Porównanie: Toyota Mirai vs. konkurencja

# Toyota Mirai Lucid Air Hyundai Nexo VW ID. Buzz Ford Mustang Mach-E VW Touareg Hyundai IONIQ 6 Ineos Grenadier Subaru Solterra BYD Han WEY Coffee 01 Toyota Highlander NIO EL7

Dodaj do porównania

Generacja
Mirai AD2 (AD2)
2021 - Teraz
Air 1. Generation (A1)
2022 - Teraz
1G (FE)
2018 - Teraz
ID. Buzz 1. Generation (EBN)
2022 - Teraz
1G (LSK)
2020 - Teraz
Touareg III (1. Facelift) (CR)
2023 - Teraz
IONIQ 6 1. Generation (CE)
2022 - Teraz
Grenadier 1. Generation (GM)
2022 - Teraz
Solterra 1. Generation (EAM1S)
2022 - Teraz
Han 1. Generation (HC)
2022 - Teraz
Coffee 01 1. Generation (V71-V61)
2022 - Teraz
Highlander XU70 (XU70)
2021 - Teraz
EL7 1. Generation (ESW)
2023 - Teraz
KaroseriaSedanSedanSUVDostawczakSUVSUVHatchbackTerenówkaSUVSedanSUVSUVSUV
Drzwi4554554554554
Klasa pojazduWyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Hyundai Nexo 2018 (nowy) Napęd na przednią oś
2. VW ID. Buzz 2022 (nowy) Napęd na tylną oś
3. Toyota Mirai 2021 (nowy) Napęd na tylną oś
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
5. Ineos Grenadier 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
6. Toyota Highlander 2021 (nowy) Napęd na wszystkie koła
7. VW Touareg 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła
8. Subaru Solterra 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
9. WEY Coffee 01 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
10. NIO EL7 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła
11. BYD Han 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
12. Hyundai IONIQ 6 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
13. Lucid Air 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś

Skrzynia biegów

1. Ineos Grenadier 2022 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów
2. VW Touareg 2023 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów
3. WEY Coffee 01 2022 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
4. VW ID. Buzz 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Subaru Solterra 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. NIO EL7 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. BYD Han 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. Hyundai IONIQ 6 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Lucid Air 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. Hyundai Nexo 2018 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. Toyota Mirai 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Ineos Grenadier 2022 (nowy) Ciężarówka, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
2. WEY Coffee 01 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
3. Toyota Highlander 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
4. VW Touareg 2023 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
5. Toyota Mirai 2021 (nowy) Ogniwo paliwowe (wodór)
6. Hyundai Nexo 2018 (nowy) Ogniwo paliwowe (wodór)
7. Hyundai IONIQ 6 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
8. Lucid Air 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
9. Subaru Solterra 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
11. BYD Han 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
12. VW ID. Buzz 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
13. NIO EL7 2023 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny


TOPlist