68 - 69 dB
3. Toyota GT86/GR86 2022
69 dB
4. Ford Mustang 2024 (nowy)
71 - 72 dB
5. Alpine A110 2017 (nowy)
71 - 73 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Alpine A110 2017 (nowy)
1150 - 1198 kg
2. Ford Consul 1974
1250 - 1415 kg
3. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1275 - 1296 kg
4. Toyota GT86/GR86 2022
1346 - 1371 kg
5. McLaren Sports Series 2015
1356 - 1573 kg
6. Ford GT 2017
1385 kg
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
1395 - 1570 kg
8. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
1498 - 1560 kg
9. Lotus Emira 2022 (nowy)
1521 kg
11. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
1730 - 1767 kg
12. Ford Mustang 2024 (nowy)
1808 - 1876 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Ford GT 2017
2000 kg
3. Ford Consul 1974
1710 - 1860 kg
4. Toyota Supra 2019 (nowy)
1710 - 1815 kg
5. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1670 - 1700 kg
6. Toyota GT86/GR86 2022
1670 - 1700 kg
7. Alpine A110 2017 (nowy)
1360 - 1365 kg
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
30.0 - 33.0 km
Całkowita pojemność baterii
Użyteczna pojemność baterii
Waga baterii
Ładowanie AC
Prędkość ładowania AC
13. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
AC:7,4 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
13. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Pozycja portu ładowania
13. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Fahrerseite hinten