Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
200 km/h
440 - 757 Nm
203 - 348 kW
4 - 6 s
16 - 19 kWh/100km
2020 - 2180 kg
75 kg
505 - 576 km
86 kWh
82 kWh
545 kg
3-fazowy
AC:11,0 DC:175,0kW
Typ 2
Niklowo-kobaltowo-manganowy
CCS
po prawej z tyłu
203 kW / 276 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 6 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 16 kWh/100km |
Moment obrotowy | 440 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 86 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 82 kWh |
Zasięg (WLTP) | 576 km |
348 kW / 473 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 4 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 19 kWh/100km |
Moment obrotowy | 757 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 86 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 82 kWh |
Zasięg (WLTP) | 505 km |
0
2024
Wprowadzono P7 1. Generation.