Napęd na przednią oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
185 km/h
280 Nm
115 - 130 kW
8.3 s
17.5 - 18.4 kWh/100km
1562 kg
310.0 - 400.0 km
50.3 - 61.1 kWh
48.3 - 57.7 kWh
3-fazowy
AC:11,0 DC:87,0kW
Typ 2
Litowo-żelazofosforanowy, Niklowo-kobaltowo-manganowy
CCS
z przodu pośrodku
115 kW / 156 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 8.3 s |
Maks. prędkość | 185 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 17.5 kWh/100km |
Moment obrotowy | 280 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 61.1 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 57.7 kWh |
Zasięg (WLTP) | 400.0 km |
130 kW / 177 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 8.3 s |
Maks. prędkość | 185 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 17.9 kWh/100km |
Moment obrotowy | 280 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 50.3 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 48.3 kWh |
Zasięg (WLTP) | 320.0 km |
2022
Wprowadzono MG5 1. Generation.