Napęd na przednią oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
125 km/h
113 - 125 Nm
33 - 48 kW
13 - 19 s
13 - 14 kWh/100km
9 - 10 kWh/100km
18 kWh/100km
1013 - 1050 kg
225 - 228 km
27 kWh
26 kWh
186 kg
1-fazowy
AC:2,3-3,7 , AC:2,3-3,7 DC:30,0kW
Typ 2
Litowy
CCS (dopłata: 600 euro)
z przodu pośrodku
33 kW / 45 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 19 s |
Maks. prędkość | 125 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 14 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 9 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 10 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 18 kWh/100km |
Moment obrotowy | 125 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 27 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 26 kWh |
Zasięg (WLTP) | 225 km |
48 kW / 65 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 13 s |
Maks. prędkość | 125 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 13 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 7 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 9 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 18 kWh/100km |
Moment obrotowy | 113 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 27 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 26 kWh |
Zasięg (WLTP) | 228 km |
0
2021
Wprowadzono Spring 1. Generation.
2024
Spring 1. Generation (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił Spring 1. Generation.