Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
180 - 210 km/h
490 - 910 Nm
220 - 380 kW
4.7 - 7.8 s
18.9 - 22.1 kWh/100km
2584 kg
100 kg
100 kg
1500 - 2200 kg
750 kg
561 - 650 km
111 kWh
107 kWh
1-fazowy,3-fazowy
AC:2,3-11,0 DC:50,0-250,0kW
Typ 2
Litowo-niklowo-manganowo-kobaltowy
CCS
po lewej z tyłu
220 kW / 299 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 7.8 s |
Maks. prędkość | 180 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 18.9 kWh/100km |
Moment obrotowy | 490 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 111 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 107 kWh |
Zasięg (WLTP) | 650 km |
360 kW / 490 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 5 s |
Maks. prędkość | 210 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 19.8 kWh/100km |
Moment obrotowy | 840 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 111 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 107 kWh |
Zasięg (WLTP) | 631 km |
380 kW / 517 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 4.7 s |
Maks. prędkość | 210 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 22.1 kWh/100km |
Moment obrotowy | 910 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 111 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 107 kWh |
Zasięg (WLTP) | 561 km |
0
2023
Wprowadzono 3 1. Generation.