Porównywarka
|
Skontaktuj się z nami
|
POROWNANIEAUT.PL
POROWNANIEAUT.PL
Szerokość
Profil
Rozmiar felgi
Typ
Zimowe
Letnie
Całoroczne
Znajdź najlepsze opony dla mnie
PorownanieAut.pl
Nissan
Pathfinder
Approach Angle
Porównanie: Kąt natarcia Nissan Pathfinder w porównaniu do konkurencji 2025
Spis treści:
Przegląd generacji
Porównanie z podobnymi samochodami
Porównanie z innymi modelami Nissan
Nissan Pathfinder - Jak zmieniał się kąt natarcia na przestrzeni generacji?
Generacje Nissan Pathfinder
Generacje Nissan Pathfinder
Rok generacji
Kąt natarcia
Pathfinder, Rok modelowy 2010
(R51 (1. Facelift))
30 °
Pathfinder, Rok modelowy 1998
(R50)
0 °
Pathfinder, Rok modelowy 1999
(R50 (1. Facelift))
0 °
Pathfinder, Rok modelowy 2005
(R51)
0 °
Pathfinder, Rok modelowy 2010
)
(R51 (1. Facelift)
30 °
Pathfinder, Rok modelowy 1998
(R50)
0 °
Pathfinder, Rok modelowy 1999
)
(R50 (1. Facelift)
0 °
Pathfinder, Rok modelowy 2005
(R51)
0 °
Różnica w kącie natarcia między pierwszą generacją (R50) z roku 1998 a ostatnią generacją (R51 (1. Facelift)) z roku 2010 wynosi 30°.
Kąt natarcia obecnej generacji modelu Pathfinder wynosi 30 °.
Kąt natarcia w porównaniu do innych modeli Nissan
Jak kąt natarcia modelu Nissan Pathfinder wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Nissan Pathfinder vs. podobne samochody
Kąt natarcia: Nissan Pathfinder vs. podobne samochody
Model samochodu
Kąt natarcia
VW Iltis
1978
41 °
Nissan Pathfinder
2010
30 °
Jeep Wrangler
1988
29 °
VW Iltis
1978
41 °
Nissan Pathfinder
2010
30 °
Jeep Wrangler
1988
29 °
Podobne samochody
Ineos Grenadier
2022
•
GM
Typ nadwozia
Terenówka
Długość
4895 mm
Szerokość
1930 mm
Wysokość
2050 mm
Rozstaw osi
2922 mm
Ciężar
2629 kg
Drzwi
5
Kąt natarcia
35 °
(+17%)
Porównaj
Fiat Ducato
2014
•
ZAF 250
Typ nadwozia
Autobus
Długość
4963 mm
Szerokość
2050 mm
Wysokość
2254 mm
Rozstaw osi
3000 mm
Ciężar
2010 kg
Drzwi
4
Kąt natarcia
0 °
(-100%)
Porównaj
Nissan Primastar
2021
•
4/J4
Typ nadwozia
Autobus
Długość
5080 mm
Szerokość
1956 mm
Wysokość
1935 mm
Rozstaw osi
3098 mm
Ciężar
1992 kg
Drzwi
4
Kąt natarcia
0 °
(-100%)
Porównaj
Renault Trafic
2021
•
L/JL
Typ nadwozia
Autobus
Długość
5080 mm
Szerokość
1956 mm
Wysokość
1973 mm
Rozstaw osi
3098 mm
Ciężar
2041 kg
Drzwi
4
Kąt natarcia
0 °
(-100%)
Porównaj
KGM Musso
2025
•
QK
Typ nadwozia
Pick-up
Długość
5095 mm
Szerokość
1950 mm
Wysokość
1840 mm
Rozstaw osi
3100 mm
Ciężar
2145 kg
Drzwi
4
Kąt natarcia
0 °
(-100%)
Porównaj
Ford Transit Custom
2023
•
NXN
Typ nadwozia
Dostawczak
Długość
5050 mm
Szerokość
2032 mm
Wysokość
1958 mm
Rozstaw osi
3100 mm
Ciężar
1893 kg
Drzwi
4
Kąt natarcia
0 °
(-100%)
Porównaj
Ford Transit Connect
2024
•
SK
Typ nadwozia
Mały dostawczak
Długość
4500 mm
Szerokość
1855 mm
Wysokość
1856 mm
Rozstaw osi
2755 mm
Drzwi
4
Kąt natarcia
0 °
(-100%)
Porównaj
Toyota Hilux
2020
•
AN1P
Typ nadwozia
Pick-up
Długość
5325 mm
Szerokość
1800 mm
Wysokość
1795 mm
Rozstaw osi
3085 mm
Ciężar
1960 kg
Drzwi
2
Kąt natarcia
29 °
(-3%)
Porównaj
Ford Tourneo Custom
2023
•
NXN
Typ nadwozia
Autobus
Długość
5050 mm
Szerokość
2032 mm
Wysokość
1958 mm
Rozstaw osi
3100 mm
Pojemność bagażnika
672 l
Ciężar
2251 kg
Drzwi
4
Kąt natarcia
0 °
(-100%)
Porównaj
VW Nutzfahrzeuge Caddy
2020
•
SB
Typ nadwozia
Mały dostawczak
Długość
4500 mm
Szerokość
1855 mm
Wysokość
1819 mm
Rozstaw osi
2755 mm
Ciężar
1543 kg
Drzwi
4
Kąt natarcia
16 °
(-47%)
Porównaj
Fiat Tipo
2020
•
356
Typ nadwozia
Kombi
Długość
4571 mm
Szerokość
1792 mm
Wysokość
1514 mm
Rozstaw osi
2638 mm
Pojemność bagażnika
550 l
Ciężar
1385 kg
Drzwi
5
Kąt natarcia
0 °
(-100%)
Porównaj
Skoda Kodiaq
2024
•
PS
Typ nadwozia
SUV
Długość
4758 mm
Szerokość
1864 mm
Wysokość
1679 mm
Rozstaw osi
2791 mm
Pojemność bagażnika
910 l
Ciężar
1733 kg
Drzwi
5
Kąt natarcia
17 °
(-43%)
Porównaj
KGM Rexton
2025
•
YK
Typ nadwozia
Terenówka
Długość
4850 mm
Szerokość
1960 mm
Wysokość
1825 mm
Rozstaw osi
2865 mm
Pojemność bagażnika
784 l
Ciężar
2070 kg
Drzwi
5
Kąt natarcia
0 °
(-100%)
Porównaj
Porównaj z ...
Znajdź idealne dopasowanie
Porównaj swój samochód z innymi modelami
Wybierz markę
Wybierz model
Porównaj samochody
Loading...
Loading...
Loading...