Porównanie: Ferrari 812 vs. konkurencja

# Ferrari 812 Ferrari F8 Maserati MC20 Ferrari Roma Audi R8 Aston Martin Vantage Ferrari SF90 Lexus RC Bugatti Chiron Bugatti Divo Aston Martin DBS Superleggera Lamborghini Huracán Aston Martin DB11

Dodaj do porównania

Generacja
812 1. Generation (F152)
2017 - Teraz
1G (F142)
2019 - 2023
MC20 1. Generation (AM240)
2021 - Teraz
Roma 1. Generation (F169)
2020 - Teraz
4S (1. Facelift) (4S)
2019 - 2023
Vantage 2. Generation (1. Facelift)
2024 - Teraz
SF90 1. Generation (F173)
2020 - Teraz
XC1 (XC1)
2016 - Teraz
1G (Chiron)
2016 - Teraz
1G (Divo)
2018 - Teraz
2G
2018 - Teraz
Huracán 1.Generation (1. Facelift) (LB724)
2019 - Teraz
1G
2016 - 2023
KaroseriaCoupéCoupéCoupéKabrioletCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupé
Drzwi2222232322323
Klasa pojazduKlasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Aston Martin DB11 2016 Napęd na tylną oś
4. Ferrari Roma 2020 (nowy) Napęd na tylną oś
5. Ferrari F8 2019 Napęd na tylną oś
6. Maserati MC20 2021 (nowy) Napęd na tylną oś
7. Ferrari 812 2017 (nowy) Napęd na tylną oś
8. Lexus RC 2016 (nowy) Napęd na tylną oś
9. Ferrari SF90 2020 (nowy) Napęd na wszystkie koła
10. Bugatti Divo 2018 (nowy) Napęd na wszystkie koła
11. Bugatti Chiron 2016 (nowy) Napęd na wszystkie koła
12. Lamborghini Huracán 2019 (nowy) Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
13. Audi R8 2019 Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś

Skrzynia biegów

1. Aston Martin DB11 2016 Automatyczna skrzynia biegów
2. Aston Martin DBS Superleggera 2018 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów
3. Aston Martin Vantage 2024 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów
4. Ferrari Roma 2020 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
5. Ferrari F8 2019 Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. Maserati MC20 2021 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
7. Ferrari 812 2017 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
8. Ferrari SF90 2020 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
9. Bugatti Divo 2018 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
10. Bugatti Chiron 2016 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
11. Lamborghini Huracán 2019 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
12. Audi R8 2019 Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
13. Lexus RC 2016 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów, Skrzynia CVT

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

7. Ferrari 812 2017 (nowy) Euro 6b (NEFZ), Euro 6c (WLTP) 36AA-AD, Euro 6d-ISC (WLTP) 36AM-AO, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
8. Lexus RC 2016 (nowy) Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-TEMP-EVAP (WLTP) 36BG-BI, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
9. Ferrari SF90 2020 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
10. Ferrari Roma 2020 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
11. Maserati MC20 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
12. Ferrari F8 2019 Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
13. Audi R8 2019 Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR

Masa ciągnienia

Samochód elektryczny


TOPlist