Długość
1. Ferrari LaFerrari 2013
4702 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
3490 mm
Rozstaw osi
1. Ferrari LaFerrari 2013
2650 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
2350 mm
Szerokość
1. Ferrari LaFerrari 2013
1992 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1465 mm
Wysokość
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1685 mm
2. Ferrari LaFerrari 2013
1116 mm
Prześwit
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Siedzenia
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
2. Ferrari LaFerrari 2013
Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Ferrari LaFerrari 2013
Benzyna 100
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Ferrari LaFerrari 2013
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Ferrari LaFerrari 2013
350 km/h
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
80 km/h
Moc
1. Ferrari LaFerrari 2013
708 kW
Moment obrotowy
1. Ferrari LaFerrari 2013
900 Nm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
113 Nm
Pojemność skokowa
Przyspieszenie 0-100km/h
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Ferrari LaFerrari 2013
14.2 l/100km
Norma emisji
1. Ferrari LaFerrari 2013
Euro 6b (NEFZ)
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
165/70R13C
2. Ferrari LaFerrari 2013
265/30R19
Hałas
1. Ferrari LaFerrari 2013
73 - 74 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
930 kg
2. Ferrari LaFerrari 2013
1365 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Ferrari LaFerrari 2013
2000 kg
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1550 kg
Terenski
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
Całkowita pojemność baterii
Waga baterii
Ładowanie AC
Prędkość ładowania AC
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
AC:2,3 DC:11,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
1. Ferrari LaFerrari 2013
Lithium
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Pozycja portu ładowania
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten