Długość
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
4965 mm
2. BYD Seal 2023 (nowy)
4800 mm
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
4649 mm
4. Elaris Lenn 2024 (nowy)
4602 mm
5. Elaris Caro S 2023 (nowy)
4495 mm
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
4468 mm
7. BYD ETP3 2023 (nowy)
4460 mm
8. ZEEKR X 2024 (nowy)
4432 mm
9. smart #3 2023 (nowy)
4400 mm
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
4387 mm
11. BYD Dolphin 2023 (nowy)
4290 mm
12. GWM ORA 03 2024 (nowy)
4235 mm
13. Fiat 600 2023 (nowy)
4171 mm
Rozstaw osi
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
2925 mm
2. BYD Seal 2023 (nowy)
2920 mm
3. Elaris Jaco 2023 (nowy)
2850 mm
4. smart #3 2023 (nowy)
2785 mm
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2767 mm
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
2764 mm
7. Elaris Lenn 2024 (nowy)
2750 mm
8. ZEEKR X 2024 (nowy)
2750 mm
9. BYD ETP3 2023 (nowy)
2725 mm
10. BYD Dolphin 2023 (nowy)
2700 mm
11. GWM ORA 03 2024 (nowy)
2650 mm
12. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2607 mm
13. Fiat 600 2023 (nowy)
2557 mm
Szerokość
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1920 mm
2. Elaris Lenn 2024 (nowy)
1900 mm
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1879 mm
4. BYD Seal 2023 (nowy)
1875 mm
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1871 mm
6. smart #3 2023 (nowy)
1844 mm
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
1836 mm
8. GWM ORA 03 2024 (nowy)
1825 mm
9. Fiat 600 2023 (nowy)
1781 mm
10. BYD Dolphin 2023 (nowy)
1770 mm
11. BYD ETP3 2023 (nowy)
1720 mm
12. Elaris Caro S 2023 (nowy)
1680 mm
Szerokość z lusterkami
1. BYD Seal 2023 (nowy)
2150 mm
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
2147 mm
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2063 mm
4. smart #3 2023 (nowy)
2045 mm
5. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2028 mm
6. ZEEKR X 2024 (nowy)
2025 mm
7. BYD Dolphin 2023 (nowy)
2012 mm
8. Fiat 600 2023 (nowy)
1981 mm
Wysokość
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
1990 mm
2. BYD ETP3 2023 (nowy)
1875 mm
3. Elaris Lenn 2024 (nowy)
1645 mm
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1630 mm
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1619 mm
6. GWM ORA 03 2024 (nowy)
1603 mm
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1584 mm
8. BYD Dolphin 2023 (nowy)
1570 mm
9. ZEEKR X 2024 (nowy)
1566 mm
10. smart #3 2023 (nowy)
1556 mm
11. Fiat 600 2023 (nowy)
1536 mm
12. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1520 mm
13. BYD Seal 2023 (nowy)
1460 mm
Prześwit
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
193 - 202 mm
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
185 - 194 mm
3. ZEEKR X 2024 (nowy)
170 - 175 mm
4. smart #3 2023 (nowy)
160 mm
5. GWM ORA 03 2024 (nowy)
135 mm
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
135 mm
Promień skrętu
1. Fiat 600 2023 (nowy)
10.50 m
2. BYD Dolphin 2023 (nowy)
10.50 m
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
10.80 - 11.50 m
4. smart #3 2023 (nowy)
11.00 m
5. GWM ORA 03 2024 (nowy)
11.20 m
6. BYD Seal 2023 (nowy)
11.40 m
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
11.50 m
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
11.60 m
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
9.70 - 10.80 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
570 - 585 l
4. BYD Seal 2023 (nowy)
400 l
5. Fiat 600 2023 (nowy)
360 - 385 l
6. smart #3 2023 (nowy)
370 l
8. ZEEKR X 2024 (nowy)
362 l
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
344 - 361 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
5000 l
2. BYD ETP3 2023 (nowy)
3500 l
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1710 l
5. BYD Dolphin 2023 (nowy)
1310 l
6. Fiat 600 2023 (nowy)
1256 l
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1176 l
8. smart #3 2023 (nowy)
1160 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Drzwi
Isofix
7. Fiat 600 2023 (nowy)
Serie
8. smart #3 2023 (nowy)
Serie
12. ZEEKR X 2024 (nowy)
Serie
13. BYD Seal 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. BYD Dolphin 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Fiat 600 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. GWM ORA 03 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. Elaris Lenn 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. BYD ETP3 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
9. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. smart #3 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. ZEEKR X 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
13. BYD Seal 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
Elektryczność
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Elektryczność
3. BYD Dolphin 2023 (nowy)
Elektryczność
4. GWM ORA 03 2024 (nowy)
Elektryczność
5. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Elektryczność
6. Elaris Lenn 2024 (nowy)
Elektryczność
7. BYD ETP3 2023 (nowy)
Elektryczność
8. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Elektryczność
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Elektryczność
10. smart #3 2023 (nowy)
Elektryczność
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
Elektryczność
12. BYD Seal 2023 (nowy)
Elektryczność
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
Skrzynia biegów
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. BYD Dolphin 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. GWM ORA 03 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Elaris Lenn 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. BYD ETP3 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. smart #3 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. BYD Seal 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
Przekładnie
1. Fiat 600 2023 (nowy)
1 - 6
Cylindry
Maks. prędkość
1. Fiat 600 2023 (nowy)
150 - 184 km/h
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
160 - 180 km/h
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
180 km/h
4. smart #3 2023 (nowy)
180 km/h
5. ZEEKR X 2024 (nowy)
180 km/h
6. BYD Seal 2023 (nowy)
180 km/h
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
160 km/h
8. BYD Dolphin 2023 (nowy)
160 km/h
9. GWM ORA 03 2024 (nowy)
160 km/h
10. Elaris Jaco 2023 (nowy)
160 km/h
11. Elaris Lenn 2024 (nowy)
160 km/h
12. BYD ETP3 2023 (nowy)
100 km/h
13. Elaris Caro S 2023 (nowy)
93 km/h
Moc
1. BYD Seal 2023 (nowy)
230 - 390 kW
2. smart #3 2023 (nowy)
200 - 315 kW
3. ZEEKR X 2024 (nowy)
200 - 315 kW
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
125 - 250 kW
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
132 - 250 kW
6. Elaris Jaco 2023 (nowy)
160 kW
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
150 kW
8. BYD Dolphin 2023 (nowy)
150 kW
9. Elaris Lenn 2024 (nowy)
135 kW
10. GWM ORA 03 2024 (nowy)
126 kW
11. Fiat 600 2023 (nowy)
74 - 115 kW
12. BYD ETP3 2023 (nowy)
100 kW
Moment obrotowy
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
310 - 679 Nm
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
310 - 679 Nm
3. BYD Seal 2023 (nowy)
360 - 670 Nm
4. smart #3 2023 (nowy)
343 - 584 Nm
5. ZEEKR X 2024 (nowy)
343 - 543 Nm
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
310 Nm
7. BYD Dolphin 2023 (nowy)
310 Nm
8. Fiat 600 2023 (nowy)
205 - 260 Nm
9. GWM ORA 03 2024 (nowy)
250 Nm
10. Elaris Jaco 2023 (nowy)
225 Nm
11. Elaris Lenn 2024 (nowy)
225 Nm
13. BYD ETP3 2023 (nowy)
180 Nm
Pojemność skokowa
1. Fiat 600 2023 (nowy)
1199 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. smart #3 2023 (nowy)
3.7 - 5.8 s
2. ZEEKR X 2024 (nowy)
3.8 - 5.6 s
3. BYD Seal 2023 (nowy)
3.8 - 5.9 s
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
5.3 - 6.4 s
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
5.5 - 8.7 s
8. GWM ORA 03 2024 (nowy)
8.2 - 8.3 s
9. Fiat 600 2023 (nowy)
9.0 - 10.8 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
12.5 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
3. Fiat 600 2023 (nowy)
5.1 l/100km
4. Elaris Lenn 2024 (nowy)
13.5 l/100km
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
13.9 l/100km
6. BYD Dolphin 2023 (nowy)
15.9 l/100km
7. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
16.1 l/100km
8. ZEEKR X 2024 (nowy)
16.5 l/100km
9. BYD Seal 2023 (nowy)
16.6 l/100km
10. GWM ORA 03 2024 (nowy)
16.7 l/100km
11. smart #3 2023 (nowy)
17.2 l/100km
12. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
18.2 l/100km
13. Elaris Caro S 2023 (nowy)
28.6 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Fiat 600 2023 (nowy)
110.0 g/km
Norma emisji
1. BYD ETP3 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. Elaris Lenn 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. BYD Dolphin 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. BYD Seal 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. GWM ORA 03 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. smart #3 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Elaris Caro S 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. BYD ETP3 2023 (nowy)
195/60R16C
2. BYD Dolphin 2023 (nowy)
205/50R17
3. Elaris Lenn 2024 (nowy)
215/50R18
4. GWM ORA 03 2024 (nowy)
215/50R18
5. Fiat 600 2023 (nowy)
215/60R16
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
225/50R18
7. BYD Seal 2023 (nowy)
235/45R19
8. smart #3 2023 (nowy)
235/45R19
9. ZEEKR X 2024 (nowy)
235/50R19
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
235/55R19
11. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
235/55R19
12. Elaris Jaco 2023 (nowy)
245/40R19
Hałas
1. ZEEKR X 2024 (nowy)
63 - 65 dB
4. BYD ETP3 2023 (nowy)
65 dB
5. smart #3 2023 (nowy)
65 - 66 dB
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
65 - 67 dB
7. Fiat 600 2023 (nowy)
66 dB
9. BYD Seal 2023 (nowy)
68 - 70 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Elaris Caro S 2023 (nowy)
1390 kg
2. Fiat 600 2023 (nowy)
1275 - 1595 kg
3. BYD ETP3 2023 (nowy)
1640 kg
4. GWM ORA 03 2024 (nowy)
1615 - 1655 kg
5. BYD Dolphin 2023 (nowy)
1658 kg
6. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1690 kg
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1730 kg
8. Elaris Lenn 2024 (nowy)
1750 kg
9. smart #3 2023 (nowy)
1780 - 1910 kg
10. ZEEKR X 2024 (nowy)
1855 - 1960 kg
11. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2090 - 2167 kg
12. BYD Seal 2023 (nowy)
2055 - 2185 kg
13. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1992 - 2258 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
2504 - 2750 kg
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2675 - 2740 kg
3. BYD Seal 2023 (nowy)
2501 - 2631 kg
4. BYD ETP3 2023 (nowy)
2420 kg
5. smart #3 2023 (nowy)
2199 - 2360 kg
6. Elaris Lenn 2024 (nowy)
2160 kg
7. Elaris Caro S 2023 (nowy)
2090 kg
8. Elaris Jaco 2023 (nowy)
2090 kg
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2080 kg
10. BYD Dolphin 2023 (nowy)
2068 kg
11. Fiat 600 2023 (nowy)
1760 - 2025 kg
12. GWM ORA 03 2024 (nowy)
1970 kg
Przyczepa z hamulcem
1. ZEEKR X 2024 (nowy)
1600 kg
2. smart #3 2023 (nowy)
1600 kg
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1000 - 1200 kg
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1200 kg
5. Fiat 600 2023 (nowy)
1100 kg
Przyczepa (bez hamulców)
Maks. obciążenie dachu
3. smart #3 2023 (nowy)
50 kg
Maksymalne obciążenie haka
3. smart #3 2023 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. smart #3 2023 (nowy)
14.00 °
Kąt zejścia
1. smart #3 2023 (nowy)
22.00 °
Kąt natarcia
1. smart #3 2023 (nowy)
17.00 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
365.0 - 602.0 km
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
392.0 - 573.0 km
3. BYD Seal 2023 (nowy)
520.0 - 570.0 km
4. smart #3 2023 (nowy)
325.0 - 455.0 km
5. ZEEKR X 2024 (nowy)
425.0 - 445.0 km
6. BYD Dolphin 2023 (nowy)
427.0 km
7. GWM ORA 03 2024 (nowy)
310.0 - 420.0 km
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
412.0 km
9. Fiat 600 2023 (nowy)
409.0 km
10. BYD ETP3 2023 (nowy)
233.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. BYD Seal 2023 (nowy)
82.5 kWh
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
55.0 - 82.0 kWh
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
62.0 - 82.0 kWh
4. Elaris Jaco 2023 (nowy)
71.0 kWh
5. ZEEKR X 2024 (nowy)
69.0 kWh
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
68.8 kWh
7. smart #3 2023 (nowy)
49.0 - 66.0 kWh
8. Elaris Lenn 2024 (nowy)
64.4 kWh
9. GWM ORA 03 2024 (nowy)
47.8 - 63.1 kWh
10. BYD Dolphin 2023 (nowy)
60.4 kWh
11. Fiat 600 2023 (nowy)
54.0 kWh
12. BYD ETP3 2023 (nowy)
44.9 kWh
13. Elaris Caro S 2023 (nowy)
41.9 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
52.0 - 79.0 kWh
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
58.0 - 77.0 kWh
3. ZEEKR X 2024 (nowy)
64.0 kWh
4. smart #3 2023 (nowy)
47.0 - 62.0 kWh
5. GWM ORA 03 2024 (nowy)
45.4 - 59.3 kWh
6. Fiat 600 2023 (nowy)
51.0 kWh
Waga baterii
1. BYD Dolphin 2023 (nowy)
420.0 kg
2. BYD ETP3 2023 (nowy)
420.0 kg
3. smart #3 2023 (nowy)
390.0 - 410.0 kg
4. Fiat 600 2023 (nowy)
339.0 kg
Ładowanie AC
1. BYD ETP3 2023 (nowy)
1-phasig
2. smart #3 2023 (nowy)
1-phasig
3. BYD Dolphin 2023 (nowy)
3-phasig
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
3-phasig
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
3-phasig
6. ZEEKR X 2024 (nowy)
3-phasig
7. GWM ORA 03 2024 (nowy)
3-phasig
8. Elaris Jaco 2023 (nowy)
3-phasig
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
3-phasig
10. Elaris Lenn 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. BYD Seal 2023 (nowy)
DC:150,0 kW
2. Elaris Caro S 2023 (nowy)
DC:50,0 kW
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:135,0 kW
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-120,0 kW
6. GWM ORA 03 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:64,0 kW
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:78,0 kW
8. Elaris Jaco 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:80,0 kW
9. Elaris Lenn 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:80,0 kW
10. BYD Dolphin 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:88,0 kW
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
AC:22,0 DC:150,0 kW
12. BYD ETP3 2023 (nowy)
AC:6,6 DC:50,0 kW
13. smart #3 2023 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
Typ portu ładowania
2. BYD Seal 2023 (nowy)
Typ 2
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
Typ 2
12. BYD ETP3 2023 (nowy)
Typ 2
13. smart #3 2023 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
2. Elaris Caro S 2023 (nowy)
Lithium
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Lithium
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Lithium
5. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Lithium
6. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Lithium
7. BYD Seal 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
8. GWM ORA 03 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. Elaris Lenn 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. BYD Dolphin 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. BYD ETP3 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. smart #3 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. ZEEKR X 2024 (nowy)
Nickel-Cobalt-Mangan
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. BYD Seal 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. BYD Dolphin 2023 (nowy)
Beifahrerseite vorne
6. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
7. Elaris Lenn 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
8. smart #3 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
9. ZEEKR X 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
10. Elaris Caro S 2023 (nowy)
Fahrerseite vorne
11. GWM ORA 03 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
13. BYD ETP3 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig