Długość
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
4495 mm
2. Ferrari 512 BB 1976
4400 mm
Rozstaw osi
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
2925 mm
2. Ferrari 512 BB 1976
2500 mm
Szerokość
1. Ferrari 512 BB 1976
1830 mm
2. Elaris Caro S 2023 (nowy)
1680 mm
Wysokość
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
1990 mm
2. Ferrari 512 BB 1976
1120 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Siedzenia
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Ferrari 512 BB 1976
Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Ferrari 512 BB 1976
Benzyna 98
2. Elaris Caro S 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Ferrari 512 BB 1976
Manualna skrzynia biegów
2. Elaris Caro S 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Ferrari 512 BB 1976
280 - 302 km/h
2. Elaris Caro S 2023 (nowy)
93 km/h
Moc
1. Ferrari 512 BB 1976
250 - 265 kW
Moment obrotowy
1. Ferrari 512 BB 1976
451 Nm
2. Elaris Caro S 2023 (nowy)
220 Nm
Pojemność skokowa
Przyspieszenie 0-100km/h
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (WLTP)
2. Elaris Caro S 2023 (nowy)
28.6 l/100km
Norma emisji
1. Ferrari 512 BB 1976
Bez katalizatora
2. Elaris Caro S 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Ferrari 512 BB 1976
215/70R15V
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
1390 kg
2. Ferrari 512 BB 1976
1515 - 1580 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
2090 kg
2. Ferrari 512 BB 1976
1675 kg
Samochód elektryczny
Całkowita pojemność baterii
Prędkość ładowania AC
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
DC:50,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
2. Elaris Caro S 2023 (nowy)
Fahrerseite vorne