Porównanie: Chevrolet Corvette vs. konkurencja

# Chevrolet Corvette McLaren GT Series Ford GT Toyota Supra Alpine A110 Lotus Emira McLaren Supercar Series McLaren Sports Series McLaren Super Series Honda NSX Ford Mustang Subaru BRZ Toyota GT86/GR86

Dodaj do porównania

Generacja
Corvette C8 (C8)
2021 - Teraz
GT Series 1. Generation (GT)
2019 - Teraz
GT II (GT)
2017 - 2022
A90 (JZA90)
2019 - Teraz
2G (A110)
2017 - Teraz
Emira 1. Generation
2022 - Teraz
Supercar Series 1. Generation (Artura)
2021 - Teraz
Sports Series 1. Generation (540C)
2015 - 2021
Super Series 2. Generation (650S)
2014 - Teraz
NSX 1. Generation (1. Facelift)
2002 - 2005
Mustang 2. Generation
2024 - Teraz
BRZ 2. Generation (Z2)
2023 - Teraz
GT86/GR86 T2 (T2)
2022 - 2024
KaroseriaCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupé
Drzwi222322222222
Klasa pojazduKlasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

2. Toyota Supra 2019 (nowy) Napęd na tylną oś
3. Toyota GT86/GR86 2022 Napęd na tylną oś
4. McLaren GT Series 2019 (nowy) Napęd na tylną oś
5. Chevrolet Corvette 2021 (nowy) Napęd na tylną oś
6. McLaren Sports Series 2015 Napęd na tylną oś
8. Lotus Emira 2022 (nowy) Napęd na tylną oś
9. Alpine A110 2017 (nowy) Napęd na tylną oś
10. Ford GT 2017 Napęd na tylną oś
12. Ford Mustang 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
13. Subaru BRZ 2023 (nowy) Napęd na tylną oś

Skrzynia biegów

2. McLaren GT Series 2019 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
3. Chevrolet Corvette 2021 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
4. McLaren Sports Series 2015 Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
5. McLaren Super Series 2014 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. Ford GT 2017 Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
7. McLaren Supercar Series 2021 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
8. Alpine A110 2017 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
9. Lotus Emira 2022 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Manualna skrzynia biegów
10. Toyota Supra 2019 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
11. Toyota GT86/GR86 2022 Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
12. Subaru BRZ 2023 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
13. Ford Mustang 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

6. McLaren Super Series 2014 (nowy) Euro 6b (NEFZ), Euro 6
7. Alpine A110 2017 (nowy) Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
8. Toyota GT86/GR86 2022 Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
9. Subaru BRZ 2023 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
10. Lotus Emira 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
11. Chevrolet Corvette 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
12. Toyota Supra 2019 (nowy) Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
13. Ford Mustang 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Samochód elektryczny


TOPlist