Napęd na przednią oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
150km/h
220Nm
87kW
314.0km
42.0kWh
37.3kWh
294.0kg
1-fazowy,3-fazowy
AC:2,3-11,0 DC:50,0, AC:2,3-11,0 DC:85,0kW
Typ 2
Litowy
CCS
po prawej z tyłu
70 kW / 95 HP
Przyspieszenie 0-100km/h | 9.5 s |
Maks. prędkość | 135 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 13.0 kWh/100km |
Moment obrotowy | 220 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 23.8 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 21.3 kWh |
Zasięg (WLTP) | 190.0 km |
87 kW / 118 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 9.0 s |
Maks. prędkość | 150 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 14.3 kWh/100km |
Moment obrotowy | 220 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 42.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 37.3 kWh |
Zasięg (WLTP) | 313.0 km |
87 kW / 118 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 9.0 s |
Maks. prędkość | 150 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 14.6 kWh/100km |
Moment obrotowy | 220 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 42.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 37.3 kWh |
Zasięg (WLTP) | 305.0 km |
1957
Wprowadzono 110/120.
1965
110 (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił 110/120.
1975
110 (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił 110/120.
2007
Wprowadzono 500 312.
2015
500 312 (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił 500 312.
2020
Wprowadzono 500 F1A.