Długość
1. BMW iX 2021 (nowy)
4953 mm
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
4915 mm
Rozstaw osi
1. BMW iX 2021 (nowy)
3000 mm
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
2928 mm
Szerokość
1. BMW iX 2021 (nowy)
1967 mm
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
1937 mm
Szerokość z lusterkami
1. BMW iX 2021 (nowy)
2203 mm
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
2189 mm
Wysokość
1. BMW iX 2021 (nowy)
1695 mm
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
1633 mm
Prześwit
1. BMW iX 2021 (nowy)
202 - 203 mm
Promień skrętu
1. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
12.20 m
2. BMW iX 2021 (nowy)
12.80 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
528 - 569 l
2. BMW iX 2021 (nowy)
500 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. BMW iX 2021 (nowy)
1750 l
Siedzenia
Drzwi
Isofix
1. BMW iX 2021 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. BMW iX 2021 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. BMW iX 2021 (nowy)
Elektryczność
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. BMW iX 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. BMW iX 2021 (nowy)
200 - 250 km/h
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
200 - 210 km/h
Moc
1. BMW iX 2021 (nowy)
240 - 455 kW
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
250 - 370 kW
Moment obrotowy
1. BMW iX 2021 (nowy)
630 - 1015 Nm
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
664 - 973 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
4.5 - 6.0 s
2. BMW iX 2021 (nowy)
3.8 - 6.1 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. BMW iX 2021 (nowy)
19.4 l/100km
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
20.3 l/100km
Norma emisji
1. BMW iX 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. BMW iX 2021 (nowy)
235/60R20
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
255/55R19
Hałas
1. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
66 - 67 dB
2. BMW iX 2021 (nowy)
66 - 69 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. BMW iX 2021 (nowy)
2440 - 2670 kg
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
2585 - 2725 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
3170 - 3290 kg
2. BMW iX 2021 (nowy)
3010 - 3160 kg
Przyczepa z hamulcem
1. BMW iX 2021 (nowy)
2500 kg
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
1800 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. BMW iX 2021 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
1. BMW iX 2021 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. BMW iX 2021 (nowy)
100 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
19.10 °
2. BMW iX 2021 (nowy)
17.50 - 17.60 °
Maksymalne nachylenie
1. BMW iX 2021 (nowy)
32.00 °
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
27.00 °
Kąt zejścia
1. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
26.00 °
2. BMW iX 2021 (nowy)
20.70 - 20.80 °
Kąt natarcia
1. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
19.90 °
2. BMW iX 2021 (nowy)
18.80 °
Brodenie
1. BMW iX 2021 (nowy)
379.00 mm
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
300.00 mm
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. BMW iX 2021 (nowy)
426.0 - 633.0 km
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
456.0 - 595.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
95.0 - 114.0 kWh
2. BMW iX 2021 (nowy)
76.6 - 111.5 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. BMW iX 2021 (nowy)
74.1 - 108.8 kWh
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
89.0 - 106.0 kWh
Waga baterii
1. BMW iX 2021 (nowy)
455.0 - 600.0 kg
Ładowanie AC
1. BMW iX 2021 (nowy)
3-phasig
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
AC:11,0-22,0 DC:150,0 kW
2. BMW iX 2021 (nowy)
AC:22,0 DC:150,0 kW
Typ portu ładowania
2. BMW iX 2021 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
Lithium
2. BMW iX 2021 (nowy)
Lithium
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
1. BMW iX 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
2. Audi Q8 e-tron 2023 (nowy)
Fahrerseite vorne