Długość
1. NIO EL6 2023 (nowy)
4854 mm
2. BMW iX2 2024 (nowy)
4554 mm
Rozstaw osi
1. NIO EL6 2023 (nowy)
2915 mm
2. BMW iX2 2024 (nowy)
2692 mm
Szerokość
1. NIO EL6 2023 (nowy)
1987 mm
2. BMW iX2 2024 (nowy)
1845 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO EL6 2023 (nowy)
2212 mm
2. BMW iX2 2024 (nowy)
2104 mm
Wysokość
1. NIO EL6 2023 (nowy)
1703 mm
2. BMW iX2 2024 (nowy)
1560 mm
Prześwit
1. BMW iX2 2024 (nowy)
167 mm
2. NIO EL6 2023 (nowy)
165 mm
Promień skrętu
1. BMW iX2 2024 (nowy)
11.9 m
2. NIO EL6 2023 (nowy)
12.2 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. NIO EL6 2023 (nowy)
597 l
2. BMW iX2 2024 (nowy)
525 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. NIO EL6 2023 (nowy)
1430 l
2. BMW iX2 2024 (nowy)
1400 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
1. BMW iX2 2024 (nowy)
Serie
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. NIO EL6 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
2. BMW iX2 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła, Napęd na przednią oś
Paliwo
1. NIO EL6 2023 (nowy)
Elektryczność
2. BMW iX2 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. NIO EL6 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. BMW iX2 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. NIO EL6 2023 (nowy)
200 km/h
2. BMW iX2 2024 (nowy)
170 - 180 km/h
Moc
1. NIO EL6 2023 (nowy)
360 kW
2. BMW iX2 2024 (nowy)
150 - 230 kW
Moment obrotowy
1. NIO EL6 2023 (nowy)
700 Nm
2. BMW iX2 2024 (nowy)
250 - 494 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. NIO EL6 2023 (nowy)
4.5 s
2. BMW iX2 2024 (nowy)
5.6 - 8.6 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. BMW iX2 2024 (nowy)
15.9 l/100km
2. NIO EL6 2023 (nowy)
21.2 l/100km
Norma emisji
1. BMW iX2 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. BMW iX2 2024 (nowy)
205/65R17Y
2. NIO EL6 2023 (nowy)
255/50R20
Hałas
1. BMW iX2 2024 (nowy)
65 - 66 dB
2. NIO EL6 2023 (nowy)
66 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. BMW iX2 2024 (nowy)
1960 - 2095 kg
2. NIO EL6 2023 (nowy)
2215 - 2235 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. NIO EL6 2023 (nowy)
2690 kg
2. BMW iX2 2024 (nowy)
2460 - 2605 kg
Przyczepa z hamulcem
1. NIO EL6 2023 (nowy)
1200 kg
2. BMW iX2 2024 (nowy)
750 - 1200 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. NIO EL6 2023 (nowy)
750 kg
2. BMW iX2 2024 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
1. NIO EL6 2023 (nowy)
75 kg
2. BMW iX2 2024 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. NIO EL6 2023 (nowy)
100 kg
2. BMW iX2 2024 (nowy)
80 kg
Terenski
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. NIO EL6 2023 (nowy)
406 - 529 km
2. BMW iX2 2024 (nowy)
433 - 459 km
Całkowita pojemność baterii
1. NIO EL6 2023 (nowy)
75 - 100 kWh
2. BMW iX2 2024 (nowy)
66.5 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. NIO EL6 2023 (nowy)
73.5 - 90 kWh
2. BMW iX2 2024 (nowy)
64.8 kWh
Waga baterii
1. NIO EL6 2023 (nowy)
535 - 555 kg
2. BMW iX2 2024 (nowy)
426 kg
Ładowanie AC
1. BMW iX2 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. NIO EL6 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
2. BMW iX2 2024 (nowy)
AC:11,0-22,0 DC:130,0 kW
Typ portu ładowania
1. NIO EL6 2023 (nowy)
Typ 2
2. BMW iX2 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. BMW iX2 2024 (nowy)
Lithium
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
1. BMW iX2 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten