Długość
1. Ferrari 512 BB 1976
4400 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
3490 mm
Rozstaw osi
1. Ferrari 512 BB 1976
2500 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
2350 mm
Szerokość
1. Ferrari 512 BB 1976
1830 mm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1465 mm
Wysokość
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1685 mm
2. Ferrari 512 BB 1976
1120 mm
Prześwit
Promień skrętu
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
9.00 m
2. Ferrari 512 BB 1976
12.20 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Siedzenia
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
2. Ferrari 512 BB 1976
Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Ferrari 512 BB 1976
Benzyna 98
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Ferrari 512 BB 1976
Manualna skrzynia biegów
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Ferrari 512 BB 1976
280 - 302 km/h
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
80 km/h
Moc
1. Ferrari 512 BB 1976
250 - 265 kW
Moment obrotowy
1. Ferrari 512 BB 1976
451 Nm
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
113 Nm
Pojemność skokowa
1. Ferrari 512 BB 1976
4943 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Norma emisji
1. Ferrari 512 BB 1976
Bez katalizatora
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
165/70R13C
2. Ferrari 512 BB 1976
215/70R15V
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
930 kg
2. Ferrari 512 BB 1976
1515 - 1580 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Ferrari 512 BB 1976
1675 kg
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1550 kg
Terenski
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
113.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
17.0 kWh
Ładowanie AC
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1-phasig
Prędkość ładowania AC
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
AC:2,3 DC:11,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Pozycja portu ładowania
2. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten