Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
180 km/h
545 - 679 Nm
210 - 250 kW
5.5 - 6.8 s
15.2 - 16.5 kWh/100km
12.3 - 13.2 kWh/100km
19 - 20.9 kWh/100km
2178 - 2273 kg
521 - 568 km
82 kWh
77 kWh
495 kg
3-fazowy
AC:11,0 DC:135,0kW
Typ 2
Litowy
CCS
po prawej z tyłu
210 kW / 286 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 6.8 s |
Maks. prędkość | 180 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 15.2 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 12.5 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 12.3 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 19 kWh/100km |
Moment obrotowy | 545 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 82 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 77 kWh |
Zasięg (WLTP) | 568 km |
250 kW / 340 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 5.5 s |
Maks. prędkość | 180 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 16.5 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 12.9 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 13.2 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 20.9 kWh/100km |
Moment obrotowy | 679 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 82 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 77 kWh |
Zasięg (WLTP) | 521 km |
0
2024
Wprowadzono Tavascan 1. Generation.