Napęd na wszystkie koła
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
190 - 210 km/h
540 - 973 Nm
230 - 370 kW
4.5 - 6.8 s
21.4 - 27.0 kWh/100km
2445 - 2695 kg
13.80 °
27.00 °
20.00 - 21.50 °
15.30 - 15.40 °
300.00 mm
313.0 - 446.0 km
71.0 - 95.0 kWh
64.0 - 86.0 kWh
580.0 - 700.0 kg
1-fazowy,3-fazowy
AC:2,3-11,0 DC:120,0, AC:2,3-11,0 DC:150,0, AC:2,3-22,0 DC:150,0kW
Typ 2
Litowy
CCS
po lewej z przodu
230 kW / 313 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 6.8 s |
Maks. prędkość | 190 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 21.4 kWh/100km |
Moment obrotowy | 540 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 71.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 64.0 kWh |
Zasięg (WLTP) | 346.0 km |
300 kW / 408 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 6.6 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 23.0 kWh/100km |
Moment obrotowy | 664 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 95.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 83.6 kWh |
Zasięg (WLTP) | 409.0 km |
370 kW / 503 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 4.5 s |
Maks. prędkość | 210 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 27.0 kWh/100km |
Moment obrotowy | 973 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 95.0 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 86.0 kWh |
Zasięg (WLTP) | 362.0 km |
2019
Wprowadzono e-tron GE.
2022
Produkcja Audi e-tron została zakończona.