Napęd na przednią oś
Diesel, Benzyna 98
Zautomatyzowana skrzynia manualna, Manualna skrzynia biegów
4
169 - 201 km/h
107 - 200 Nm
55 - 98 kW
1149 - 1598 ccm
8.7 - 13.6 s
40 l
3.3 - 6.5 l/100km
3.8 - 8.7 l/100km
939 - 1133 kg
60 kg
300 - 550 kg
300 - 350 kg
55 kW / 75 HP
Skrzynia biegów manualnaPrzyspieszenie 0-100km/h | 12.3 s |
Maks. prędkość | 169 km/h |
Zużycie kombinowane (NEDC) | 4.7 l/100km |
Zużycie w mieście (NEDC) | 6.3 l/100km |
Drogi krajowe (NEFZ) | 3.8 l/100km |
Emisja CO2 (NEDC) | 108.0 g/km |
Moment obrotowy | 107 Nm |
55 kW / 75 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 13.6 s |
Maks. prędkość | 173 km/h |
Zużycie kombinowane (NEDC) | 5.6 l/100km |
Zużycie w mieście (NEDC) | 7.3 l/100km |
Drogi krajowe (NEFZ) | 4.7 l/100km |
Emisja CO2 (NEDC) | 130.0 g/km |
Moment obrotowy | 107 Nm |
63 kW / 86 HP
Skrzynia biegów manualnaPrzyspieszenie 0-100km/h | 11.2 s |
Maks. prędkość | 185 km/h |
Zużycie kombinowane (NEDC) | 3.3 l/100km |
Zużycie w mieście (NEDC) | 3.8 l/100km |
Drogi krajowe (NEFZ) | 3.0 l/100km |
Emisja CO2 (NEDC) | 85.0 g/km |
Moment obrotowy | 200 Nm |
75 kW / 102 HP
Skrzynia biegów manualnaPrzyspieszenie 0-100km/h | 9.8 s |
Maks. prędkość | 185 km/h |
Zużycie kombinowane (NEDC) | 5.7 l/100km |
Zużycie w mieście (NEDC) | 7.3 l/100km |
Drogi krajowe (NEFZ) | 4.7 l/100km |
Emisja CO2 (NEDC) | 130.0 g/km |
Moment obrotowy | 155 Nm |
98 kW / 133 HP
Skrzynia biegów manualnaPrzyspieszenie 0-100km/h | 8.7 s |
Maks. prędkość | 201 km/h |
Zużycie kombinowane (NEDC) | 6.5 l/100km |
Zużycie w mieście (NEDC) | 8.7 l/100km |
Drogi krajowe (NEFZ) | 5.4 l/100km |
Emisja CO2 (NEDC) | 150.0 g/km |
Moment obrotowy | 160 Nm |
1993
Wprowadzono I.
1998
I (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił I.
2003
I (2. Facelift) został wprowadzony i zastąpił I (1. Facelift).
2007
II został wprowadzony i zastąpił I (2. Facelift).
2011
II został wprowadzony i zastąpił I (2. Facelift).
2012
Wprowadzono II (1. Facelift).
2014
III został wprowadzony i zastąpił II (1. Facelift).
2019
III (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił III.