Długość
1. NIO EL7 2023 (nowy)
4912 mm
2. BYD Tang 2022 (nowy)
4870 mm
Rozstaw osi
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2960 mm
2. BYD Tang 2022 (nowy)
2820 mm
Szerokość
1. NIO EL7 2023 (nowy)
1987 mm
2. BYD Tang 2022 (nowy)
1950 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2271 mm
2. BYD Tang 2022 (nowy)
2180 mm
Wysokość
1. BYD Tang 2022 (nowy)
1725 mm
2. NIO EL7 2023 (nowy)
1720 mm
Prześwit
1. NIO EL7 2023 (nowy)
158 mm
2. BYD Tang 2022 (nowy)
150 mm
Promień skrętu
1. BYD Tang 2022 (nowy)
11.80 m
2. NIO EL7 2023 (nowy)
12.50 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. NIO EL7 2023 (nowy)
570 l
2. BYD Tang 2022 (nowy)
235 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. BYD Tang 2022 (nowy)
1655 l
2. NIO EL7 2023 (nowy)
1545 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Drzwi
Isofix
1. BYD Tang 2022 (nowy)
Serie
2. NIO EL7 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. BYD Tang 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
2. NIO EL7 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. BYD Tang 2022 (nowy)
Elektryczność
2. NIO EL7 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. BYD Tang 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. NIO EL7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. NIO EL7 2023 (nowy)
200 km/h
2. BYD Tang 2022 (nowy)
180 km/h
Moc
1. NIO EL7 2023 (nowy)
480 kW
2. BYD Tang 2022 (nowy)
380 kW
Moment obrotowy
1. NIO EL7 2023 (nowy)
850 Nm
2. BYD Tang 2022 (nowy)
680 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. NIO EL7 2023 (nowy)
3.9 s
2. BYD Tang 2022 (nowy)
4.6 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. NIO EL7 2023 (nowy)
22 l/100km
2. BYD Tang 2022 (nowy)
23.8 l/100km
Norma emisji
1. NIO EL7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. BYD Tang 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. NIO EL7 2023 (nowy)
255/50R20
2. BYD Tang 2022 (nowy)
265/40R22
Hałas
1. BYD Tang 2022 (nowy)
66 dB
2. NIO EL7 2023 (nowy)
68 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2421 - 2441 kg
2. BYD Tang 2022 (nowy)
2564 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. BYD Tang 2022 (nowy)
3060 kg
2. NIO EL7 2023 (nowy)
2890 kg
Przyczepa z hamulcem
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2000 kg
2. BYD Tang 2022 (nowy)
1500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. NIO EL7 2023 (nowy)
750 kg
2. BYD Tang 2022 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
1. NIO EL7 2023 (nowy)
75 kg
2. BYD Tang 2022 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. NIO EL7 2023 (nowy)
100 kg
2. BYD Tang 2022 (nowy)
80 kg
Terenski
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
1. NIO EL7 2023 (nowy)
22.00 °
2. BYD Tang 2022 (nowy)
20.00 °
Kąt natarcia
1. BYD Tang 2022 (nowy)
22.00 °
2. NIO EL7 2023 (nowy)
17.00 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. NIO EL7 2023 (nowy)
391.0 - 509.0 km
2. BYD Tang 2022 (nowy)
400.0 km
Całkowita pojemność baterii
1. NIO EL7 2023 (nowy)
75.0 - 100.0 kWh
2. BYD Tang 2022 (nowy)
86.4 kWh
Waga baterii
1. BYD Tang 2022 (nowy)
617.0 kg
2. NIO EL7 2023 (nowy)
535.0 - 555.0 kg
Prędkość ładowania AC
1. BYD Tang 2022 (nowy)
DC:120,0 kW
2. NIO EL7 2023 (nowy)
DC:130,0 kW
Typ portu ładowania
1. BYD Tang 2022 (nowy)
Typ 2
2. NIO EL7 2023 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. BYD Tang 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
2. NIO EL7 2023 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
1. BYD Tang 2022 (nowy)
Beifahrerseite hinten
2. NIO EL7 2023 (nowy)
Beifahrerseite vorne